کد خبر: ۹۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷
بانک ملی ایران رتبه نخست پژوهشی نظام بانکی کشور در سال 98 را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، این بانک از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده در میان 34 بانک دیگر توانست رتبه نخست امور پژوهشی در نظام بانکی و رتبه بندی علمی بانک های کشور را به خود اختصاص دهد.
تا کنون 877 مقاله در رابطه با بانک ملی ایران تهیه و منتشر شده است که شامل ۸۴۶ مقاله کنفرانسی و ۳۱ مقاله ژورنالی شامل ۱۱,۷۷۸ صفحه است و در حال حاضر بانک ملی ایران دو فراخوان طرح پژوهشی و تحقیقاتی جاری دارد.
بر اساس اطلاعات رصدخانه پژوهش هاي علوم بانكي، پژوهشگران بانك ملي ایران تاكنون با 51 پژوهشگر از 37 مركز علمي تاليفات علمي ارائه كرده اند و بيژن بيدآباد مشاور بانكداري اسلامي بانك با 11 مقاله، محمود الهياري فرد معاون اداره تحقيقات و برنامه ريزي بانك با 11 مقاله، هادي ميرزائي كارشناس ارشد مديريت دولتی و كارمند بانك با 3 مقاله، مسعود رضايی آقمشهدی معاون واحد اعتبارات شعبه مركزي ساری بانك با 3 مقاله و ابراهيم مسجدي کارمند بانک با 2 مقاله در لیست پژوهشگران برتر بانك ملي ایران قرار دارند.
واحدهاي دانشگاه پيام نور، بيشترين مقاله با محوريت بانك ملی ایران و يا مطالعات موردی با موضوع بانك ملي ایران را منتشر كرده اند.
لازم به ذکر است، دليل عمده تمايل دانشگاه ها به توليد مقاله و مطالعه موردي در خصوص يك بانك عموما به سياست هاي تشويقي بانك ها براي پژوهشگران و تسهيلات ايجاد شده براي دسترسي به اطلاعات و ديتاي مورد نياز جهت اجراي پژوهش است.
بدون شك هرقدر امكان دسترسي به ديتاي موردنياز براي اجراي پژوهش و تسهيلات مالي و غيرمالي فراهم شده توسط بانك بيشتر باشد، شاهد همكاري مراكز علمي بيشتر و توليد مقالات بيشتر خواهيم بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: