کد خبر: ۹۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷
سرمایه‌گذاران اوراق صندوق سرمایه‌گذاری توسعه تعاون صبا معادل 26 درصد سود سالیانه برای دوره بهمن به‌حساب واریز شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، گفتنی است. علاقه‌مندان جهت خرید اوراق صندوق سرمایه‌گذاری توسعه تعاون صبا می‌توانند با مراجعه به شعب بانک توسعه تعاون این اوراق را تهیه نمایند.
لازم به ذکر است صندوق سرمایه‌گذاری توسعه تعاون صبا که تحت نظارت اداره کل سرمایه‌گذاری بانک توسعه تعاون مشغول به فعالیت می‌باشد، مراحل فروش اوراق را در شبکه شعب این بانک انجام داده و با بهره‌گیری از منابع تجهیز شده، نسبت به ایجاد سبد دارایی‌های مالی کم ریسک و با سود متناسب به‌ویژه سهام شرکت‌های بورس اوراق بهادار اقدام نموده است و سود حاصل از عملیات مالی را میان سرمایه‌گذاران توزیع می‌نماید. بانک توسعه تعاون ضمانت نقد شوندگی این اوراق را به عهده دارد.
شایان‌ذکر است این صندوق برای دوره منتهی به ۳۰بهمن ۱۳۹۸سودی معادل ۲۶درصد (سالانه شده) را در تاریخ سوم اسفند به‌حساب سرمایه‌گذاران واریز نمود. همچنین با توجه به ترکیب پرتفوی دارایی‌های صندوق و درصورت ثبات تمامی شرایط موجود (بازارهای تأثیرگذار بر بازده دارایی‌های صندوق)؛ پیش‌بینی می‌گردد در ماه جاری نیز سود مناسبی به‌حساب سرمایه‌گذاران صندوق واریز گردد.
گفتنی است صندوق سرمایه‌گذاری توسعه تعاون صبا در تاریخ 28/06/94 با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار (سبا) فعالیت خود را آغاز کرد. سرمایه‌گذاران در ازای سرمایه‌گذاری در این صندوق گواهی سرمایه‌گذاری دریافت می‌کنند. صدور واحد سرمایه‌گذاری و ابطال آنها بر اساس ارزش خالص دارایی‌های روز بعد از ارائه درخواست صورت می‌گیرد. ضامن صندوق پرداخت وجوه سرمایه گذران حداکثر ۷روز پس از ارائه درخواست ابطال را ضمانت کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: