کد خبر: ۹۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
فرزند کریستیانو رونالدو با 24 ساعت حضور در شبکه مجازی اینستاگرام تعداد دنبال کننده هایش به یک میلیون نفر رسیده است !

محبوبیت کریستیانو رونالدو که به تازگی شمع تولد 35 سالگی اش را فوت کرده، نه تنها با حضور در ایتالیا کمتر نشده، که حتی او به ورزشکاری بین المللی تر تبدیل شده و حالا علاوه بر پرتغالی ها و طرفداران رئال مادرید در سراسر جهان، علاقه هواداران یوونتوس که در جهان کم تعداد هم نیستند، به این ستاره تکرار نشدنی جلب شده است.

ستاره بیانکونری که تیمش امشب در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا میهمان لیون در فرانسه می شود، اکنون 205 میلیون دنبال کننده، فقط در صفحه مجازی خود در اینستاگرام دارد و محبوبترین ورزشکار حاضر در این شبکه اجتماعی به شمار می رود؛ مکانی که درآمدهای میلیون دلاری نیز برای او به همراه داشته است.

محبوبیت کریستیانو رونالدو به قدری فراگیر شده که وقتی جونیور رونالدو، بزرگترین فرزند او اقدام به ساخت حسابی در شبکه اینستاگرام کرد، در فاصله 24 ساعت، تعداد دنبال کننده هایش به یک میلیون رسیده است و بی شک طی ساعات و روزهای آینده بر این تعداد افزوده خواهد شد.

استقبال باورنکردنی از شعبه دوم رونالدو در اینستاگرام!

جونیور کریستانیو رونالدو به اینستاگرام پیوست و در زمانی حدود ٢۴ ساعت به یک میلیون دنبال کننده رسیده است.

رونالدو در ایتالیا سال های پایانی دوران بازیگری اش را پشت سر می گذارد و بی شک توجه به قدرت صفحات مجازی و درآمدهای سرشاری که این صفحات می توانند برای او به همراه داشته باشند، از نکات قابل توجه برای این ستاره سرشناس و فراموش نشدنی دنیای فوتبال خواهد بود.

چندی پیش بود که در آستانه شروع سال جدید میلادی و ورود به دهه جدید، فهرست 10 ورزشکار پردرآمد دنیا طی 10 سال اخیر معرفی شدند و رونالدو پس از "فلوید می ودر" که 915 میلیون دلار درآمدزایی کرده بود، با 800 میلیون دلار رتبه دوم را در اختیار داشت و مسی هم با 750 میلیون دلار رتبه سوم را در اختیار گرفته بود.

نکته قابل توجه اینکه، درآمدهای رونالدو خارج از زمینه حرفه ای، از تمامی ورزشکاران برجسته دنیا نظیر مسی، لبرون جیمز و .. بهتر است و آن هم به خاطر حمایت و توجهی است که از سوی هواداران نسبت به او وجود دارد و همین هوادارانش هستند که او را به بالاترین رتبه در اینستاگرام رسانده اند.

رونالدو همین حالا بالاترین رتبه در جذب درآمدهای اینستاگرامی را به نام خودش ثبت کرده و در سال 2019 رتبه اول از این حیث را به خود اختصاص داد. ستاره پرتغالی یوونتوس برای انجام یک تبلیغ در صفحه خود، مبلغ عجیب و غیرقابل باور یک میلیون دلار را از صاحبان آن تجارت یا محصول درخواست می کند؛ محصولاتی که البته توسط رونالدو می توانند برای همیشه در ذهن ها باقی بمانند.

استقبال باورنکردنی از شعبه دوم رونالدو در اینستاگرام!

در جولای سال 2019 تعداد دنبال کننده های رونالدو 177 میلیون نفر بودند که حالا پس از چند ماه او به تعداد 205 میلیون دنبال کننده رسیده است؛ پس در این فضای مناسب برای برنده پنج توپ طلای فوتبال، چه چیزی هوشمندانه تر از ساختن و حمایت از یک پیج اینستاگرامی دیگر که حداقل می تواند فرزند اولش را در آینده از حیث منابع مالی بی نیاز کند.

ورزش سه

برچسب ها: رونالدو ، اینستاگرام
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار