کد خبر: ۹۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵
هم‌زمان با شيوع بيماري کرونا و توصيه‌هاي مراجع بهداشتي و درماني مبني بر کاهش مراجعات حضوري هم‌وطنان به اماکن عمومي، بانک اقتصادنوين مشتريان خود را به استفاده از خدمات الکترونيکي اين بانک دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين؛ مشتريان اين بانک مي‌توانند با مراجعه به وب‌سايت بانک به آدرس www.enbank.ir و بهره‌مندي از خدمات اينترنت‌بانک، اينترنت‌بانک همراه، سامانه همراه‌نوين، اپليکيشن رمز‌ساز ارس و ... بيشتر خدمات مورد نياز خود را به‌صورت غير حضوري دريافت کنند.
عمليات انتقال وجه، پرداخت قبوض (با شناسه قبض و پرداخت)، دريافت صورت‌حساب و موجودي، خريد شارژ، مديريت چک و دسته‌ چک، نمايش چک‌‏هاي واگذار شده به سپرده، دريافت رمز دوم پويا و پرداخت و مشاهده اقساط تسهيلات در سامانه اينترنت‌بانک و اپليکيشن همراه‌نوين به سهولت براي مشتريان محترم قابل انجام است.
تلفن‌بانک اقتصادنوين نيز با شماره 84292 خدماتي مانند دريافت موجودي و سه گردش آخر کارت و سپرده، دريافت صورت‌حساب، پرداخت قبوض، مسدود کردن کارت و دريافت شماره شبا را به مشتريان گرامي ارائه مي‌دهد.
همچنين مشتريان حقوقي اين بانک مي‌توانند از خدمات مديريت انتقال وجه سپرده‌هاي حقوقي (کارپوشه) همراه‌نوين که به تازگي در اين اپليکيشن فراهم شده است، بهره‌مند شوند.
علاوه بر خدمات يادشده، کارشناسان مرکز ارتباط با مشتريان بانک اقتصادنوين به شماره 48031000-021 در تمام ايام هفته و به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخگويي به پرسش‌ها و ابهامات مشتريان ارجمند هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: