کد خبر: ۹۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
غلامحسین محمدی، مشاور شهردار تهران اهم اقدامات انجام شده در شهرداری تهران در زمینه مقابله با کرونا را تشریح کرد.
صراط:

غلامحسین محمدی رئیس مرکز اطلاع رسانی شهرداری تهران گفت: در دومین جلسه کارگروه مقابله با بیماریهای واگیر شهرداری تهران 9 اقدام مصوب شده است.

به گزارش وی ادامه داد: این اقدامات عبارتند از:

۱- تا حد امکان از برگزاری جلسات در شهرداری تهران اجتناب شود، فاوای شهرداری تهران زیرساخت های لازم برای تشکیل جلسات مجازی را فراهم کرده است.

۲- تمامی مجموعه های شهرداری تهران، در صورت اعمال محدودیت فعالیت بخش هایی از شهر تهران، آمادگی های لازم را احصا کرده و برنامه ریزی کنند.

۳- سازمان زیباسازی نسبت به افزایش ظرفیت در اختیار حوزه اطلاع رسانی به شهروندان از طریق بیلبوردها، تلویزیون های شهری و سایر ظرفیت های تبلیغاتی موجود در سطح شهر در اسرع وقت اقدام کند.

۴- تمامی مجموعه های شهرداری تهران، نیازهای فنی و لجستیکی خود را برای حداقل یک ماه آینده پیش بینی کرده و به تفکیک به دبیرخانه کارگروه برای پیگیری از مراجع ذیربط ظرف روز جاری ارسال کنند.

۵- با سازمان پدافند غیرعامل در خصوص اعلام سامان سراها و سایر مراکز مرتبط با مددجویان، به عنوان مراکز سطح 1 تماس، مکاتبه صورت گیرد.

۶- میادین میوه و تره بار نسبت به استفاده از فضاهای تبلیغاتی موجود در بازارهای روز و رادیو مستقر در این بازارها برای اطلاع رسانی اقدام کند.

۷- شرکت بهره برداری مترو با همکاری نهادهای قضایی و انتظامی نسبت به جلوگیری از ورود دستفروشان اقدام کند.

۸-- باغ پرندگان شهر تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.

۹- با توجه به افزایش مراجعه شهروندان برای خرید مایحتاج روزانه خود از فروشگاه های بزرگ، شرکت فروشگاه های شهروند اعلام آمادگی خود برای تامین مایحتاج روزانه مردم را اعلام کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار