کاهش تهدیدهای سایبری با رمز پویا

محمدعلی بخشی زاده معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی با برشمردن مزیت های اجرای طرح رمز دوم پویا و تاثیر آن بر کاهش فیشینگ اظهار کرد: یکی از مهمترین مصادیق فیشینگ مربوط به خریدهای اینترنتی است که استفاده از رمز دوم ایستا، تهدیدهای سایبری در این زمینه را افزایش می دهد. وی افزود: در خریدهای اینترنتی افراد سودجو با سوق دادن مشتری به سمت صفحات جعلی، رمز دوم مشتریان را در اختیار میگیرند و با سرقت دیگر اطلاعات، اقدام به خالی کردن حساب مشریان میکنند. بخشی زاده گفت: رمز دوم پویا ،۲ دقیقه اعتبار دارد که در صورت سرقت اطلاعات نیز افراد سودجو عملا نمیتوانند اقدامی انجام دهند.

 

مدیرعامل بانک ملت چهره نامی صنعت و اقتصاد

در دومین آیین تجلیل از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور با محوریت برندهای مسوولیت پذیر اجتماعی، از مدیرعامل بانک ملت به عنوان مدیر موثر در رونق تولید، تجلیل شد.

در این مراسم که با حضور دکتر مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران به عنوان رییس شورای سیاستگذاری همایش در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما برگزار شد، تندیس چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور به دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت اعطا شد. ایجاد محیط فرهنگی مناسب در محل کار برای تمرین و کاربست مسوولیت اجتماعی، ارائه مدل مناسب شاخص های مسوولیت پذیری، از جمله اهداف و محورهای همایش تجلیل از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور بود.

 

نگاه بانک قوامین به طرح ملی ادغام

دکتر علی ابدالی مدیرعامل بانک قوامین (وابسته به بانک سپه) به تشریح پروژه ی ادغام، و ابعاد آن پرداخت. مدیرعامل بانک اعلام کرد: در شرایط فعلی ، اجرای پروژه ی ادغام در شبکه ی بانکی کشور بهترین روش و تصمیمی بود که در سطح حاکمیت گرفته شد و بانک قوامین در اجرای فرایندهای ادغام نشان داده است که تاکنون با رویکرد خوش بینی و مثبت اندیشی با این موضوع همگام بوده است.

وی خطاب به مدیران استان ها یادآور شد که این الزام را در رفتار و گفتار خود به سایر همکاران در استان ها منتقل کنند و مزایا و نتایج مثبت پروژه ی ادغام را به آنان یادآوری کنند.

پرداخت سود مشارکت در منافع

بیمههای زندگی دی

با اعلام مدیریت بیمه های زندگی بیمه دی، سود مشارکت در منافع بیمه های زندگی جهت پایان سال مالی 1397 به میزان 22.2 درصد محاسبه و در اندوخته بیمه نامه های جاری صادره تا پایان سال 97 اعمال شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاعرسانی شرکت بیمه دی؛ امکان مشاهده مبلغ سود مشارکت در منافع و سایر منافع مالی بیمه نامه ها برای نمایندگان و بیمه گذاران از طریق سایت تخصصی بیمه های زندگی به آدرس http://life.dayins.com فراهم میباشد.

گفتنی است با توجه به میزان سود مشارکت در منافع اعلام شده در سنوات قبل، رشد صعودی و سرمایه گذاری مطلوب در حوزه بیمه های زندگی مشاهده می گردد.

رتبه نخست بیمه پارسیان

در ظرفیت مجاز قبولی اتکائی

بیمه پارسیان با ظرفیت پذیرش 1329 میلیارد ریال در هر ریسک بزرگترین بیمه گر اتکایی خصوصی از لحاظ ظرفیت مجاز قبولی در هر ریسک بوده و به تنهایی 25% از مجموع ظرفیت شرکت های بیمه خصوصی دارای مجوز اتکایی را در اختیار دارد. این شرکت درارای رتبه 1 توانگری در صنعت بیمه بوده و عدد توانگری 120 نشانگر توان مالی بالای این شرکت در مقایسه با سایر شرکت های بیمه خصوصی می¬باشد.

از روز بیمه تا شب یلدا با بیمه باران هموطنان

بیمهکوثر بهمناسبت روز بيمه (13 آذر) و با هدف توسعه فرهنگ بیمه در میان آحاد جامعه، انواع بیمهنامهها را با تخفیفهای ویژه به بیمهگذاران عرضه میکند.

به گزارش روابطعمومی و اعلام مدیر بازاریابی و فروش بیمهکوثر، در این ایام بيمهنامههاي بدنه اتومبیل تا 70درصد تخفیف، مسئوليت و حوادث تا 20درصد، آتشسوزي تا 25درصد، مهندسي تا پنجدرصد و پول و باربري با 15درصد تخفیف به متقاضیان عرضه خواهد شد.

لاله کریمی افزود: در این ایام بيمهنامه حامي نیز در فروش گروهي با تخفيف 10درصدي به متقاضیان ارایه میشود.

مدیر بازاریابی و فروش بیمهکوثر گفت: هموطنان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به نشانی سرپرستیها و نمایندگیهای بیمه کوثر در سراسر کشور به پایگاه اطلاعرسانی شرکت بهنشانیwww.kins.ir مراجعه کنند.

مدیرعامل بانک مسکن خبر داد:

گروه بانک و بیمه: مدیرعامل بانک مسکن ضمن تشریح آثار مثبت و مزایای راه­ اندازی سامانه عرضه و فروش اموال مازاد بانک­ها، از تایید عملکرد مطلوب این بانک در سبک­ سازی دارایی های ثابت خبر داد.

ابوالقاسم رحیمی انارکی اعلام کرد: سامانه اینترنتی عرضه و فروش اموال مازاد بانک ها که روز گذشته به همت وزارت اقتصاد و با کار جمعی شبکه بانکی کشور کار خود را آغاز کرد دو مزیت و منافع اقتصادی برای اقتصاد کشور و بخش های مختلف اقتصادی بخصوص صنعت و تجارت به همراه دارد.

مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه، در این سامانه مجموعه املاک مازاد شامل املاک بانک­ها و همچنین املاک تملیکی (تملک شده)، برای فروش مزایده ­ای با قیمت پایه کارشناسی شده، در بستر الکترونیکی عرضه می­شود، افزود: هدف اصلی در راه ­اندازی این سامانه، شفافیت بخشیدن به موجودی املاک مازاد بانک­ها و همچنین شفاف شدن فرآیند عرضه و فروش این املاک است. از آنجا که بانک­ها خود در زمینه راه­ اندازی این سامانه اینترنتی پیش قدم شدند، این انگیزه در مدیران بانکی وجود دارد تا پیرو تکالیف قانونی، منابع محبوس و قابل تبدیل شدن به تسهیلات و اعتبارات، هر چه سریعتر با عرضه در یک محیط شفاف، آزاد شوند و توان تسهیلات­ دهی به بخش­های مختلف اقتصادی افزایش پیدا کند.

مدیرعامل بانک مسکن، «شفافیت در فروش اموال مازاد بانک­ها» و همچنین «افزایش توان تسهیلات­ دهی با فروش املاک مازاد» را دو مزیت و آثار مثبت و سریع راه ­اندازی سامانه عرضه و فروش اموال مازاد بانکی عنوان کرد. وی گفت: این سامانه دو بخش دارد. در بخش اول، هر یک از بانک­های عامل کشور لیست املاک و اموالی که مازاد تشخیص داده شده است را در سامانه ثبت می­کند. در این بخش، ریز اطلاعات مربوط به نوع کاربری ملک، موقعیت استانی و شهری قرارگیری ملک، مشخصات اعیان و عرصه و همچنین وضعیت اینکه آیا ملک مورد نظر متصرف دارد یا خیر و اینکه مشکل حقوقی و ثبتی دارد یا خیر، ثبت می­شود. در بخش دوم سامانه، کاربران که عموم مردم و همچنین سرمایه­ گذاران اقتصادی و صنعتی یا تجاری هستند می­توانند وارد سامانه شوند و به اطلاعات مربوط به هر یک از املاک در فهرست­ها، دسترسی مستقیم پیدا کنند. بنابراین در این سامانه یک ملاقات مجازی بین بانک­های عرضه کننده املاک مازاد و متقاضیان خرید این املاک شکل می­گیرد و شرایط برای اعلام ثبت درخواست خرید از سوی متقاضیان در قالب انجام مزایده فراهم می­شود. مدیر عامل بانک مسکن یکی دیگر از آثار فعالیت سامانه اینترنتی اموال مازاد بانک ها را افزایش عرضه ملک در بازار معاملات املاک اعلام کرد. رحیمی انارکی همچنین از تایید عملکرد مطلوب بانک مسکن در جریان فروش املاک مازاد خبر داد و گفت: طبق نسبت استاندارد تعریف شده برای دارایی ­های ثابت در بانک­ها، باید نسبت سرمایه پایه بانک به دارایی­ های ثابت تحت مالکیت آن بانک، حداکثر 70 درصد باشد. بانک مسکن بواسطه عملکرد مطلوبی که طی یکسال گذشته در بحث عمل به مصوبات دولت و بانک مرکزی برای فروش اموال و املاک مازاد ارایه کرد موفق شد

دکتر ابراهیم کاردگر نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه دانا، سالروز تاسیس این شرکت و روز ملی بیمه را به کارکنان، نمایندگان و سهامداران بیمه دانا تبریک گفت.

متن پیام دکتر کاردگر بدین شرح است: سپاس و ستایش کردگاری را سزاست که توفیق را رفیق سعادت گردانید در این ایام فرخنده فصل جدیدی از طللوع ترنم خدمت به خلق را در مسیر نورانی خدمات رسانی با بهرهمندی از تجارب همکارانی چون شما در سال رونق تولید تفسیری دوباره کنیم و با لطف حضرت باریتعالی به عنوان یکی از شرکتهای مطرح و پیشرو در صنعت بیمه با عملکرد مطلوب در سال 98 شعار توانایی را با ارائه خدمات مطلوب بیمهای به بیمه گزاران به منصه ظهور برسانیم.

حضور این مجموعه فاخر در عرصههای گوناگون و کمک به توسعه اقتصادی بخشهای مختلف و مشارکت در رفع دغدغه از صنایع و بسط و آرامش و اطمینان خاطر و امید به زندگی و حمایت از سبد اقتصادی خانوار با ارائه طرح مهردانا به عنوان سومین شرکت صنعت بیمه مایه مباهات و دلگرمی است.

لذا به یمن عنایات حضرت حق در 13آذر، روز بیمه و چهل و پنجمین سالگرد طلوع شرکت بیمهدانا ضمن تبریک این ایام فرخنده به عموم کارکنان و خانواده گرانقدر آن عزیزان، نمایندگان و سهامداران این شرکت فرصت را مغتنم شمرده رجای واثق دارم به همت و تلاش شما گرانمایگان و تکیه بر تدابیر عالمانه و کوششهای صادقانه اهالی صنعت شاهد ارتقای ضریب نفوذ فرهنگ بیمه در جامعه باشیم.