کد خبر: ۹۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
آقای گلی برایم مهم نیست و هرجا سرمربی بخواهد بازی می‌کنم
هافبک پرسپولیس در مورد شرایط این تیم، اتفاقات بازی با سپاهان، قهرمانی لیگ و تیم ملی صحبت کرد.

مهدی ترابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی پرسپولیس مقابل الشارجه اظهار داشت: بازی با الشارجه بازی خوبی بود و خیلی خوب بازی را شروع کردیم و همان دقایق اولیه هم به گل رسیدیم ولی در ادامه بازی تمرکزمان را برای دقایقی از دست دادیم و در رقابتی در سطح لیگ قهرمانان آسیا اگر تمرکزت را از دست بدهی تنبیه می‌شوی و ما هم تنبیه شدیم. در کل فکر می‌کنم کسب یک امتیاز در خانه حریف هم نتیجه خیلی بدی نباشد. درست است می‌توانستیم بازی را ببریم ولی همین یک امتیاز هم خوب است و امیدوارم در بازی با التعاون 3 امتیاز را بگیریم و جبران مافات کنیم تا شرایطمان برای صعود از این گروه در دور برگشت راحت‌تر شود.

وی در مورد شرایط لیگ و اینکه خیلی‌ها از الان پرسپولیس را قهرمان رقابت‌ها می‌دانند گفت: در لیگ هم ما به هر حال بازی به بازی جلو می‌رویم و در این هفته از رقابت‌ها هم با شهر خودرو بازی داریم تمرکزمان روی این بازی است. همه تلاشمان را می‌کنیم در این بازی هم مثل بازی‌های قبل 3 امتیاز را گرفته و یک قدم دیگر به هدفمان نزدیک شویم.

هافبک پرسپولیس در مورد تغییر پستش از زمان آمدن گل‌محمدی و اینکه شانس آقای گلی او با دور شدن از دروازه کم شد توضیح داد: من بازیکن پرسپولیس هستم و در هر پستی سرمربی از من بخواهد به میدان می‌روم و در خدمت تیم خواهم بود و سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. در نیم فصل اول هم گفته بودم به آقای گلی فکر نمی‌کنم و نتیجه‌گرفتن تیم برایم مهم است و تمرکزم روی این موضوع است و امیدوارم بتوانیم با نتایج خوب در دیدارهای باقی مانده هواداران را خوشحال کنیم و یک جام دیگر به آنها هدیه دهیم.

ترابی در مورد اتفاقات بازی با سپاهان هم عنوان کرد: بازی با سپاهان خیلی عجیب بود. ما سر ساعت در ورزشگاه حاضر شدیم و به موقع گرم کردیم و با گروه داوری وارد زمین شدیم تا به موقع بازی برگزار شود. امیدوارم تصمیم درستی در این خصوص گرفته شود چرا که همه شواهد نشان می‌دهد چه اتفاقی افتاده است و امیدوارم دیگر شاهد اتفاقات این چنینی هم در فوتبال‌مان نباشیم.

وی در رابطه با انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: به نظرم اسکوچیچ مربی خوب و کاربلدی است و چند سال در ایران فعالیت کرده و با شرایط تیم ملی و بازیکنان آشنایی دارد. امیدوارم زیر نظر ایشان بتوانیم بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم و نتایج لازم را کسب کرده تا با عبور از این مرحله و مرحله بعدی به جام جهانی صعود کنیم. به هر حال الان در مقطعی هستیم که همه باید به تیم ملی کمک کنند و دست به دست هم بدهیم تا تیم ایران موفق شود.

هافبک پرسپولیس در پایان در مورد شیوع ویروس کرونا در ایران و اینکه آیا تاثیری روی پرسپولیسی‌ها در عملکرد و انگیزه‌شان در ادامه رقابت‌ها دارد یا نه هم گفت: ویروسی که وارد کشور شده اتفاق بدی است که کل کشور را درگیر کرده و همه را نگران کرده است و امیدوارم به زودی این از این موضوع عبور کنیم و دیگر شاهد اتفاقات بد در کشورمان نباشیم. ما به این مسائل فکر نمی‌کنیم و فکر و ذکرمان روی بازی با شهرخودرو و کسب 3 امتیاز آن است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار