کد خبر: ۹۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
بانک اقتصادنوين براي کاهش نياز به مراجعه هموطنان به شعب بانک‌ها و به‌منظور جلوگيري از شيوع ويروس کرونا، سقف انتقال وجه کارت‌به‌کارت شتابي و داخلي از تمامي درگاه‌هاي خود را افزايش داد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين؛ از تاريخ 20 اسفند 98 تا اعلام بعدي، هموطنان ارجمند مي‌توانند از طريق اپليکيشن همراه نوين، اينترنت بانک و تمامي دستگاه‌هاي خودپرداز اين بانک در مجموع تا 100 ميليون ريال در روز کارت به کارت کنند.
در همين راستا پيش از اين تمام کارت‌هاي نقدي بانک اقتصادنوين که تاريخ انقضاي آن‌ها اسفند 1398 و فروردين 1399 است به مدت يک سال تمديد شده و مبلغ برداشت نقدي از کارت‌هاي بانک اقتصادنوين روي خودپردازهاي اين بانک تا پنج ميليون ريال افزايش يافته است.
گفتني است مشتريان بانک اقتصادنوين مي‌توانند با استفاده از خدمات الکترونيکي اين بانک بسياري از فعاليت‌هاي مورد درخواست خود را بدون نياز به حضور در شعبه دريافت کنند.
علاوه بر خدمات يادشده، کارشناسان مرکز ارتباط با مشتريان بانک اقتصادنوين به شماره 48031000-021 در تمام ايام هفته و به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخگويي به پرسش‌ها و ابهامات مشتريان ارجمند هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: