کد خبر: ۹۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: با توجه به نفوذ سامانه سرد بارشی و احتمال بارش برف و کولاک شدید در محور کوهستانی خوش‌ییلاق و حادثه‌خیر بودن این محور، مسیر کوهستانی «خوش‌ییلاق» تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد در آن ممنوع شد.

مهدی میقانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص ممنوع شدن تردد در محور کوهستانی «خوش‌ییلاق» اظهار کرد: با توجه به نفوذ سامانه سرد بارشی و احتمال بارش برف و کولاک شدید در محور کوهستانی خوش‌ییلاق و حادثه‌خیر بودن این محور، مسیر کوهستانی «خوش‌ییلاق» تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد در آن ممنوع شد.

وی ادامه داد: در ایام گذشته نیز به دلیل برف و کولاک شاهد در راه ماندن مسافران بودیم که با اقدامات امدادی که انجام شد خوشبختانه شاهد حادثه خاصی نبودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر سایر محورهای استان گلستان باز است اما تردد در محورهای کوهستانی به ویژه محور توسکستان تنها با زنجیر چرخ ممکن است.

میقانی گفت: به شدت توصیه می‌کنیم مسافران سفرهای غیرضروری را در این ایام لغو کنند و با توجه به وضعیت جوی در صورت ضرورت در سفر حتما به توصیه‌های پلیس و راهداران توجه کنند.

وی تاکید کرد: عدم همراه داشتن و تسلط بر استفاده از زنجیر چرخ بیشترین مشکلی است که باعث در راه ماندن مسافران در محورهای کوهستانی به ویژه در استان گلستان می‌شود.

میقانی گفت: تقاضا داریم قبل از آغاز سفر با تلفن 141 تماس گرفته و از آخرین وضعیت جاده‌های استان اطلاعات لازم را کسب کرده و سپس سفرشان را آغاز کنند.

انتهای پیام/83004

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار