کد خبر: ۹۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
مدیر شعب استان کردستان در نشست کمیسیون هماهنگی بانکهای استان بر فرهنگ سازی خدمات الکترونیک در راستای جلوگیری از شیوع این بیماری در سطح جامعه تاکید کرد .

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا، در این نشست جلال الدین سلیمی مدیر استان با بیان این مطلب گفت: یکی از کانون های مستعد برای شیوع بیماری کرونا و آن هم به واسطه مراجعه حضوری مردم برای دریافت خدمات بانکی، شعب بانک ها می باشد که با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی خدمات الکترونیک از طریق درگاه های بانکهای استان می توان ضمن کاهش مراجعه مردم به شعب از شیوع این بیماری در سطح جامعه جلوگیری کرد.
سلیمی بر انجام فعالیت های مشترک بانک ها در جهت توسعه خدمات الکترونیک و اقدامات پیشگیرانه در شعب بانک ها تاکید کرد و افزود: بانک های استان می توانند با هم افزایی و انتقال تجارب و استفاده از ظرفیت کمیسیون هماهنگی بانکها در اطلاع رسانی خدمات الکترونیک و انتشار بیانیه ای مشترک اقدامات پیشگیرانه از این بیماری را در سطح استان انجام و گام موثری را در راستای شیوع آن بردارند.
وی در ادامه به تشکیل کمیته های روابط عمومی و رفاهی و حقوقی زیر مجموعه کمیسیون هماهنگی بانک ها استان اشاره کرد و ابراز داشت: برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی و دومین المپیاد ورزشی کارکنان شبکه بانکی موجب همبستگی میان شبکه بانکی در راستای ارائه خدمات با کیفیت تر و انعکاس دستاوردها و عملکرد بانکها در سطح جامعه می شود که امید است با تشکیل این کمیته ها شاهد توسعه همه جانبه استان با دستان توانمند کارکنان شبکه بانکی استان باشیم.
در ادامه این نشست علی اشرف یوسفی قیاسی رییس کمیسیون هماهنگی بانک های استان ضمن تقدیر از میزبانی بانک مسکن مهم ترین برنامه های شبکه بانکی در جهت کنترل شیوع ویروس کرونا را ترویج خدمات بانکداری الکترونیک در راستای کاهش مراجعات حضوری مشتریان و ضدعفونی کردن محیط شعب به صورت مستمر و کاهش پرداخت های نقدی با اسکناس در بانک ها عنوان کرد.
وی همچنین به تشکیل کمیته روابط عمومی بانکها تحت نظارت کمیسیون تاکید کرد و ابراز داشت: کمیته روابط عمومی بانکها می بایست نسبت به فرهنگ سازی خدمات الکترونیک به صورت اطلاع رسانی از طریق صدا وسیما و سایر رسانه های گروهی به عنوان پیام مشترک بانکها اقدام نماید.
گفتنی است همچنین در این جلسه دکتر ابراهیم قادری معاون تحقیقات و پژوهش دانشگاه علوم پزشکی کردستان توضیحات مبسوطی را درخصوص اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویوروس کرونا توسط بانک های استان ارائه نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: