مديرعامل بانک آينده تاکید کرد؛
گروه بانک و بيمه: مديرعامل بانک آينده گفت: براي عبور از وضعيت فعلي اقتصادي کشور بايد همراه تمام مردم و دوشادوش مسئولان اقتصادي کشور آماده بوده و برنامه داشته باشيم.

جلال رسول اف، در جلسه هم انديشي که با حضور اعضاي هيات مديره، مديران ارشد و روساي بانک آينده شعب سراسر کشور در ساختمان مرکزي اين بانک در تهران برگزار شد، با اشاره به شرايط اقتصادي کشور خطاب به مديران و روساي شعب بانک گفت: همه ما به عنوان يک مدير بانکي بايد دوشادوش مسئولان اقتصادي کشور و همراه تمام مردم و براي عبور از شرايط دوران تحريم آماده بوده و برنامه داشته باشيم.

وي توضيح داد؛ اقتصاد ايران، بانک محور بوده و به همين دليل بيشتر فشارِ دشمنان، بر تخريب نظام بانکي کشور متمرکز است.

لذا، بايد مراقب باشيم و اجازه ندهيم که با بعضي شايعه‌پردازي معاندان، اعتماد مردم به بانک‌ها، دچار تزلزل گردد؛ گرچه مردم عزيزمان، هوشيارتر از اين هستند که خود را در معرض اين‌گونه شايعات قرار دهند.

مديرعامل بانک آينده تاکيد کرد: حق مشتري است که بداند در بنگاه اقتصادي که سرمايه گذاري کرده و با آن کار مي‌کند چه مي‌گذرد؛ لذا، بايد براي مشتريان و ديگر ذينفعان وقت بگذاريد و خدمات و محصولات بانک را براي آنها به طور کامل توضيح دهيد.

مديرعامل بانک آينده همچنين از روساي شعب بانک خواست با تلاش مضاعف آنچه براي ارائه خدمات بهتر به مشتريان براي پايان سال، آن طور که شايسته شان ذينفعان، مديران، شهروندان و نام بانک آينده است انجام دهند، تا مشتريان مانند هميشه وجه تمايز بانک آينده را احساس کند.

وي با قدرداني از زحمات تمام مديران ستادي و شعب در طول ۹ ماه گذشته، ابراز اميدواري کرد با تلاش تمام مديران و شهروندان بانک بتوانيم در پايان سال ۱۳۹۷ مانند سال‌هاي گذشته يک کارنامه درخشان و پربار از خدمات به هموطنان و مشتريان که همه به آن افتخار کنيم، ارائه کنند.

همدلي و همگرايي، نسخه شفابخش صنعت بيمه

شرکت‌هاي بيمه بايد رويکرد اصلي خود را مشخص کنند و با حرکت در مسير تعيين شده، متناسب با ظرفيت‌هاي نيروي انساني و فضاي کسب و کار به فعاليت بپردازند. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از اداره کل روابط عمومي‌و امور بين الملل بيمه مرکزي، دکتر غلامرضا سليماني در نشست مشترک اعضاي هيات عامل بيمه مرکزي و مديران شرکت بيمه رازي، با اعلام اين مطلب افزود: مشکلات شرکت‌هاي بيمه ريشه در گذشته‌ها دارد و ما انتظار نداريم اين مسائل يک شبه حل شوند اما توقع ما اين است که با زمانبندي و اتخاذ تدابير مناسب براي رفع مشکلات تلاش شود. رييس کل بيمه مرکزي گفت: ديدگاه‌هاي مترقي مديران يک مجموعه اقتصادي در کنار اراده کارکنان و اشتياق آنان براي توسعه شرکت مي‌تواند راهگشا باشد. دکتر سليماني با اشاره بر قابليت‌ها و پتانسيل‌هاي صنعت بيمه نسبت به همدلي و همگرايي در صنعت بيمه و همچنين ضرورت توسعه شبکه فروش بيمه‌اي در کشور تاکيد کرد. سيد مجيد بختياري مديرعامل شرکت بيمه رازي با تشريح آخرين دستاوردهاي اين شرکت از رييس کل بيمه مرکزي و هيات همراه به خاطر همراهي و همدلي با صنعت بيمه و توجه به مشکلات اهالي اين صنعت، قدرداني کرد.

برگزاري همايش بيمه آسيا و پرشيا خودرو

همايش تخصصي مشترک بيمه آسيا و پرشيا خودرو با حضور نايب رئيس هيات مديره و مدير عامل،اعضاي هيات مديره ،معاونان مدير عامل، مديران و کارشناسان بيمه آسيا برگزار شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بيمه آسيا، مسعود بادين، نايب رييس هيأت مديره و مديرعامل بيمه آسيا در اين همايش با تصريح برخورداري اين شرکت از کارشناسان حرفه‌اي و متخصص در حوزه خودرو، بر برنامه ريزي و آينده نگري بيمه آسيا در راستاي مديريت پورتفوي خودرو اشاره کرد. مديرعامل بيمه آسيا گفت : شرکت‌هاي بيمه صرفا وظيفه فروش بيمه نامه را ندارند. همچنين توانگري، قدمت ، توان شبکه فروش و گستردگي در کشور از جمله نکات پراهميت، فني و کليدي در انتخاب شرکت بيمه گر است.

برگزاري جلسه شبکه فروش بيمه ميهن

نخستين جلسه هم انديشي با شبکه فروش بيمه ميهن در دوره جديد مديريتي شرکت با حضور مديرعامل،معاونين شرکت و نمايندگان شهر تهران برگزار شد.نشست شبکه فروش شهر تهران بيمه ميهن با حضور مدير عامل جناب آقاي دکتر محمدي ،جناب آقاي ساجدي معاون بازاريابي و‌شبکه فروش و معاونين و مديران شبکه فروش در دفتر مرکزي شرکت برگزار شد. در اين جلسه مديرعامل بيمه ميهن با تشريح سياست‌هاي جديد شرکت در حوزه نمايندگان و شبکه فروش، خواستار پويايي بيشتر شبکه فروش در بازار شد و شبکه فروش را بازوي توانمند شرکت بيمه ميهن دانستند.

تخفيف بيمه‌نامه نوين به‌مناسبت روز پرستار

به مناسبت روز پرستار بيمه‌نامه مسئوليت‌حرفه‌اي پيراپزشکان نوين به‌مدت ده روز با تخفيف ارائه مي‌شود. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌و بين‌الملل بيمه نوين، به‌منـاسب روز پرستار و از روز شنبه ۲۲ دي ماه، به‌مدت ده روز، بيمه‌نامه مسئوليت‌حرفه‌اي پيراپزشکان نوين با تخفيف ويژه ارائه مي‌شود. به‌همين منظور پرستاران، بهداشت‌کاران دهان و دندان، کارشناسان ارشد بيهوشي و تکنسين‌ها، کارشناسان فيزيوتراپي، بهياران و کمک بهياران، تکنسين‌هاي اتاق عمل، تکنسين‌هاي راديولوژي، سي تي اسکن، ماماها و ... مي‌توانند با ۲۵ درصد تخفيف، از مزاياي اين بيمه‌نامه در قبال ريسک‌هاي مسئوليت حرفه‌اي خود بهره‌مند شوند.

دکتر مرتضي اکبري مديرعامل بانک قرض الحسنه مهرايران در بازديد از شعبه مطهري مديريت شعب استان تهران، بر روند انجام بايگاني ديجيتال که به صورت پايلوت در اين شعبه در حال اجرا است نظارت كرد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک قرض الحسنه مهرايران، دکتر اکبري ضمن بازديد از روند اجراي اين پروژه در شعبه مطهري بيان داشت: شايد به نظر خيلي از کاركنان عدم استفاده از كاغذ در بايگاني اسناد و مدارك مسأله مهمي‌نباشد، اما اين موضوع در سازمان‌هاي بزرگ كه مصرف كاغذ در آنها زياد است بسيار حائز اهميت است؛ زيرا علاوه بر كاهش هزينه‌هاي ناشي از مصرف بي رويه كاغذ موجب تسريع در انجام فرآيند و عمليات‌هاي اداري نيز مي‌شود.

وي افزود: متاسفانه، در بايگاني سنتي کارمندان ۵ تا ۱۵ درصد وقت خود را صرف خواندن اطلاعات و ۵۰ درصد را صرف بررسي اسناد مي‌کنند؛ در حالي که آرشيو الکترونيكي اسناد يك راه حل مديريتي خاص و يك ابزار قدرتمند صرفه جويي در وقت است كه بازده عملياتي، كيفيت كار و رضايت مشتري را افزايش مي‌دهد.

دکتر اکبري در جريان اين بازديد، وضعيت عملکرد شعبه در حوزه‌هاي مختلف جذب منابع، نسبت مصارف به منابع، وصول مطالبات و همچنين روند بازاريابي‌هاي انجام شده را نيز مورد بررسي و ارزيابي قرار داد و رهنمودهاي لازم براي تحقق اهداف در فرصت باقي مانده از سال را ارائه نمود.

رئيس هيئت‌مديره و مديرعامل بانک توسعه تعاون، بازرسان اين بانک نقش راهنما و مشاور امين کارکنان را در توسعه سازمان بر عهده‌دارند. حجت اله مهديان رئيس هيئت‌مديره و مديرعامل بانک توسعه تعاون در ديدار با مدير، روسا و همکاران امور بازرسي اين بانک ضمن بيان مطلب فوق اظهار داشت: بانک توسعه تعاون با برخورداري از نيروهاي جوان گام‌هاي موفقي به سمت اهداف و مأموريت‌هاي توسعه‌اي برداشته است و حضور فعالانه در طرح‌هاي ملي دولت باهدف ايجاد اشتغال، با تکيه‌بر نيروي انساني پويا و شجاع به‌دست‌آمده است. وي در اين رابطه افزود: همکاران بازرسي ضروري است با تکيه‌بر تجارب مفيد و مطابق قوانين و ضوابط و مقررات جاري وبر اساس ارائه رهنمودها، مسيرهاي صحيح جذب منابع سپرده‌اي و اعطاي تسهيلات توسعه‌اي را به همکاران شعبه آموزش دهند. مهديان تصريح کرد: بانک توسعه تعاون به‌عنوان جوان‌ترين بانک دولتي، روند پيشرفت و تکامل خود را باهدف ايجاد اشتغال طي سال‌هاي اخير به‌خوبي سپري نموده است و لازم است اقدامات احتياطي انگيزه و شجاعت همکاران شعبه را براي اعطاي تسهيلات توسعه‌اي و اشتغال تقويت نمايد. مهديان گفت: نقش نظارتي و مراقبتي واحدهاي نظارتي در حفظ و ارتقاي نهاد مالي انکارناپذير است و اساساً گزارش‌هاي تحليلي اين واحدها مبناي بسياري از تصميمات راهبردي سازمان قرار مي‌گيرد. وي افزود: روش‌هاي بازرسي طي دهه اخير به تکامل گراييده است و بازرسي بانک بايد همگام با پيشرفت‌هاي عمليات بانکي از روش‌هاي مبتني بر فناوري‌هاي نوين در جهت ايفاي مطلوب رسالت نظارتي خود بهره‌برداري نمايد.

طي مراسمي‌با حضور مدير عامل، معاونين پشتيباني و مهندسي، حقوقي و وصول مطالبات، مالي و مدير کل بازرسي و حسابرسي بانک مهر اقتصاد ساختمان جديد اداره امور شعب استان اردبيل، گشايش يافت.

به گزارش روابط عمومي‌بانک مهر اقتصاد استان اردبيل، سيد ضياء ايماني مدير عامل بانک در آيين گشايش ساختمان جديد اداره امور شعب اين استان، هدف از احداث پروژه‌هاي عمراني و تجهيز و نوسازي شعب را تکريم بيش از پيش مشتريان، کارکنان و هم ميهنان عزيز عنوان کرد و گفت: خدمت و تکريم مردم يک نعمت الهي است که بايد قدر آن را بدانيم. مدير عامل بانک تصريح کرد: با بررسي‌هاي صورت گرفته در خصوص طراحي ابنيه و ساختمان‌هاي در حال احداث، پروژه‌هاي عمراني ضمن زيبايي و مدرن بودن از استانداردهاي لازم نيز برخوردار باشند تا در برابر حوادث طعبيي و غير مترقبه مقاوم و مستحکم باشند. ايماني ابراز داشت: پروژه‌هاي متعدد عمراني با هدف ارتقاء وضعيت عمومي‌شعب بانک مهر اقتصاد در استان‌هاي مختلف کشور در حال انجام است که اميدواريم با بهره برداري تدريجي از اين پروژه‌ها بيش از پيش در راستاي اهداف کلان اقتصادي نظام گام برداريم.

ايماني بيان داشت: بانک مهر اقتصاد در راستاي عمل به منويات رهبر معظم انقلاب در حمايت از کالاي داخلي و توليد ملي در صدد است تا با برنامه ريزي و تلاش مضاعف در تحقق اين شعار و دست يابي به اهداف پيش‌بيني شده اقتصادي نظام، سهيم باشد.

روح اله خدارحمي‌گفت : رشد 31 درصدي منابع بانک، ضامن حمايت بيشتر از فعالان بخش کشاورزي است.

تامين و تجهيز منابع براي پرداخت تسهيلات به کشاورزان و فعالان بخش کشاورزي، ماموريت و رسالت اصلي بانک کشاورزي است و رشد 31 درصدي منابع بانک در 9 ماهه سال جاري، يکي از بهترين را ه‌هاي ارزيابي عملکرد بانک و نويدبخش ارتقاي توان بانک در حمايت از توليد، اشتغال و رونق اقتصادي در بخش کشاورزي و صنايع وابسته است. به گزارش روابط عمومي‌بانک کشاورزي، روح اله خدارحمي‌رئيس هيات مديره و مديرعامل اين بانک افزود: مانده کل سپرده‌هاي بانک کشاورزي در مقطع پايان آذر سال جاري و مقايسه آن با دوره مشابه سال قبل نشان مي‌دهد منابع بانک تا پايان آذر ماه 1397 بيش از 201 هزار ميليارد ريال معادل 31 درصد رشد داشته است که اين رقم نزديک به 60 هزار ميليارد ريال بيشتر از رشد 9 ماهه اول سال 1396 بوده است. مطالعه ساير شاخص‌هاي تجهيزمنابع نشان مي‌دهد که بانک کشاورزي در مقطع پايان آذر سال 1396 ، رشدي 31 درصدي در سرانه سپرده شعب و 36 درصد رشد در سرانه سپرده کارکنان داشته است. کل سپرده‌هاي بانک کشاورزي در پايان آذر 1397 رقمي‌بالغ بر 849 هزار ميليارد ريال است و مديريت بانک در استان‌هاي همدان، آذربايجان غربي، هرمزگان و کردستان در اين مقطع، به ترتيب بالاترين ميزان تحقق برنامه در جذب سپرده‌هاي مردمي‌را داشته اند.

سمينار اينترنت اشياء در صنعت بانکداري با حضور معاونين، مديران و کارشنان حوزه مرکزي، شعب غرب و شرق استان تهران موسسه اعتباري کوثر برگزار شد. به گزارش روابط عمومي‌موسسه اعتباري کوثر؛ سمينار اينترنت اشياء در صنعت بانکداري روز سه شنبه 1397/10/18 با حضور 120 نفر از مديران و کارشناسان موسسه کوثر در محل سالن همايش‌هاي حوزه مرکزي و بيش از 200 نفر به صورت آنلاين از طريق اپليکيشن لحظه نگار و ايوند برگزار گرديد. در ابتداي اين سمينار مصطفي امجديان معاون بازاريابي و امور استان‌ها گفت: اينترنت اشياء (Internet of Things) ازجمله موضوعات روز در عرصه فناوري است که به ارتباط اشيا با يکديگر در بستر اينترنت و بدون واسطه انساني اشاره دارد . امجديان با بيان مزاياي اينترنت اشياء در صنعت بانکداري افزود: فناوري اينترنت اشيا به بانک‌ها کمک مي‌کند تا هزينه‌هاي اضافي را کاهش دهند. وي تاکيد کرد: در فضاي رقابتي نظام بانکي يقيناً نهادهاي پولي عملکرد موفق تري دارند. دکتر فرزاد ابراهيمي‌عضو هيات علمي‌پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات و رئيس آکادمي‌بين المللي اينترنت اشياء گفت: اصطلاح اينترنت اشياء اولين بار توسط در سال 1999 مورد استفاده قرار گرفت و جهاني را توصيف کرد که در آن هر چيزي از جمله اشياء بي جان براي خود هويت ديجيتال دارند. وي افزود: اينترنت اشياء مفهوم مدرني است که در آن براي انسان، حيوان و يا اشياء قابليت ارسال داده از طريق شبکه‌هاي ارتباطي، اينترنت يا اينترانت، فراهم مي‌گردد.