کد خبر: ۹۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷
بخش اورژانس، تریاژ پیش بیمارستانی و بیماری های حاد تنفسی بیمارستان بانک ملی ایران امروز با حضور مسئولان بانک و بیمارستان بانک افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، امروز ضمن آماده باش کادر درمانی بیمارستان بانک ملی ایران و آغاز طرح غربالگری کرونا در بانک، بخش اورژانس، تریاژ پیش بیمارستانی و بیماری های حاد تنفسی بیمارستان نیز به بهره برداری رسید.
حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران در این مراسم ضمن تقدیر از همراهی مدیرعامل بانک، جانفشانی همکاران بیمارستان و زحمات کارکنان شعبه در روزهای اخیر که بیماری کرونا در کشور بروز کرده است، گفت: بیمارستان بانک به صورت 24 ساعته در خدمت بیماران است و سرویس دهی به صورت کامل در حال اجراست.
وی با تاکید بر اینکه این بیمارستان در شرایط ایزوله قرار دارد، افزود: اکنون بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان نداریم و چند مورد شناسایی شده نیز به بیمارستان های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت برای قرنطینه اعزام شده اند. همچنین تمامی اطلاع رسانی های لازم از سوی روابط عمومی بانک به طور جامع انجام می شود و اطلاعات ضروری در اختیار همکاران و مردم عزیز قرار می گیرد.
سخندان با اشاره به آغاز طرح غربالگری کرونا در همه مبادی ورودی بانک اظهار کرد: با آغاز طرح غربالگری کرونا توسط بیمارستان بانک ملی ایران، کادر درمانی از امروز در همه مبادی ورودی بانک مستقر شده و تست تب سنجی افرادی که قصد ورود به ساختمان های مرکزی بانک را دارند، انجام می شود.
وی همچنین از تهیه اقلام بهداشتی همانند مایع ضدعفونی کننده دست برای استفاده روزانه کارکنان پیرو هماهنگی های صورت گرفته میان مدیریت امور بیمارستان و دانشکده پرستاری به تعداد لازم خبر داد که در اختیار همکاران شاغل در ادارات مرکزی و شعب بانک قرار می گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: