کد خبر: ۹۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸
سیدحسین ابطحی رئیس اداره‌کل بانکداری خرد و امور باجه‌های پست بانک ایران گفت: در راستای توسعه خدمات بانکی درسطح روستاهای کشور و ایجاد دسترسی آسان به این خدمات، امکان دریافت اقساط از طریق باجه‌های بانکی روستایی فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، ابطحی افزود: با توجه به آماده‌سازی سامانه جامع بانکی، امکان دریافت اقساط در 5416 باجه بانکی این بانک در سراسر کشور مهیا شد.
ابطحی تصریح کرد: دریافت کنندگان تسهیلات از پست‌بانک‌ایران علاوه بر پرداخت اقساط تسهیلات از طریق اینترنت بانک و مراجعه به شعب این بانک می‌توانند با مراجعه به باجه‌های پست بانک ایران در سراسر کشور، اقساط تسهیلات دریافتی را پرداخت نمایند.
وی تأکید کرد: بهره مندی از این خدمت علاوه بر جلب رضایت مشتریان و کارگزاران باجه های بانکی، موجب تسریع در وصول مطالبات و کاهش تردد روستائیان به شهرها می‌شود.
گفتنی است: افتتاح انواع حساب، اعطای انواع تسهیلات در قالب عقود اسلامی، پرداخت حقوق مستمری‌بگیران، پرداخت سود سهام عدالت و یارانه، دریافت وجوه قبوض تلفن، آب، برق و گاز و ارائه خدمات الکترونیکی از طریق دستگاه‌های pos ، کارتخوان POSشعبه‌ای ، ATM ، اینترنت بانک، همراه بانک، فروش کارت شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل، قبول و وصول چک(چکاوک) صدور حواله های الکترونیکی بین بانکی (پایا) و دریافت اقساط تسهیلات از مهمترین خدماتی است که درحال حاضر در باجه های بانکی پست بانک ایران ارائه می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: