دوست دارم نيمار به رئال بيايد
گوتي، اسطوره باشگاه رئال مادريد ابراز اميداوري کرد که نيمار، ستاره پاري سن ژرمن به رئال مادريد بپيوندد.
به نقل از ورزش سه، نيمار با 222 ميليون يورو در تابستان، بارسا را ترک کرد و به پاري سن ژرمن پيوست تا به گرانترين بازيکن تاريخ فوتبال تبديل شود. رئال به دنبال جذب نيمار است و گوتي ابراز اميدواري کرد که اين انتقال نهايي شود.
اين بازيکن برزيلي گفت: نيمار بازيکن متفاوتي است. او از جمله بهترين‌هاي جهان است. ما هم دوست داريم بهترين‌هاي جهان را در تيممان ببينيم. اگر حضور او باعث جدايي رونالدو از تيم نشود، فوق العاده مي‌شود. من دوست دارم نيمار و رونالدو را با يکديگر در تيم ببينم. 

مي‌خواهم توتي تاتنهام باشم
هري کين، مهاجم تاتنهام مدعي شد که مي‌خواهد براي باشگاهش مثل توتي باشد و هميشه در اين تيم بماند.
کين هنوز با تاتنهام موفق به کسب جامي‌نشده ولي درخشش فوق العاده او باعث شده تا تيم‌هاي زيادي خواهان به خدمت گرفتن او باشند. حال ستاره انگليسي مدعي شد که مي‌خواهد توتي تاتنهام باشد و سال‌ها در اين تيم بماند.
او گفت: توتي بازيکن فوق العاده‌اي بود و در کارنامه‌اش دستاوردهاي بزرگي کسب کرد. او يک مهاجم عالي بود و من وقتي بزرگ مي‌شدم، بازي‌هاي او را تماشا مي‌کردم. او کارنامه فوق العاده‌اي داشت و اميدوارم که روزي بتوانم کمي‌مثل او باشم. توتي تمام دوران فوتبالش را در رم سپري کرد.

مي‌خواهم تا 40 سالگي بازي کنم
خوان ماتا،‌هافبک منچستريونايتد مدعي شد که مي‌خواهد تا 40 سالگي به فوتبال ادامه دهد.
هافبک اسپانيايي سال 2014 از چلسي جدا شد و به منچستريونايتد پيوست و در اين تيم توانست نمايش‌هاي خوبي داشته باشد. حال او که اخيرا در يونايتد نيمکت نشين نيز شده مدعي شد که مي‌خواهد تا 40 سالگي به فوتبال ادامه دهد. 
خوان ماتا گفت: دوست دارم تا 40 سالگي به فوتبالم ادامه دهم. با يک هدف مشترک به مسيرم ادامه خواهم داد و همچنين مربي گري نيز به من انگيزه مي‌دهد ولي کار بسيار دشواري است. مربي به اين بستگي دارد که آيا من يک کرنر را خوب مي‌کشم يا از موقعيتم خوب استفاده مي‌کنم يا نه.


بازي در کنار مسي، احساس ويژه‌اي است
فيليپ کوتينيو، ستاره جديد بارسلونا، اعلام کرد که بازي کردن در کنار ليونل مسي، يک اتفاق ويژه براي اوست.
کوتينيو که در تابستان گذشته هم مورد توجه بارسلونا بود، سرانجام در اين ژانويه با انتقالي 160 ميليون يورويي از ليورپول راهي نوکمپ شد.
او در گفتگو با موندو دپورتيوو گفت:" بازي کردن در کنار مسي اتفاق بسيار ويژه‌اي است. هر کسي اين فرصت را پيدا نمي‌کند که در کنار بهترين بازيکن تاريخ بازي کند. اين مسئله من را بسيار خوشحال مي‌کند.
مسي و لوئيس سوارز خيلي خوب از من استقبال کردند. اين دو اسطوره‌هاي بزرگي هستند و بودن در يک تيم با آنها، احساس بسيار خوبي است؛ البته نه فقط آنها، بلکه با آندرس اينيستا و ديگر بازيکنان.
براي من بودن در اين تيم بسيار ويژه است. براي من اين يک تجربه فوق العاده است؛ يک فرصت استثنايي براي بازي در اين باشگاه."
کوتينيو با اين انتقال به گران‌ترين بازيکن تاريخ بارسا تبديل شد؛ اما تاکيد کرد که اين موضوع، فشار اضافه‌اي روي او وارد نمي‌کند.

همکاري بايرن مونيخ با باشگاه آمريکايي
باشگاه‌هاي بايرن مونيخ و اف سي دالاس اعلام کردند که در زمينه پرورش بازيکنان جوان با هم همکاري خواهند کرد.
اين باشگاه قصد دارند با تبادل استعدادهاي جوان شان، اين فرصت را به آنها بدهند که از تجارب مربيان هر دو باشگاه بايرن مونيخ و اف سي دالاس استفاده کنند.
يورگ واکر، يکي از اعضاي هيئت مديره باشگاه بايرن مونيخ، به خبرنگاران گفت:" آمريکا خانه اولين دفتر بين المللي ماست و نشان دهنده تعهد ما به افزايش تعداد هواداران مان در آمريکا.
هدف ما از ابتدا اين بود که به توسعه فوتبال در آمريکا کمک و همين طور از پرورش استعداد فعلي در اين کشور حمايت کنيم. براي اين هدف، اف سي دالاس يک شريک خوب است."
اف سي دالاس با 20 آکادمي‌فوتبال همکاري مي‌کند و از اين بين، 28 بازيکن از اين آکادمي‌ها به تيم‌هاي ملي جوانان آمريکا، کانادا و مکزيک راه پيدا کرده اند.


پرسپوليس 3 - نسف قارشي صفر
شاگردان برانکو ديدار اول خود در ليگ قهرمانان آسيا را با برتري قاطع به پايان رساندند تا اولين برد نمايندگان ايران را رقم بزنند.
با دو گل علي عليپور و تک گل گادوين منشا، مهاجمين پرسپوليس نقش اصلي اين بازي را به خوبي ايفا کردند و توانستند پيروزي را برابر نسف قارشي جشن بگيرند.
تعداد تماشاگر: 25830
ترکيب پرسپوليس: عليرضا بيرانوند؛ سيدجلال حسيني؛ محمد انصاري؛ صادق محرمي؛ حسين ماهيني(88 - سيامک نعمتي)؛ شجاع خليل زاده؛ محسن ربيع خواه؛ فرشاد احمدزاده(85 - بشار رسن)؛ گادوين منشا؛ علي عليپور؛ وحيد اميري(73 - کمالکاميابي نيا). سرمربي: برانکو ايوانکوويچ
ترکيب نسف قارشي: سانيار کواتوف؛ گانيو عزيزجون؛ خامروبکوف(73 - سردار رشيدف )؛ موخيدينوف؛ نارزولايف(87- ايسلام رشيدخانوف )؛ کنيابايف؛ ايگور بولوان؛ اسلاکو لوکيچ؛ دراگان سران؛ ياسور خاسانوف؛ اشمورودوف عمربک. سرمربي: برديف
کارت زرد: موخيدينوف(38)؛ لوکيچ(63) 
شرح نيمه اول:
پرسپوليس بازي را با همان دو‌هافبک دفاعي سه ديدار قبلي استارت زد و پيش بيني مي‌شد که براي ايجاد موقعيت روي دروازه حريف به مشکل بربخورد. با اين حال دوندگي بالاي دو بال سمت چپ و راست اين تيم در کنار حضور به موقع مدافعان کناري باعث شد تا بتواند از نظر نفري روي دروازه نسف قارشي با تعداد نفرات بيشتري حاضر شود و شرايط را براي حريف سخت کند. فرشاد احمدزاده را مي‌توان مرد اول نيمه اول اين تيم نام برد، بازيکني که بارها با حرکات تکنيکي خود و دوندگي بالا بازيکن حريف را به دردسر انداخت. با اين حال گل اين تيم روي ارسال وحيد اميري و ضربه سر تمام کننده منشا شکل گرفت و در اين بين فرشاد احمدزاده، حسين ماهيني و علي عليپور نيز فرصت‌هاي فوق العاده‌اي را از دست دادند تا اين تيم به پيروزي در اولين ديدار خود در ليگ قهرمانان اميدوار و نزديک شود.
شرح گل‌ها:
پرسپوليس 1 نسف قارشي 0 : ( دقيقه 20، گادوين منشا): حرکت سه نفره ديدني در سمت راست و در ادامه ارسال وحيد اميري با ضربه سر گادوين منشا به گل اول پرسپوليس تبديل شد.
پرسپوليس 2 نسف قارشي 0 : ( دقيقه 66، علي عليپور): فرار تند و تيز صادق محرمي‌و ارسال زميني اين بازيکن با ضربه‌اي غيرقابل مهار تنها با بوسه بر تور دروازه نسف قارشي آرام گرفت.
پرسپوليس 3 نسف قارشي 0 (دقيقه 70، علي عليپور): اينبار ارسال زميني از سمت چپ توسط محمد انصاري با ضربه تمام کننده علي عليپور اين بازيکن را در اين بازي دوگله کرد.
اتفاق ويژه
پرسپوليس اولين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا را در حالي برگزار کرد که بعد از مدت‌ها طعم ميزباني و حضور هواداران خود را در اين رقابت‌ها چشيد. با اين حال حضور تنها نزديک به 26 هزار هوادار آن چيزي نبود که بازيکنان و کادرفني اين تيم انتظار داشتند. پرسپوليس در اين فصل با توجه به عدم تقابل با نمايندگان عربستاني شانس ميزباني در دو بازي ديگر را در اختيار دارد و بايد ديد در ديدارهاي بعدي چه استقبالي از اين تيم در آزادي خواهد شد.
بازيکن برتر
برترين مهاجم ليگ برتر ايران در آسيا نيز خودنمايي کرد و توانست با دو گل زده براي دستيابي به موفقيت در ليگ قهرمانان نيز مدعي شود. علي عليپور با همان شگر هميشگي و ضربات تک ضرب اما با دقت خود زننده دو گل در اين بازي لقب گرفت تا در آسيا هم خلا مهدي طارمي‌به هيچ عنوان احساس نشود. عليپور که به تازگي شانس حضور در اردوي تيم ملي را نيز به دست آورده، براي رسيدن به ليست روسيه از هيچ ديداري نمي‌گذرد و بيش از هميشه بوي گل براي اين تيم مي‌دهد.
دقايق حساس:
دقيقه 7: ارسال زميني صادق محرمي‌که با توپربايي او همراه شده بود، با سراسيمگي دفاع نسف راهي کرنر شد.
دقيقه 8: يک ارسال فوق العاده از سوي فرشاد احمدزاده در موقعيتي ايده آل نصيب عليپور شد که ضربه کم اثر اين بازيکن به راحتي در اختيار گلر نسف قرار گرفت. دقيقه 9: پرتاب اوت ماهيني با ضربه سر شجاع خليل زاده نصيب منشا شد که ضربه آکروباتيک اين بازيکن در اختيار دروازه بان نسف قرار گرفت. دقيقه 19: حرکت تکنيکي فوق العاده از فرشاد احمدزاده و ضربه فني او از پشت محوطه جريمه در اختيار گانيف قرار گرفت. دقيقه 24: توپ در موقعيتي مناسب در هجده قدم به ماهيني رسيد اما ضربه بي دقت اين بازيکن مسير خارج از چارچوب را در پيش گرفت و فرصت از دست رفت.
دقيقه 33: در شلوغي داخل محوطه جريمه توپ در اختيار ژامبروکف قرار گرفت که ضربه او به شکلي خطرناک از کنار دروازه بيرانوند راهي اوت شد.
دقيقه 37: اينبار ضربه خطرناک گانيف که کات مناسبي براي ورود به دروازه داشت با واکنش بيرانوند مواجه شد.
دقيقه 42: اشتباه عجيب از سيدجلال حسيني نزديک بود دروازه اين تيم را با تهديد بزرگي مواجه کند که حمايت مناسب از ديگر مدافعان باعث دور شدن توپ از محوطه پرسپوليس شد.
دقيقه 47: ضربه راه دور منشا در شرايطي که به نظر مي‌رسيد به راحتي در اختيار کواتف قرار گيرد با مهار دو مرحله‌اي اين دروازه بان همراه شد.
دقيقه 58: نسف قارشي در يک ضدحمله صاحب موقعيت شد که ضربه خطرناک مهاجم اين تيم با يک دست توسط بيرانوند دفع شد تا استاديوم به شدت به تشويق گلر پرسپوليس بپردازند.
دقيقه 60: ارسال کرنر ماهيني با اشتباه دروازه بان نسف موقعيت خوبي براي سيدجلال شکل داد که ضربه مدافع پيش تاخته پرسپوليس توسط مدافعان راهي کرنر شد.
دقيقه 61: روي کرنر تکراري اينبار هم سيدجلال صاحب موقعيت سرزني شد که ضربه اين بازيکن را گلر نسف قارشي مهار کرد.
دقيقه 75: روي ضدحمله بار ديگر مهاجم نسف در محوطه جريمه صاحب فرصت شد که اينبار ضربه سران با اختلافي کم از کنار تيرک عمودي راهي اوت شد.
دقيقه 76: گادوين منشا ضربه خود را بعد از ورود به محوطه جريمه نواخت که توپ توسط گلر نسف دفع شد. در ادامه پاس مدافع اين تيم را دروازه بان نسف مهار کرد که داور به درستي خطا درون شش قدم را براي پرسپوليس اعلام کرد.
دقيقه 77: فرشاد احمدزاده نتوانست ضربه خوبي براي باز کردن دروازه نسف از شش قدم در ضربه ايستگاهي دو ضرب بزند و يک کرنر تنها به نفع پرسپوليس شکل گرفت.
دقيقه 78: ارسال کرنر حسين ماهيني را سيدجلال حسيني به سمت دروازه کوبيد که کواتف آن را مهار کرد.
دقيقه 86: پاس گادوين منشا در هجده قدم با ضربه تک ضرب علي عليپور يک کرنر نصيب پرسپوليس کرد.
نکات ويژه:
مهدي طارمي‌در فصل گذشته 7 گل از 17 گل سرخپوشان در اين رقابت‌ها را به ثمر رسانده بود. اکنون در غياب آقاي گل سابق علي عليپور و گادوين منشا اميد اول گلزني اين تيم محسوب مي‌شوند.
نسف قارشي به عنوان دومين نماينده ازبکستان اميدوار به تکرار موفقيت ديگر نماينده اين کشور است. لوکوموتيو روز گذشته موفق شد با 5 گل الوحده امارات را شکست دهد. نتيجه‌اي که البته بعيد است نسف قارشي در استاديوم آزادي برابر تيم برانکو موفق به کسب آن شود.
بيرانوند در فصل گذشته موفق به 4 کلين شيت در اين رقابت‌ها ثبت کرده و اکنون اميدوار است آمار خود را ارتقا بخشد و به نظر مي‌رسد کار سختي برابر نسف قارشي نداشته باشد.