کد خبر: ۹۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷
دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل و اعضای هيات مديره بانک قرض الحسنه مهرايران طي پيامي فرارسيدن ۱۴ اسفند ماه «روز ترويج فرهنگ قرض الحسنه» که براي نخستين بار در تقويم ملي كشور ثبت شده است را به هموطنان و به ويژه فعالان اين سنت پسنديده تبريك گفتند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در متن این پیام آمده است:
با لطف و عنایات خداوند متعال، بانک قرض الحسنه مهرایران طی سال های فعاليت خود با تلاش کارکنان تلاشگر و ساعي موفق به کسب افتخارات و دستاوردهاي درخشاني در عرصه خدمات رساني بهتر، تكريم مشتريان، نهادينه سازي فرهنگ مسئوليت پذيري اجتماعي، توسعه بانكداري الكترونيك، حمايت از اقشار ضعيف و كم برخوردار جامعه و نقش آفريني فعال و تاثيرگذار در عرصه اقتصادي كشور با ايجاد تقاضا و حمايت از توليد كالاي داخلي شده است.
امروز، بانک قرض الحسنه مهرایران با کمک و سعی و تلاش تمامی سهامداران، مشتریان و کاركنان جايگاه خود در نظام بانكي كشور را به دست آورده و عملكرد بسيار شايسته و مطلوبي در حوزه هاي مختلف بانكي و خدمت به ملت شريف ايران ارائه داده است.
تلاش برای توانمندسازی نیازمندان جامعه از طریق پرداخت تسهيلات قرض الحسنه با هدف بهبود معيشت، تامين مايحتاج ضروري، مقابله با آسيب هاي اجتماعي و ايجاد رونق اقتصادي از جمله برنامه هاي ترسيمي بانک در اين سال ها بوده است که همکارانمان با اهتمام جدي در اين مسير، گام هاي موثري برداشته اند.
باتوجه به اقدامات شایسته و مطلوب صورت گرفته در حوزه قرض الحسنه کشور، شورای فرهنگ عمومی به پیشنهاد بانک قرض الحسنه مهرايران و با هدف ترويج سنت نيکوي قرض الحسنه به منظور تقويت حس نوع دوستي در ميان آحاد جامعه، روز ۱۴ اسفند را به نام روز «ترويج فرهنگ قرض الحسنه» نامگذاري کرد.
عملکرد این بانک تخصصی در شاخص‌های بانکداری و اهتمام به رعايت اصول بانکداري مدرن تا جايي است كه دكتر فرهاد دژپسند، وزير امور اقتصادي و دارايي نيز در دوازدهمين سالگرد تأسيس اين بانك، استفاده از فناوري‌هاي پيشرفته براي تحقق آرمان‌ها و آموزهاي ديني توسط اين بانك را گامي بلند براي رفع محروميت در كشور دانسته است.
یقینا این افتخارات با تلاش مجدانه، همکاری و همدلي تمامي همکاران گرانقدر در سطح صف و ستاد به ويژه در شعب بانک و مؤکدا شعب مناطق محروم و همراهي و مودت خانواده هاي گراميتان حاصل شده است.
اینجانب و اعضای محترم هیأت مدیره با تبريک اين روز گرامي، از تلاش‌ها و زحمات همه خدمتگزاران بانکداري قرض الحسنه و به ويژه همکاران عزيز و گرانقدرم در بانک قرض الحسنه مهر ايران در ياري رساندن به تحقق و اجراي اهداف و مسئوليت هاي اجتماعي تشكر و قدرداني ‌مي نمايم.
بار دیگر خداوند متعال را شاکریم که امروز، بانک قرض الحسنه مهرایران با برنامه ریزي دقيق منطبق بر نياز جامعه از يک سو و تلاش و مساعي مديران و كاركنان خود از سوي ديگر، جايگاه شايسته و درخور توجهي را در نظام بانكي كشور به دست آورده و عملكرد بسيار موفق و مطلوبي در حوزه هاي مختلف بانكي و خدمت به ملت شريف ايران اسلامي در سطح ملي و بين المللي ارائه نموده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: