کد خبر: ۹۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳

به گزارش همشهری آنلاین، مهرداد میناوند مصاحبه کرده و رسما به برخی بازیکنان تیم ملی اتهام کم‌کاری زده است. او گفته: «دو سه بازیکن بودند که صددرصد در تعویض ویلموتس نقش داشتند. ما کی جلوی بحرین و عراق اینقدر بد بازی کرده بودیم؟ ارزش پیراهن تیم ملی بالاست و بازیکن حق ندارد برای خودش کاری کند.»

حتما می‌دانید که اخیرا بین لیونل مسی و اریک آبیدال یک درگیری وحشتناک در گرفت؛ مجادله‌ای که حتی شایعه ترک بارسا توسط مسی را سر زبان‌ها انداخت. دلیلش هم این بود که مدیر ورزشی بارسلونا بعد از اخراج والورده گفته بود: «بازیکنان زیر نظر او با همه وجود بازی نمی‌کردند و ما مجبور شدیم چنین تصمیمی بگیریم.» مسی هم عصبی شده و خواسته آبیدال اسم نفرات کم‌کار را اعلام کند تا بیهوده وجهه همه خراب نشود.

حالا به نظر شما اتهام مشابه، بازیکنان ایرانی را عصبانی می‌کند؟ ما که بعید می‌دانیم. دلیلش هم مشخص است! وقتی یکی از همین بازیکنان تیم ملی به صراحت مصاحبه می‌کند و با افتخار می‌گوید: «در فرودگاه با بعضی بچه‌ها تصمیم گرفتیم ویلموتس دیگر نباشد» طبیعی است که مصاحبه میناوند کسی را غیرتی نکند. کم‌کاری -به هر دلیلی که باشد- در ادبیات فوتبالی دنیا اتهام بسیار تندی است، اما در ایران... بگذریم!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار