اقدامات بانک ملي براي مراودات پولي زائران اربعين
با نزديک شدن به راهپيمايي عظيم اربعين سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع)، بانک ملي ايران تسهيلات ويژه اي براي عاشقان امامت و ولايت که در اين مراسم حضور خواهند داشت، در نظر گرفته است. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک ملي ايران، ارائه خدمات مطلوب بانکي در طول مسير پياده روي از مهمترين خواسته‌هاي راهپيمايان در سال‌هاي گذشته بوده است. بر همين اساس بانک ملي ايران براي سال جاري نصب، راه‌اندازي و نگهداري امکانات پرداخت الکترونيک اعم از خودپرداز، پايانه فروش، کيوسک و نظاير آن در نقاط مرزي خسروي، مهران، شلمچه و چذابه را در نظر گرفته است. همچنين برقراري کشيک فعال در شعب و باجه‌هاي استان‌هاي مرزي ايلام، کرمانشاه و خوزستان در دستور کار است. براي انجام عمليات مجاز تبديل ارز توسط واحدهاي بانک در نقاط مرزي بر اساس ضوابط، مقررات و مجوزهاي بانک مرکزي نيز هماهنگي‌هاي لازم در بانک ملي ايران انجام شده است. انجام عمليات منظم پول رساني، خدمات مالي و پرداخت در استان‌هاي مرزي و نيز هماهنگي براي ارائه خدمات پرداخت برون مرزي در خاک کشور عراق مطابق با قوانين و ضوابط آن کشور هم در حال برنامه ريزي است.

حمايت بانک صادرات از برگزاري همايش پياده روي خانوادگي توسط ناجا
همايش پياده روي خانوادگي به مناسبت هفته نيروي انتظامي، با حمايت بانک صادرات ايران و استقبال پر شور مردم در غرب استان تهران برگزار شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک صادرات ايران، در مراسم ويژه اين همايش که با حضور فرماندهان نيروي انتظامي‌شهر شهريار، هنرمندان و بازيگران سينما و تلويزيون در ورزشگاه شباهنگ اين شهر بر پا بود، جوايز متعددي از سوي بانک صادرات ايران به کودکان شرکت کننده در مسابقه نقاشي ، اعطا گرديد. گفتني است، اين همايش يک روزه با حمايت بانک صادرات ايران، در گراميداشت هفته نيروي انتظامي‌با اهداي جوايزي ارزنده، خاطره ساز شد.

به پرداخت ملت، برترين شرکت پرداخت الکترونيک ايران
نشريه معتبر نيلسون ريپورت، شرکت به پرداخت ملت- وابسته به بانک ملت- را به عنوان برترين شرکت پرداخت الکترونيک کشور انتخاب کرد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک ملت و بر اساس تازه‌ترين رتبه‌بندي شرکت‌هاي پرداخت الکترونيک(PSP) از سوي نشريه معتبر نيلسون ريپورت، شرکت به پرداخت ملت براي چندمين سال متوالي جايگاه نخست را در ميان شرکت‌هاي ايراني و رتبه اول خاورميانه را در سال ۲۰۱۶ به خود اختصاص داد. بر اساس اين گزارش، شرکت به پرداخت ملت -تنها شرکت ايراني در بين ۲۵ شرکت اول دنيا- با سه پله صعود نسبت به سال گذشته رتبه بيستم دنيا را از آن خود کرد. اين رتبه بندي بر اساس شاخص‌هاي گوناگوني همچون تعداد، مبالغ تراکنش‌ها و مجموع تعداد کارتخوان‌ها و پذيرندگان فعال انجام شده است. اين گزارش حاکي است، نيلسون ريپورت، معتبرترين نشريه بين المللي در صنعت پرداخت الکترونيک است.

اعلام اسامي‌برندگان باشگاه پذيرندگان پايانه‌هاي فروش بانک‌آينده
برندگان خودرو لکسوس NX، پژو 2008 و 20 سفر به جزيره بالي مشخص شدند مراسم قرعه کشي دوره سوم باشگاه پذيرندگان پايانههاي فروش متصل به حسابهاي بانک آينده و طرح تشويقي آفتاب با برنامهريزي، مديريت و اجراي شرکت تجارت الکترونيکي ارتباط فردا، برگزار شد.  در اين مراسم برندگان يک دستگاه خودرو لکسوس Nx ، خودرو پژو 2008 و 20 سفر به جزيره بالي طرح تشويقي آفتاب، به قيد قرعه مشخص شدند. دوره سوم باشگاه پذيرندگان پايانه‌هاي فروش متصل به حساب‌هاي بانک آينده، از تاريخ 22 ارديبهشت ماه سال جاري آغاز شد و در تاريخ 31 شهريورماه به پايان رسيد. در اين دوره، پذيرندگان فرصت داشتند، علاوه بر شرکت در قرعه‌کشي هفتگي، صدها جايزه 5 ميليون ريالي، با کسب امتياز بر مبناي تعداد و مبلغ تراکنش و با کسب حداقل 250 امتياز در قرعه‌کشي شرکت کنند.  اين دوره، به پاس قدرداني از وفاداري پذيرندگان، با برنامه تشويقي آفتاب تا پايان شهريورماه، با جوايز ويژه، تمديد شد. براي کسب اطلاع از اسامي‌برندگان و طرحهاي آتي، به سامانه اينترنتي باشگاه مشتريان  به‌نشاني: ba.efarda.ir مراجعه فرماييد.

اسامي‌برندگان مرحله اول جشنواره دوجين بانک سرمايه اعلام شد
مراسم قرعه کشي مرحله اول جشنواره دوجين بانک سرمايه در محل ساختمان ادارات مرکزي اين بانک برگزار شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک سرمايه، قرعه کشي مرحله اول جشنواره دوجين با حضور مديران ارشد بانک سرمايه روز سه شنبه مورخ 18 مهر ماه در محل ساختمان مرکزي اين بانک برگزار گرديد. در اين قرعه کشي 72 برنده خوش شانس اين مرحله معرفي شدند. اين قرعه کشي با حضور مديران ارشد بانک سرمايه برگزار گرديد و 72 برنده کارت هديه 5 ميليون ريالي اين مرحله از جشنواره معرفي شدند. گفتني است جشنواره دوجين بانک سرمايه در ماه‌هاي منتهي به دوازدهمين سالگرد تاسيس اين بانک برگزار و از پنج شنبه مورخ 13 مهر ماه مرحله دوم آن آغاز شده است و هم وطنان گرامي‌مي‌توانند آخرين اخبار اين جشنواره را از طريق وبسايت بانک سرمايه به نشاني www.sbank.ir، کانال تلگرام بانک سرمايه به نشاني https://telegram.me/sarmayebank و يا صفحه اينستاگرام بانک به نشاني www.instagram.com/banksarmaye دريافت نمايند.

شماره جديد ماهنامه شميم کوثر منتشر شد
شماره جديد «شميم کوثر» با واکاوي نقش نظام بانکي در بخش توليد منتشر شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌موسسه اعتباري کوثر؛ دکتر عيسي رضايي مدير مسئول ماهنامه شميم کوثر الزامات حمايت از توليدکنندگان را عنوان و با اشاره به حمايت از توليد داخلي با کاهش ريسک سرمايه گذاري، نقش بخش‌هاي مختلف صنعتي و زيربنايي را برشمرده است. بر اساس اين گزارش؛ ماهنامه شميم کوثر در شماره 16 خود به مناسبت ايام ماه محرم به جاودانگي عاشورا، ريشه و زمينه‌هاي اجتماعي انحراف جامعه در واقعه عاشورا پرداخته است. مصاحبه با مدير اداره مبارزه با پولشويي، مدير شعب استان زنجان و رئيس شعبه خانه اصفهان از ديگر بخش‌هاي خواندني اين شماره ماهنامه سازماني است.


مديرعامل بانک صنعت و معدن تاکید کرد؛
علي اشرف افخمي‌رئيس هيئت مديره و مديرعامل بانک صنعت و معدن گفت: براي اطلاع رساني در زمينه فعاليت‌هاي اقتصادي و صنعتي دولت بايد به دنبال مدل‌هاي جديد و خاص باشيم.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانک صنعت و معدن، وي که در جلسه شوراي اطلاع رساني و مديران روابط عمومي‌وزارت صنعت، معدن و تجارت سخن مي‌گفت، افزود: پيش از تصرف بازار بايد به دنبال اثرگذاري بر ذهن مشتري بود، زيرا تاثيرگذاري بر ذهن مشتري به معناي در دست گرفتن بازار نيز هست.
افخمي‌ضمن تاکيد بر مهارت افزايي در حوزه صنعت و بازاريابي، تغيير نگاه نسبت به توسعه را حائز اهميت شمرد و تصريح کرد: حضور در فضاي بين المللي به ما رقابت را مي‌آموزد و اين رقابت است که به ما مي‌آموزد تا دانايي خود را افزايش داده و مدل‌هاي کسب و کار خود را نوسازي کنيم.
افخمي‌در ادامه GDP و ميزان صادرات کشورهاي پيشرفته را با ايران مقايسه کرد و روش‌هاي جديد کسب و کار و حضور در فضاي بين المللي را از روش‌هايي برشمرد که مي‌تواند به کشورمان کمک کند تا به جايگاه واقعي خود در جهان دست يابد. مديرعامل بانک صنعت و معدن با بيان اينکه ما به دنبال کار کلاسيک نيستيم به موفقيت‌هاي دوره دولت تدبير و اميد اشاره کرد و گفت: در صنايع زيرساخت ، پتروشيمي‌و فولاد و ساير صنايع اقدامات موثري در كشور صورت گرفته است ، به عنوان مثال تا زمان دولت يازدهم ظرفيت فولاد کشور 17 ميليون تن بوده و در 4 سال گذشته براي 8 ميليون تن ظرفيت جديد ال-سي گشايش يافته است که اين تنها کار بانک صنعت و معدن است.
وي گفت : در جهان امروز توليد فكر از سودآوري بالايي برخوردار است و شركت‌هاي مشاوره از اين طريق درآمدهاي بالايي دارند، مانيز در داخل كشور بايد براي اين نوع فعاليت ارزش قائل شده و برايش برنامه ريزي كنيم.
افخمي‌سند چشم انداز 20 ساله كشور را دقيق و كارشناسانه توصيف كرد و گفت براي تحقق اهداف اين سند با برنامه عملياتي تدوين شود.


مدير عامل موسسه اعتباري ثامن گفت : قدردان حمايت‌هاي بانک مرکزي ، دولت و بويژه مشتريان باوفاي ثامن به دليل صبر و شکيبايي آنان در طول اين مدت بحراني باشيم .
به گزارش روابط عمومي، درابتداي جلسه معاونت منطقه يک تهران ضمن خوشامدگويي به کليه مدعوين ،با تاکيد بر ضرورت شناخت فرهنگ سازماني ، ضرورت همبستگي و تلاش مضاعف در بين همه کارکنان موسسه،تصريح کرد:با شناخت دقيق فرهنگ سازماني و بهره برداري مطلوب از آن به عنوان نقطه قوت مي‌توان در راستاي ايجاد هم افزايي و گذر از بحران گام‌هاي موثري برداشت.
در ادامه جلسه محمدحسين نظري توکلي ،مديرعامل موسسه با تقدير از همکاران گفت: سرمايه انساني موسسه ثامن عظيم‌ترين سرمايه در کل شبکه بانکي است که وابستگي و علاقه و عشق خود را به موسسه ثامن نشان داده است.
وي افزود: از مشتريان صبور موسسه تشکر و قدرداني کنيم که در سخت‌ترين لحظات در کنار موسسه، يار و ياورمان بوده و حتي در برخي مواقع مشاهده شده که افراد از محل نقدينگي خود براي راضي نگه داشتن ساير مشتريان دست به اقدامات تاثير گذاري زده‌اند.
نظري توکلي با تاکيد بر حمايت‌هاي بي دريغ و پي در پي دولت و بانک مرکزي از مجموعه ثامن، آن را نشانه قدرت و استحکام موسسه دانست و اظهار داشت: مجموعه اي نبوده که بانک مرکزي و دولت به اين شکل از آن حمايت و مشتريان آن را به آرامش دعوت کرده باشند که اين همان نشان از قدرت و سلامت فعاليتهاي موسسه ثامن است. وي همچنين به موضوع تجميع اشاره داشت و تصريح کرد: اگر قرار باشيد تجميعي صورت پذيرد نيازمند زمان زيادي است و ما اميدواريم در مسير اين تجميع اتفاقات خوشايند ديگري رخ دهد و ثامن همان ثامن باقي بماند.


کارگروه ويژه خدمت‌رساني بانک تجارت به زائران اربعين حسيني سال 1396 با حضور جمعي از مديران ستادي و مديريت‌هاي استان‌هاي ايلام، خوزستان وکرمانشاه تشکيل شد.
 به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک تجارت کاظم‌پور سخنگوي اين بانک در گفت‌وگويي ضمن اعلام خبر فوق، با اشاره به تمهيدات ويژه بانک تجارت براي خدمت‌رساني ويژه به زائران اربعين حسيني گفت: بانک تجارت با استقرار دستگاه‌هاي خودپرداز سيار خود در پايانه‌هاي مرزي مهران، شلمچه، چذابه و مرز خسروي علاوه بر ارائه وجوه نقدي مورد نياز زائران عتبات عاليات، امکان دسترسي به خدمات انتقال وجه، خريد شارژ و ديگر خدمات بانکي را براي عزاداران حسيني فراهم مي‌آورد.
مشاور مديرعامل بانک تجارت خاطرنشان کرد: اين بانک براي ارائه خدمات بانکي ويژه به هموطنان، تجهيز حداکثر امکانات مورد نياز را در دستور کار قرار داده و قرار است در کنار ارائه خدمات بانکي ويژه، با برپايي موکب از زائران عتبات عاليات در اربعين حسيني پذيرايي کند. وي همچنين از انجام رايزني‌ها براي افزايش سقف برداشت دستگاه‌هاي خودپرداز و تعيين ساعت کشيک در شعب واقع در مسير راهپيمايي اربعين خبر داد.
ابراهيم کاظم‌پور در ادامه يادآور شد: بانک تجارت سال گذشته با استقرار هشت دستگاه خودپرداز سيار خود در پايانه‌هاي مرزي مهران، شلمچه و چذابه خدمات مختلف بانکي را براي عزاداران حسيني فراهم آورد. اين بانک همچنين با اهداي اقلام فرهنگي زائران ابا عبدالله الحسين (ع) را در مسيرهاي حرکت به سمت پايانه‌هاي مرزي کشور مشايعت کرد و با همکاري ساير بانکهاي کشور و وزارت اقتصاد و دارايي، در برپايي ايستگاههاي صلواتي مشارکت داشته و کارکنان اين بانک با حضور در اين ايستگاهها، مفتخر به پذيرايي از عاشقان خاندان اهل بيت عليهم السلام شدند.


 بانک‌پاسارگاد در راستاي ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي خود، يک باب مدرسه در منطقه‌ي بسيار محروم روستاي سورباق، در دهستان گرمه شمالي بخش کندوان شهرستان ميانه در استان آذربايجان شرقي افتتاح کرد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط‌عمومي‌بانک‌پاسارگاد، در مراسم افتتاح اين مدرسه که جمعي از مديران آموزش و پرورش منطقه، مديران سازمان نوسازي مدارس، اعضاي شوراي اسلامي‌منطقه، مسئولان محلي، جمعي از اهالي محل و مديران اين بانک حضور داشتند، مسئولان منطقه از رويکرد اين بانک و توجه ويژه دکتر مجيد قاسمي‌مديرعامل نسبت به مناطق محروم کشور به‌خصوص روستاي سورباق تشکر و قدرداني کردند.  خسرو رفيعي مشاور مديرعامل و مدير روابط‌عمومي‌بانک‌پاسارگاد ضمن اعلام خبر ساخت اين مدرسه گفت: روستاي سورباق از روستاهاي بسيار محروم کشور است و متاسفانه هم‌وطنان ما در اين منطقه از امکانات آموزشي، رفاهي و بهداشت مناسبي برخوردار نيستند. از اين‌رو بانک‌پاسارگاد تلاش کرد با ساخت اين مدرسه، نه تنها دانش‌آموزان اين روستا از امکانات و محيط آموزشي مناسب برخوردار شوند بلکه دانش‌آموزان روستاهاي اطراف نيز بتوانند از امکانات اين مدرسه بهره‌مند شوند.  اين بانک در همين راستا، در مناطق محروم استان‌هاي مختلف کشور، به ساخت مدرسه، کتابخانه‌هاي عمومي، خانه‌هاي بهداشت و بيمارستان اقدام مي‌کند. همچنين در راستاي ايفاي رسالت‌هاي اجتماعي خود اقداماتي از قبيل حمايت از مؤسسات عام‌المنفعه و جمعيت‌هاي خيريه، حمايت از نخبگان علمي‌و نفرات برتر کنکور سراسري تا هر مقطعي که در کشور ادامه تحصيل دهند، توجه ويژه به بحث ورزش و حمايت از ورزشکاران تيم‌هاي مختلف مانند کشتي، فوتسال، کوهنوردي و ...، حمايت از برگزاري کنفرانس‌ها و همايش‌هاي علمي‌و تخصصي، کمک به آزادي زندانيان مالي غيرمقصر، پشتيباني از هنرمندان و فعاليت‌هاي هنري، کمک به نيازمندان و افراد آسيب‌ديده از بلاياي طبيعي و ... را در کارنامه خود دارد.


محبوبه رنجبر، طي حکمي‌از سوي مرتضي اکبري مديرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران به سمت رئيس اداره کل روابط عمومي‌و بازاريابي بانك منصوب شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک قرض الحسنه مهرايران، اين انتصاب بر اساس رويکردهاي مبتني بر شايستگي در بانک قرض الحسنه مهر ايران و در راستاي سياست‌هاي دولت مبني بر استفاده از زنان توانمند و شايسته در پست‌هاي مديريتي صورت گرفته است.
در متن اين حکم آمده است:
نظر به تعهد،تخصص و شايستگي ،سرکارعالي به عنوان رييس اداره کل روابط عمومي‌و بازاريابي بانک قرض الحسنه مهر ايران منصوب مي‌شويد.اميد است با توکل به خداوند سبحان، ماموريت خطير بانك در اجراي بانكداري اسلامي‌را بر پايه قوانين، سياست‌ها، و برنامه‌هاي مصوب به انجام رسانيد. بايسته است با پيروي از آموزه‌‌هاي اسلامي‌و مباني علمي‌نقشي شايسته در تحقق اهداف عالي نظام مقدس جمهوري اسلامي‌ايران ايفا ء نماييد.
گفتني است، پيش از اين مسئوليت اداره روابط عمومي‌وبازاريابي بر عهده فلاح حيدري بوده است.
شايان ذکر است، محبوبه رنجبر دانش آموخته دوره دکتري تخصصي علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبائي است و بيش از ۱۷ سال سابقه فعاليت حرفه اي در حوزه ارتباطات و روابط عمومي‌را در کارنامه شغلي خود دارد.


بانک توسعه تعاون طي 7 ماهه سال جاري با بررسي تعداد 1141 فقره پرونده اعتباري، مبلغ 2580 ميليارد ريال تسهيلات به بنگاه‌هاي کوچک و متوسط پرداخت‌نموده است. حميدرضا البرزي مدير اموراعتباري و سرمايه‌گذاري درديداري که به‌منظور بحث و تبادل‌نظردرخصوص تأمين مالي بنگاه‌هاي کوچک و متوسط و استفاده از تجارب ساير کشورها برگزار شد بابيان اين مطلب افزود: تا اواخر سال 95 تعداد 680 بنگاه کوچک و متوسط بالغ‌بر 5200 ميليارد ريال از سوي کارگروه ستاد تسهيل در رفع موانع توليد به اين بانک در سطح استان‌هاي کشور معرفي شدند که تا آن تاريخ مبلغ 1750 ميليارد ريال تسهيلات به اين بنگاه‌ها پرداخت‌شده است که از اين تعداد 299 فقره نزديک به 1500 ميليارد ريال در بخش جاري و 34 فقره به مبلغ 255 ميليارد ريال در بخش ثابت بوده است. وي خاطرنشان کرد: علاوه براين موارد تعداد 659 فقره تسهيلات به ارزش 2900 ميليارد ريال نيز در بخش‌هاي ثابت و جاري مربوط به بنگاه‌هاي کوچک و متوسط که به‌صورت مستقيم به اين بانک مراجعه داشته‌اند پرداخت‌شده است. البرزي با تأکيد بر اينکه بانک توسعه تعاون ازجمله بانک‌هاي فعال در حوزه حمايت از بنگاه‌هاي کوچک و متوسط مي‌باشد خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه اين بانک به‌عنوان بانک تخصصي بخش تعاون مطرح مي‌باشد ارائه تسهيلات به بنگاه‌هاي کوچک و متوسط من‌جمله تعاوني‌ها ازجمله ضرورت‌هاي اساسنامه‌اي آن به شمارمي‌آيد که براين اساس 70 درصد حجم تسهيلاتي خود را به اين بخش از اقتصاد ودر جهت حمايت از توليد و اشتغال اختصاص داده است.


محمدرضا سبزواري مديرشعب استاني بانک ايران زمين با هدف تعامل سازنده با اصحاب رسانه با هيات رئيسه کانون صنفي روزنامه نگاران استان ديدار و نقش روزنامه نگاران و اصحاب رسانه را براي بالا بردن فرهنگ آحاد جامعه بي بديل عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومي‌بانک ايران زمين؛ اين ديدار که به ميزباني مديريت شعب استان‌هاي اصفهان، قم، مرکزي و چهارمحال وبختياري اين بانک صورت پذيرفت، محمدرضا سبزواري مدير استان ضمن عرض خير مقدم به تشريح عملکرد بانک ايران زمين پرداخته و درخصوص موضوعات بانکي مطالبي را عنوان و رونق و توسعه بازار کسب و کار را زمينه ساز رشد اقتصادي بيان و تصريح کرد: فرهنگ عاملي مهم و زمينه ساز اصلاح رفتار اجتماعي است. 
سبزواري با اشاره به ضرورت حمايت و ترويج فرهنگ تعامل با محيط زيست به رسالت‌هاي اجتماعي بانک ايران زمين پرداخته و لزوم استفاده صحيح از مواهب طبيعي خدادادي و محيط زيست را بر پايه رفع فرهنگي دغدغه‌هاي اجتماعي دانست و سه برنامه فرهنگي سه شنبه‌هاي بدون خودرو، جمعه‌هاي بدون پلاستيک و پويش ملي براي زندگي همين يک زمين را داريم را از اهم فعاليت‌هاي اشاعه فرهنگ سلامت جامعه و حفظ محيط زيست بر شمرد.
وي اظهار داشت: رسانه‌ها داراي جايگاه والايي در جامعه هستند و مي‌توانند منعکس کننده خوب، نکات مثبت و ضعف تلاش‌هاي صورت گرفته باشند.
در ادامه فضل اله سلطاني رئيس انجمن صنفي خبرنگاران و روزنامه نگاران استان اصفهان ضمن ابراز خرسندي از همکاري‌هاي صورت گرفته با بانک ايران زمين افزود: فعالان حاضر در انجمن صنفي روزنامه نگاران، اخبار استان را به صورت شبانه روزي منعکس نموده و در اين زمينه‌امادگي داريم با دقت ضمن انجام رسالت خويش حامي‌ومروج فرهنگ تعامل صحيح با محيط زيست و فعالان اين عرصه باشيم.


هشتمين نمايشگاه کار با حضور بيش از 30 شرکت در حوزه‌هاي مختلف کسب و کار از تاريخ 16 مهرماه به مدت سه روز در سالن شهيد جباري دانشگاه صنعتي شريف برگزار شد.
اين نمايشگاه در واقع پل ارتباطي هموار و مناسبي است بين دانشجويان و نيازهاي بازار کار. علاوه بر هلدينگ داده ورزي سداد از جمله شرکت‌هاي حاضر در اين نمايشگاه مي‌توان از شرکت خدمات انفورماتيک، شرکت ارتباطات سيار ايران ، ايرانسل، شرکت حمل و نقل بين المللي تيپاکس ، ايرتويا و گروه صنعتي بارز و شرکت‌هاي مطرح ديگر نام برد.
 در راستاي شناسايي و جذب سرمايه‌هاي ارزشمند انساني و استفاده از متخصصين و افراد جوان و با انگيزه، هلدينگ داده ورزي سداد که بازوي فناوري اطلاعات بانک ملي ايران است با حضوري قدرتمند و معرفي توانمندي‌هاي تخصصي هلدينگ سداد در زمينه‌هاي بانکي و فناوري اطلاعات توسط همکاران متخصص حوزه عمليات در نمايشگاه با  17 فرصت شغلي، توانست بيش از 1800 رزومه کاري از دانشجويان دانشگاه‌هاي مختلف کشور را به منظور بررسي و ارزيابي و گزينش فرصت‌هاي شغلي واحدهاي مختلف جمع آوري کند. حضور دکتر خالقي در غرفه شکيل و پر ازدحام داده ورزي سداد که مورد استقبال دانشجويان، بازديدکنندگان و حاضرين شد موجب ارائه و تبادل نظر صميمانه در زمينه پروژه‌هاي مختلف بانکي و فناوري اطلاعات ميان فارغ التحصيلان و مدير عامل سداد گرديد، از نقاط قوت حضور در نمايشگاه به شمار مي‌آيد.
شايان توجه است که در اين نمايشگاه در کنار شرکت داده ورزي سداد، شرکت پشتيباني افزارهاي رايانه اي سداد (پارس) با حضور دو کارشناس حضوري پر رنگ داشت و نسبت به جلب و دريافت ايده‌هاي برتر و نو دانشجويي مشارکتي جدي از خود در اين سه روز در غرفه نشان داد.


کارگاه‌اموزشي اعتبارات با حضور معاون اعتبارات و بين الملل بانک مهر اقتصاد در استان مازندران برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک مهر اقتصاد استان مازندران، ايرج نيک اختر – معاون اعتبارات و بين الملل بانک – در حاشيه اين دوره‌اموزشي، گفت: امروزه صنعت بانکداري با کار و زندگي مردم گره خورده است بنا بر اين ميزان رضايتمندي مشتري مهم‌ترين مولفه در موفقيت يک بنگاه اقتصادي به شمار مي‌رود لذا همواره بايد برنامه‌هاي منسجم و دقيقي براي جذب، نگهداشت و افزايش رضايتمندي آنها داشته باشيم.
وي ضمن تاکيد بر تسلط کارکنان نسبت به دستورالعمل‌ها و ابلاغيه‌هاي بانک، افزود: بايد علاوه بر رعايت اعتدال در تمامي‌امور، فعاليت‌هاي خود را در جهت کسب رضايت و خشنودي خداوند متعال انجام دهيم چرا که اين امر سبب ارزشمندي کارها مي‌شود.
معاون اعتبارات و بين الملل با برشمردن آثارِ منفي و زيانبار معوقات، اظهار داشت: مي‌توان با برنامه ريزي و عملکرد هدفمند در راستاي توقف و کاهش مطالبات معوق حرکت نمود.
نيک اختر با اشاره به حديثي از امام علي (ع) گفت: بر اساس کلام اميرالمومنين حضرت علي(ع) ضايع نمودن مسائل مهم، سرگرم شدن به‌امور کم اهميت و گماردن افراد ناموفق و کنار گذاشتن افراد لايق و توانا از دلايل انحطاط و نابودي هر سازماني مي‌باشد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به بررسي علل و عوامل ورشکستگي بانک‌ها پرداخت و گفت: چهار عاملِ متوسط نسبت کفايت سرمايه، دارايي‌هاي مازاد شبکه بانکي، بدهي دولت به بانک‌ها و بدهي‌هاي غير جاري يا همان مطالبات معوق از مهم‌ترين علل ورشکستگي يا زيان دهي بانک‌ها و موسسات مالي به شمار مي‌رود.


