کد خبر: ۹۸۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵
دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران طي پيامي از همکاران گرانقدر و تلاشگر شعب سراسر كشور در همكاري براي پيشگيري از بيماري شايع كرونا تقدير كرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در متن این پیام آمده است:
باسلام و آرزوی سلامتی
نیک واقفم، در شرایطی که همه مردم در تکاپوی اقدام براي سلامتي خود و پيشگيري از بيماري هستند و در اين مسير حتي کسب و كار خود را هم تعطيل كرده اند، كاركنان بانكها و از جمله همكاران ايثارگر و ساعي بانك قرض الحسنه مهر ايران در شعب سراسر كشور، بي دريغ در پي خدمت رساني و انجام وظيفه به هموطنان خود هستند؛ خدمتي كه اگر چندثانيه دچار اختلال شود بسياري از امور در كشور با مشكل جدي مواجه مي شود.
اگرچه شاید خدمات شما همکاران گرامی در ویترین اقدامات پيشگيرانه و درماني بيماري شايع در کشور گذاشته نميشود و کسي يادآور اين خدمات در اين شرايط سخت نيست، اما به خوبي آگاهم تلاش همکارانم به عنوان يكي از خدمات پشتيبان در اين شرايط و ايثار و گذشت شما در پاسخگويي توأم با تكريم به مشتريان كاري بس بزرگ و ارزشمند است و در جريان نيكي و مهرورزي انسان دوستانه ثبت خواهد شد.
از همین رو لازم می دانم از همکاری، صبوری، همدلي و تلاش بي وقفه همه همکاران عزيزم در شعب سراسر کشور تقدير و تشکر نمايم؛ در اين راستا در كنار پيش بيني تمهيدات بهداشتي در شعب، اقداماتي براي كاهش حجم كاري شعب بانك درنظر گرفته شد.
هماهنگی برای کاهش معرفی تسهیلات گيرندگان در تفاهم نامه هاي سراسري، کاهش ساعت کاري شعب براساس مصوبه استانداري ها، اطلاع رساني به مشتريان براي استفاده از خدمات غير حضوري بانک و همچنين تمهيدات بهداشتي در استفاده از خدمات بانكي و حضور در شعب بانك و ... در رأس اين اقدامات بوده است.
در این مدت از مدیران شعب استان ها نیز انتظار می رود تا با سرکشي بيشتر از شعب با همکاران همدلي و وفاق بيش از پيش داشته باشند.
بی شک، در سایه عنایت خداوند متعال و با بردباری و صبري که هميشه ايام در وجود همکاران گرانقدرم نهادينه بوده است، در اين برهه از زمان هم مشکلات احتمالي را پشت سرمي گذاريم و مهرباني و مودت پشتيبان سلامتي شما و خانواده هاي محترمتان خواهد بود.
از درگاه خداوند سبحان سلامتی، سربلندی و امید را برای يکايک شما همکاران محترم و خانواده هاي گرامي تان آرزومندم.

نام:
ایمیل:
* نظر: