ضرورت توسعه زیرساختهای صنعت برق

مدير کل دفتر فني و نظارت شبکه انتقال شرکت توانیر گفت: توسعه زیرساخت برق در شهرستانهای ساوه و زرندیه ضروری است.

علیپور در بازدید از مجموعه های فعال در حوزه صنعت ، کشاورزی وشرکت های بزرگ شهرستانهای ساوه و زرندیه بابیان اینکه شهرستان زرندیه به دلیل مجاورت به پایتخت کشور و نزدیکی به راه آهن مورد توجه خاص سرمایه گذاران واقع شده است ،افزود: توسعه زیرساخت برق در این شهرستان ها لازم است.

وی با اشاره به اینکه برق ،زیرساخت صنایع دیگر است ،افزود: باتوجه به تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید و پیشرفت فیزیکی طرح های صنعتی متقاضیان برق و همچنین صنایع بزرگ باید ،توسعه برق در این شهرستانها در دستور کار ویژه قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این بازدید با بیان اینکه استان مرکزی پایتخت صنعت کشور و بیش از ۷۰درصد مصرف برق در بخش صنعت و کشاورزی است،افزود: همکاری، همراهی و تعامل بین شرکت توزیع برق وسرمایه گذاران موجبات رشد اقتصادی و توسعه روز افزون شهرستانهای ساوه و زرندیه را فراهم می سازد.

 

جلوگیری از خاموشیها با مدیریت مصرف

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم گفت: افزایش مصرف گاز موجب خاموشی اضطراری در مناطقی از قم خبر داد.

مهندس «مهدی آهنینپنجه» با اعلام این خبر تأکید کرد: این موارد خاموشی ناشی از افزایش مصرف گاز خارج از عهده شرکت توزیع برق استان و توسط مرکز دیسپاچینگ ملی صورت میگیرد.

وی با اشاره به افزایش دو درجه سرمای هوا نسبت به سال گذشته گفت: این امر موجب افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی مصرف گاز در کشور و در نهایت کمبود آن در نیروگاهها شد که نتیجه آن خاموشیهای هفتههای اخیر است. مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم از مکاتبه با دستگاههای اداری و اجرای استان قم و دعوت به همکاری در کاهش مصرف انرژی خبر داد و گفت: از مجموعه مدیریت شهری نیز خواستیم نسبت به کاهش خاموشی بوستانها نیز اقدام کنند تا بتوانیم هر چه بهتر شرایط موجود را مدیریت کنیم. وی در ادامه با بیان اینکه در بخش توزیع برق هیچگونه مشکلی در استان نداریم، مدیریت مصرف انرژی را تنها راه برونرفت از خاموشیهای احتمالی در این ایام اعلام کرد و از شهروندان خواست تا با مصرف بهینه برق و گاز، بر استمرار خدمات برق و گاز در کشور یاری رسانند.

خدمات رسانی به مردم با تمام توان

مهندس نصرآبادی در دیدار با احمد پور فرماندار شهرستان آبیک ضمن اشاره به اقدامات و عملکرد مخابرات منطقه گفت: در دوران کرونا با تمام توان تلاش کردهایم به مردم خدماترسانی کنیم و اگر اقدامات و تلاشهای مخابراتی بصورت مضاعف شکل نمیگرفت، امروزه مشکلات آموزش و کسب و کار مردم لاینحل میماند.

وی افزود: در این دوران حدود ۳۵ درصد مشترکین ADSL و بیش از ۲ برابر پهنای باند دیتا افزایش یافته است.

مهندس نصرآبادی افزود: برای شهرستان آبیک ۳ اولویت در نظر گرفتهایم که اولین اولویت توسعه فاز سوم تلفن ثابت شهرک قدس، اولویت دوم ارتباطرسانی و توسعه شبکه کابل مسکن مهر و توسعه شبکه کابل بنیاد میباشد. همچنین ایستگاههای تلفن همراه مجتمع ادارات، بلوار امام و روستای امرودک راه اندازی و تعدادی از ایستگاههای تلفن همراه شهر آبیک با تغییرتکنولوژی به ۳G و۴ Gارتقاء یافتهاند.

در این دیدار احمد پور فرماندار آبیک ضمن سپاس از تلاشهای مخابرات منطقه گفت: در حوزه ارتباطات در شهرستان آبیک مشکل خاصی نداشته و اداره مخابرات آبیک از بهترین ادارات خدمات رسان این شهرستان میباشد.

وی افزود: در انتخابات گذشته با همت مخابرات استان در این شهرستان بیش از ۹۶ درصد از مناطق تحت پوشش بوده و انتخابات به بهترین روش انجام شد و در سالجاری انتظار داریم با توجه به شرایط موجود و همکاریهای متقابل به بهترین نحو انجام شود.

آثار نامنقول تاریخی استان همدان
در انتظار ثبت ملی

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان، گفت: ۳۰ پرونده آثار نامنقول تاریخی استان همدان در انتظار ثبت ملی است.

سیده مریم مختاری موسوی در گفت و گویی در خصوص حفظ و نگهداری دربهای خانههای قدیمی, اظهار کرد: اگر دربها خیلی ارزشمند باشد، کارشناسان آثار منقول آن را از نظر صحت و سلامت بررسی میکنند که قابل نگهداری باشد.

وی با بیان اینکه اگر دربها زمانی که از بنا جدا شدند دچار آسیب زیادی شوند، فاقد ارزش تشخیص داده میشود و لزومی بر نگهداری آنها نیست, گفت: اکثریت درهای قدیمی چوبی هستند. معاون میراث فرهنگی ادارهکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان مطرح کرد: در حال حاضر دو درب در مخزن موزه داریم ولی قابلیت نمایش ندارند هرچند دورهای در موزه هگمتانه قرار گرفتند ولی در حال حاضر نمایشی ندارند.

وی اضافه کرد: هر اثر یا تزئیناتی که مرتبط با یک اثر باشد در جایگاه خود ارزشمند است مثلا در، گچبری، پنجره و غیره در یک بنا اگر در صحت کامل باشد میتواند در موزه قرار گیرد اما این دربها و پنجرهها در روی دیوار و بنا دارای ارزش هستند. موسوی با بیان اینکه امسال در بخش آثار نامنقول ثبتهای خوبی داشتیم, افزود: این آثار نامنقول هم در تعدد و هم کیفیت آثار ارزشمندی هستند که برخی ثبت شده و برخی در آستانه ثبت هستند. وی با اشاره به اینکه در بخش نامنقول پروندههایی که به مرکز ارسال شده یا آماده ارسال است ۲۰ تا ۳۰ پرونده است که شهرستانها نیز آثار زیادی دارند, خاطرنشان کرد: پنج رویداد و مراسم استان که ارزش ثبتی ناملموس را دارند به مرکز معرفی شده است که بعد از تایید معرفی میشوند.

جمع آوری ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی سیستان

سرپرست اکیپ راه سازی و راهداری وحدت سیستان از حمل و جمع آوری ۱۷ هزار و ۱۸۵ مکعب ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی این منطقه در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان سیستان و بلوچستان، رحمت الله نارویی اظهار داشت: راهداران همه ساله با توجه به بروز توفان های شن در منطقه اقدام به پاکسازی محورهای مواصلاتی از ماسه بادی میکنند به طوری که علاوه بر جمعآوری و حمل افزون بر ۱۷ هزار متر مکعب ماسه بادی، مجموعاً سطحی برابر با ۲۴ هزار و ۸۱۰ متر مربع از جادههای حوزه سیستان در این مدت ماسه روبی شده است. سرپرست اکیپ راه سازی و راهداری وحدت سیستان خاطر نشان کرد: نگهداری و حراست از شبکه راهها و تامین ایمنی عبور و مرور از وظایف ذاتی این اکیپ است که در تحقق این اهداف نیروهای راهداری از هیچ کوششی دریغ نمیکنند.

ملاقات عمومی مدیرکل بنیاد گیلان با مردم

گیلان_فرحی؛ ملاقات عمومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با جامعه ایثارگری با هدف بررسی و رفع مسائل و مشکلات آنان، تسهیل در روند ارائه خدمت و جلب رضایت ارباب رجوع برگزار شد.

به گزارش ایثار گیلان؛عبداله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات خانوادههای معظم شاهد و ایثارگر،امروز سه شنبه ۲۳ دی ماه از ساعات اولیه وقت اداری در مرکز ستاد استان با جمعی از ایثارگران ملاقات کرد.

در این ملاقات،مدیرکل بنیاد استان به صورت چهرهبهچهره با مراجعین دیدار و ضمن بررسی درخواست ایثارگران استان گیلان، دستورات لازم را به منظور رفع مشکلات آنان صادر کرد. پاکاری همچنین در حاشیه دیدارهای امروز عنوان کرد: خانواده شهدا در هشت سال دفاع مقدس حماسهآفرینی کردند و امروز هم مانند همان سالها در تمامی عرصههای جهاد و ایثارگری حضوری فعال و موثر دارند.

معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت ملی مس ایران عنوان کرد:

«محراب احمدیان»، معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستمهای اطلاعاتی شرکت مس، گفت: خدمات عامالمنفعه شرکت ملی مس در راستای مسئولیت اجتماعی و در محورهای کمکهای بلاعوض، کمکهای ورزشی، اقتصاد مقاومتی و راهسازی درخشان است.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مس ، محراب احمدیان معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مس در میزگردی که با عنوان بررسی عملکرد شرکت مس در حوزه مسئولیت اجتماعی در سومین همایش و نمایشگاه چشمانداز صنایع فلزات غیر آهنی ایران و فناوریهای وابسته برگزار شد با اشاره به خدمات گسترده شرکت مس در حوزه مسئولیت اجتماعی، گفت: در فعالیتهای ورزشی شرکت مس با داشتن باشگاههای ورزشی در رشتههای فوتبال، فوتسال و سایر رشتههای ورزشی در همه ردههای باشگاهی از لیگ برتر تا لیگ یک حضور جدی و تاثیرگذاری در ورزش حرفهای دارد و در همین راستا چندین ورزشگاه در دست ساخت دارد که پیشرفت متوسط آن حدود ۷۰ درصد میباشد.

معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت ملی مس ایران با اشاره به برگزاری مراسمهای فرهنگی همچون سالگرد شهادت سردار سلیمانی و دیگر برنامههای فرهنگی که با حضور شاعران، و هنرمندان مطرح برگزار می شود گفت: فعالیتهای خیریه همچون تهیه و اهدا بستههای غذایی و جهیزیه به خانوادههای بیبضاعت در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت ملی مس انجام میشود. معاون توسعه منابع انسانی شرکت مس با تشریح اقدامات صورتگرفته در حوزه راهسازی که یکی از وظایف مصوب هیئتمدیره در راستای مسئولیت اجتماعی است، گفت: ما در راهسازی توجه ویژهای به مسیرهای روستایی و همچنین مسیرهای موردنیاز دسترسی معادن داریم.

به گفته معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت ملی مس ایران ساخت جاده خواجه - ورزقان به همراه مجتمع چندمنظوره امدادی در این جاده از مهمترین فعالیتهای اخیر مسئولیت اجتماعی شرکت مس در حوزه راهسازی است.

معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مس با تشریح فعالیتهای این شرکت در حوزه اقتصاد مقاومتی به پرداخت وامهای اشتغال به متقاضیان کارآفرینی در رفسنجان، سرچشمه، سونگون و شهربابک اشاره کرد گفت: همچنین یکی از اقدامات مهم شرکت مس حمایت از پارکهای فناوری و توسعه اقتصاد مردممحور است که در این زمینه میتوان به طرح تجمیع دام در خاتونآباد اشاره کرد که نمونهای از فعالیتهای اقتصادی مردمنهاد شرکت مس است.

احمدیان با اشاره به وقوع حادثه ناگوار زلزله در ورزقان اشاره کرد و گفت: خدمات شرکت ملی مس در این حادثه مانند ساخت مدارس، پخش غذای گرم و در خدمت قراردادن تجهیزات لجستیکی شرکت برای حمایت از مردم آسیبدیده مثالزدنی بود.

وی با اشاره به شیوع کرونا در کشور از اواخر سال گذشته گفت: شرکت مس برای مقابله و پیشگیری از کرونا در کشور اقدامات زیادی از جمله ساخت بیمارستان ۵۰ تختخوابی شهدای صنعت مس رفسنجان، تهیه و تجهیز بیمارستانهای منطقه به ونتیلاتور و مخزن اکسیژن و پخش گسترده بستههای معیشتی و لوازم بهداشتی انجام داد.

به گفته احمدیان واحد ایمنی و بهداشت شرکت ملی مس با کاهش ظرفیت حضور مانع حضور کارگران مشکوک به بیماری در کارگاه شدند و دستورالعملهای بهداشتی به شدت انجام شد و به همین دلیل تعداد آسیبدیدگان ما از کرونا به شدت کم و قابلقبول بود.

طرح های آبرسانی به هشت روستا درمناطق مختلف استان البرز توسط وزیر نیرو به بهره برداری رسید.
دکتر اردکانیان وزیر نیرو درآیین بهره برداری از هشت طرح آبرسانی به روستاهای استان البرز اظهار داشت: همکاری وهمدلی که استانداران در سالهای اخیر با مدیران اجرایی صنعت آب وبرق ونیرو داشتند بی سابقه بوده وهم اکنون بایستی تشکر به ایشان تبریک گفت چرا که با توسعه یافتگی ارزنده تری مواجهیم. دکتر شهبازی استاندار البرز نیز بیان داشت: باید از وزیر نیرو به خاطر راه اندازی پویش هرهفته الف-ب- ایران وتلاش ایشان دررشد وتوسعه آب وبرق دراستان البرز تقدیر شود. استاندار البرز از اجرای طرح یکپارچه سازی شرکتهای آبفای شهری وروستایی تقدیر کرد وگفت: این طرح درالبرز بسیار اثر بخش بوده وموجب رضایت مندی مردم استان شده است. وی با اشاره به اینکه دردولت تدبیر وامید تا کنون ۵۰۰ میلیارد تومان درالبرز هزینه شده است خواستارپیگیری طرحهای عمرانی نیمه تمام وبهره برداری از آنها شد.
وی به آغاز احداث مدول سوم تصفیه خانه آب شماره ۲ کرج اشاره کرد وگفت: از وزارت نیرو تقاضا داریم همچون گذشته از این طرح حمایت شود تا هرچه زودتر بهره برداری از ۵۵ میلیون متر مکعب آب شرب اختصاص یافته برای کرج بزرگ، نظرآباد ، اشتهارد وطالقان بصورت رینگ بین شهرها، آغاز شود. وی همچنین خواستار انتقال بخشی از پساب تهران برای بخشهای صنایع وکشاورزی درالبرز شد. مهندس مهدی زاده مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز هم بیان داشت: درادامه سلسه طرح های افتتاح شده درپویش هرهفته الف-ب ایران درسطح کشور،آبرسانی به هشت روستا درالبرز با اعتبار ۷۴ میلیارد ریال ۲۳ دیماه بصورت ویدیو کنفرانس وبا حضور دکتر شهبازی استاندار البرز به بهره برداری رسید.
وی افزود: آبرسانی به روستاهای باغبانکلا، دوزعنبر، سرخاب و تکیه اغشت درشهرستان ساوجبلاغ و روستاهای وشته وفشندک درشهرستان طالقان وروستاهای زیبا دشت وفرخ آباد درشهرستان فردیس شامل اجرای ۲۰۰۰ متر خط انتقال ،حفر سه حلقه چاه، احداث پنج مخزن ذخیره آب با مجموع ظرفیت ۱۲۰۰ متر مکعب و اجرای اصلاح وبازسازی ۹۰۰۰ متر شبکه توزیع و احداث ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۴۳۰۰ متر مکعب درشبانه روز از جمله این طرح ها بوده است که دراین روز به بهره برداری رسید.

تجارت استان بوشهر مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با تاکید بر تکمیل پروژههای مسکن مهر گفت: ۹۸۵ مسکن محرومان در سطح استان بوشهر عملیاتی اجرایی آن آغاز و تاکنون ۷۰۰ واحد آن تحویل متقاضیان شده است.

به گزارش روابط عمومي اداره كل حمید حیدریبریدی در جمع خبرنگاران در بوشهر، تامین مسکن محرومان را یکی از رسالتهای بنیاد مسکن دانست و اظهار داشت: در این راستا طرحهای مهمی در سطح شهرها و روستاهای استان بوشهر اجرا شده است. وی، از آغاز عملیات اجرایی ۹۸۵ مسکن محرومان در سطح استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این پروژه با اعتبار افزونبر ۳۰۰ میلیارد تومان ساخته میشود که ۷۰ درصد این واحدها به تعداد ۷۰۰ واحد مسکونی تکمیل و تحویل خانوادههای محروم شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه زمینهای این واحدها به صورت رایگان از وزارت راه و شهرسازی تملک شده است گفت: در این راستا فاز نخست پروژه ۴۸ واحدی مسکن محرومان خورموج در حال ساخت است که ۹۰ میلیون تومان هزینه تمام شده هر واحد ارزیابی شده و این در حالی است که در بازار آزاد ۲۸۰ میلیون تومان خرید و فروش میشود. حیدری زیربنای هر کدام از این واحدها را ۹۰ مترمربع دانست و بیان کرد: این واحدها در بلوک ۴ واحدی و بر اساس استانداردهای ملی ساختمان احداث شده و رضایت مندی خوبی در پی داشته است.

وی، با اشاره به ساخت ۸۰ واحد مسکن محرومان در کنگان گفت: اکنون پیشرفت بالای ۷۰ درصد دارد و تسهیلات بانکی آن از ۴۰ میلیون تومان به ۶۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: بر اساس تعهدات و برنامه زمانبندی امید میرود واحدهای مسکونی محرومان در حال ساخت تا پایان امسال و برخی هم که دارای پیشرفت پایینی هستند تا سال آینده تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

وی افزود: این پروژهها در شهرستان دیر ۶۰ واحد، کنگان ۹۸ واحد، بنک ۴۴ واحد و تعدادی هم در دیلم، عالیشهر و دیگر نقاط استان بوشهر ساخته میشود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد: امسال مجوز جذب هزار و ۲۰۷ نیرو اخذ شده که در قالب آزمون استخدامی جذب میشوند و تعداد نیروهای جدید به هزار و ۵۶۰ نفر می رسد. فریبرز نیاستی در گفت و گویی با اشاره به اجرای ۴۶ طرح عمرانی در بخش سلامت استان، گفت: این پروژهها از ۳۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند. وی با بیان اینکه سیتیاسکن شهرستان رزن و امآرآی شهرستان نهاوند راهاندازی شده است، اظهار کرد: در شهرستان کبودرآهنگ نیز سیتیاسکن در هفتههای آینده مورد بهرهبرداری قرار میگیرد. وی ادامه داد: در ایام کرونا، هشت دستگاه اکسیژنساز در استان مستقر شد و چهار دستگاه جدید نیز در حال ورود به استان است که برای هر دستگاه بیش از دو میلیارد تومان هزینه شده است. نیاستی تاکید کرد: خوشبختانه استان همدان با کمبود اکسیژن برای بیماران مبتلا به کرونا مواجه نشد. وی با اشاره به اختصاص ۷۰ میلیارد تومان برای تجهیزات بیمارستانها، گفت: هشت دستگاه آمبولانس اسپلینتر به دانشگاه علومپزشکی همدان اضافه شد. نیاستی با بیان اینکه معوقات کادر درمان استان در ایام کرونا پرداخت شد، اظهار کرد: در این ایام تجهیزات محافظتی از جمله گان، شیلد، ماسک و دیگر موارد در اختیار کادر درمان استان قرار گرفت. وی افزود: تمام تلاش ما این بود که کمترین آمار مرگومیر را در بین کادر درمان داشته باشیم که با اقدامات انجام شده، این هدفگذاری به نتیجه رسید. نیاستی با بیان اینکه ۳۹۲ نفر نیرو در سال قبل جذب شدند، خاطرنشان کرد: امسال مجوز جذب هزار و ۲۰۷ نیرو اخذ شده که در قالب آزمون استخدامی جذب میشوند و تعداد نیروهای جدید به هزار و ۵۶۰ نفر خواهد رسید. وی با بیان اینکه مرکز جامع سرطان همدان در فاز اول ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، یادآوری کرد: تا کنون ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده و دستگاههای مورد نیاز مرکز نیز در حال خریداری و ورود به استان است تا بتوانیم فاز اول را به بهرهبرداری برسانیم. معاون درمان دانشگاه علومپزشکی ابنسینا همدان نیز با بیان اینکه ۶۰ پزشک متخصص در استان جذب شده اند، اظهار کرد: تلاش ما بر این بوده که درمان بیماران در شهرستان ها مدیریت شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان البرز تصریح کرد:

جلیل کریمی- مدیر صندوق کارآفرین امید البرز در نشست هم اندیشی مسئولین واحد های ستادی یا کارشناسان شعب استان گفت: صندوق کارآفرینی امید در سراسر کشور همواره حامی اقشار آسیب پذیر بوده و این وجه تمایز این مجموعه خدوم نسبت به دیگر نهاد ها و موسسات مالی است.

فرهاد حکیم نیا با بیان اینکه صندوق به نقطه اتصال و اتمام زنجیره اشتغالزایی در کشور با همکاری نهادهایی که دغدغه ایجاد اشتغال در کشور را دارند تبدیل شده است،افزود:این یک رسالت برزگ برای همکاران زحمتکش صندوق است .

وی اظهار کرد: متاسفانه با شیوع بیماری کرونا در اکثر مشاغل مورد حمایت تسهیلاتی صندوق، با مشکل جدی روبرو شدند و صندوق با عنوان یک دستگاه حمایتی در امر اشتغال کشور در چارچوب دستور العمل های جاری، حمایت از مشاغل آسیب دیده را اولویت خود می داند.

مدیر صندوق کارآفرین امید البرز با اشاره به اینکه همه پرسنل صندوق موظفند در برخورد با ارباب رجوع مراقبت های رفتاری را اعمال نموده و برای حل مشکل مردم نهایت سعی و تلاش خود را به کار بگیرند،ادامه داد: نظارت و وصول مطالبات دو رکن اساسی در این مجموعه است که دغدغه اشتغال جوانان و محرومین را دارد، پس در هر دو مورد باید با رعایت و نهایت دقت مطالبات صندوق و مردم پیگیری و به ثمر برسد.

حکیم نیا از کارشناسان شعب استان خواست تا در بخش مسئولیت اجتماعی خود در راستای حفظ و گسترش منابع صندوق جهت ارائه تسهیلات بیشتر و بهتر به مردم، هر یک به سهم خود به صورت جدی فعالیت نمایند.

ساماندهی دست فروشان و ایجاد بازارچه مشاغل خانگی در شهرستان کرج از دیگر موضوعات مهم مورد تاکید مدیر صندوق استان بود که با اشاره به بخش حوزه مدیریت شهری نیازمند حمایت و ساماندهی است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان البرز خاطرنشان کرد:صیانت از عملکرد گذشته و ترسیم نقشه جدید راه برای ادامه خدمت رسانی به مردم شریف استان البرز باید سرحوله فعالیت همه همکاران ستادی و شعب قرار گیرد.

ضمن اینکه تکریم ارباب رجوع خط قرمز ما در صندوق استان بوده و در چارچوب قانون، بین احترام و تکریم و قانون شکنی حتما مرز قائل باشیم.