علي‌محمد احمدي استاندار کهگيلويه وبويراحمد در نشست مشترک با مديرشعب پست‌بانک استان ضمن مثبت ارزيابي کردن خدمات اين بانک درمناطق محروم و روستائي، خواستار حمايت بيشتر آن از طرح‌هاي اقتصادي روستائي شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌پست‌بانک ايران: وي در ادامه تصريح کرد: براساس مصوبه مجلس 5/1 ميليارد دلار از محل صندوق توسعه ملي براي ايجاد اشتغال در روستاها به اين بانک به‌عنوان يکي از بانک‌هاي عامل صندوق توسعه ملي اختصاص داده شده که بايستي سهم بيشتري به استان تخصيص و براي رونق طرح‌هاي اقتصادي در روستاها صرف شود.
 همچنين سعيد ساعدي‌فر مديرشعب پست بانک استان کهگيلويه و بويراحمد گفت: اين بانک به عنوان بانک توسعه‌اي وتخصصي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات با اولويت قراردادن رشد توليد و اشتغال از فعالان حوزه‌هاي IT و ICTو کسب و کارهاي خردروستائي حمايت مي‌کند.
وي افزود: با توجه به اينکه پست بانک، بانک عامل صندوق توسعه ملي در روستاهاست از طرح‌هاي اقتصادي براي کمک به اشتغال پايدار درمناطق محروم روستايي حمايت مي‌نمايد. ساعدي‌فر تصريح کرد: هزينه‌هاي ارائه خدمات بانکي درمناطق محروم روستايي بسيار بالاتر از مناطق برخوردار است اما پست بانک اين وظيفه را تقبل کرده و انتظار دارد که مسئولان استانداري و مديران استاني آن را مورد حمايت قرار دهند تا بتواند فرصت نفوذ بيشتري در روستاها پيدا کند.


رييس شوراي اسلامي‌شهر ياسوج با اشاره به اهميت تعامل ميان شهرداري‌ها و بانک شهر در ارتقاي سطح زندگي شهروندان گفت: همكاري بانك شهر با شهرداري‌ها مثال زدني و قابل قدرداني است
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومي، مهندس سيد هدايت اکبري با بيان اين مطلب گفت: موفقيت بانک زماني حاصل مي‌شود که از برخورد با ارباب رجوع گرفته تا تعيين مکان و ارايه خدمات، همگي حساب شده باشد و بانک شهر با در نظر گرفتن اين ويژگي‌ها توانسته است نه تنها در کلان شهرها بلکه در شهرهاي کوچک نيز به ارايه خدمات الکترونيک بپردازد.
رييس شوراي اسلامي‌شهر ياسوج با ابراز رضايت از عملکرد مطلوب بانک شهر گفت: شهروندان ياسوج از شيوه خدمات اين بانک رضايت دارند و از تسهيل کارهاي خود با استفاده از خدمات اين بانک خبر داده‌اند.
افزود: تکريم ارباب رجوع و مشتري مداري و همکاري اين بانک با ارگان دولتي همچون شهرداري مثال زدني است.
وي با اشاره به راه‌اندازي پيشخوان‌هاي شهر نت تصريح کرد: اين کار توانسته است در صرفه‌جويي زمان شهروندان موثر واقع شود.
اکبري خاطر نشان کرد: اقدامات بانک شهر در رفع مشکلان شهروندان تاثير گذار است، زيرا نه تنها به کلانشهرها بلکه به شهرهاي محروم نيز توجه دارد.