کد خبر: ۱۴۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۲
میشه رویای برنزه و طلایی شدن پوست خود را داشتید؟ بسیار خب، برای دستیابی به این رویا نیازی به ساحل نیست! در حقیقت، لوسیون سولاریوم، کار را برای شما ساده تر کرده است.

راهنمای خرید لوسیون سولاریوم برنزه کننده

همیشه رویای برنزه و طلایی شدن  پوست خود را داشتید؟ بسیار خب، برای دستیابی به این رویا نیازی به ساحل نیست! در حقیقت، لوسیون سولاریوم، کار را برای شما ساده تر کرده است. برنزه شدن در سالن‌های سولاریوم و بدون وجود نور خورشید امر غیر ممکنی نیست! در هر حال، پیش از شروع مواردی وجود دارند که می بایست از آنها مطلع باشید.

پیش از هر چیز نوع پوست خود را بشناسید؛ این امر به شما کمک می‌کند تا از نوع لوسیون سولاریومی که نیاز دارید، اطلاع پیدا کنید. همچنین، خواهید فهمید که آیا اصلا به صلاح شماست که به مرکز سولاریوم مراجعه کنید یا خیر!  احتمال سوختن پوست در افرادی که پوست بسیار روشنی دارند، بیشتر است/ درصورتی‌که از نوع پوست خود مطئن نیستید، می توانید به تست های آنلاین مراجعه کرده و یا با فردی که می تواند شما را در این زمینه کمک کند، مشورت کنید.

مطلع شدن از نوع پوست خود

پیش از استفاده کردن از لوسیون های سولاریوم، اطلاع از نوع پوست اهمیت دارد. انواع مختلف پوست عبارت اند از: خیلی روشن، روشن، معمولی،  تیره، زیتونی و خیلی تیره.

پیش از شروع فرایند برنزه سازی، شما می‌بایست هدفتان را مشخص کرده باشید؛ برخی افراد دوست دارند تا حد ممکن برنزه شوند ، درحالی‌که برخی دیگر تغییر رنگ پایه و اولیه را در نظر دارند.

پس از آنکه هدفتان را تعیین کردید، آماده‌ی انتخاب محصول موردنیاز خود هستید.

 

برای پوست‌هایی که به‌راحتی برنزه نمی‌شوند

برای افرادی که پوست  بسیار روشنی دارند، برنزه شدن کار بسیار سختی خواهد بود. این نوع پوست‌ها  زمان بیشتری برای تغییر رنگ نیاز داشته و بیشتر در معرض سوختگی و ایجاد کک‌ومک قرار دارند. اگر در برنزه کردن پوست خود مشکل دارید، ما به شما استفاده از لوسیون سولار را پیشنهاد می‌کنیم؛ این محصول دارای ترکیب قوی اما درعین‌حال لطیف بوده و دارای ترکیبات ضد آفتاب می‌باشد.

 

انتخاب لوسیون مناسب

پیش از انتخاب لوسیون، با یک متخصص درباره ی رنگ پوست دلخواه خود مشورت کنید. قبل از سولاریوم ، لوسیون را روی پوست خود امتحان کرده و در صورت مشاهده هرگونه التهاب، بلافاصله استفاده‌ی محصول خودداری نموده و آن را تغییر دهید.

توجه داشته باشید همه ی لوسیون ها مشابه یکدیگر نیستند. برخی رضایت بخش بوده ، برخی ادعا می‌کنند که بهترین محصول موجود در بازار هستند، حتی اگر حقیقت کاملاً برعکس  باشد ، در حالی که بعضی از آنها واقعاً بهترین نتیجه را برای مشتری رقم می زنند.

در میان دریایی از محصولات متنوع برنزه کننده، همچون کرم های ضد آفتاب و لوسیون ها، ما در نشت آپ به شما استفاده از لوسیون سولاریوم را پیشنهاد می کنیم. انتخاب این لوسیون به عنوان یکی از بهترین محصولات مورد استفاده در سالن‌های سولاریوم  تصادفی نیست.

 

لوسیون سولاریوم DHA

برنزه کننده های DHA حاوی دی هیدروکسی استون می‌باشند؛ این ماده یک کربوهیدرات است که به دلیل واکنش آن با اسیدهای آمینه موجود در پوست ، ملانینوئیدهایی به رنگ قهوه ای در پوست شما ایجاد می‌کند. این محصول به عنوان برنزه کننده خودکار (self-tanner) نیز شناخته می شود، چرا که همانند آفتاب گرفتن معمولی روند تولید ملانین در پوست را تحریک نمیکند، بلکه با تغییر رنگ در سلول‌های مرده ی سطح پوست سبب برنزه به نظر رسیدن آن می گردد.

به همین دلیل است که اکثر افراد تغییر رنگ حاصل از این محصول را "برنزه شدن تقلبی" می نامند، چرا که در این روند هیچ ملانین واقعی تولید نخواهد شد. به دلیل تغییر رنگ در سلول‌های مرده، تاثیر این محصول تا ده روز باقی مانده و در طول این مدت، پوست کم کم به حالت اصلی خود باز می گردد.

تغییر رنگ اولیه پس از استفاده از لوسیون سولاریوم DHA بعد از  گذشت چهار ساعت قابل مشاهده است، اما برای برنزه شدن کامل پوست ممکن است به  سپری شدن 12 ساعت نیاز داشته باشید.

نمودار درصدی برنزه کننده DHA برای انواع پوست:

  • 5-8 درصد - برای پوست خیلی روشن (پوست نوع I و II)
  • 10 درصد پوست روشنِ معمولی و معمولی (پوست نوع III و IV)
  • 12 درصد - برای پوست تیره (پوست نوع V)

لوسیون سولاریوم طبیعی

برخلاف لوسیون های برنزه کننده DHA که حاوی دی هیدروکسی استون و سایر مواد شیمیایی هستند ، لوسیون های برنزه کننده طبیعی فقط از عصاره های گیاهی ساخته می شوند. آنها معمولاً حاوی ریبوفلاوین و کارامل، که دارای خاصیت برنزه سازی آنی و تقویت کنندگی رنگ پوست هستند، می‌باشند. برخی از لوسیون های برنزه کننده طبیعی ، که معمولاً  از کیفیت بالاتری  نسبت به دیگر محصولات برخوردار هستند ، ممکن است حاوی عصاره های ناشناخته و مواد آلی بوده، و با تقویت تولید ملانین در پوست و همچنین با افزایش گردش اکسیژن در لایه خارجی پوست ، شما را برنزه  کنند. فرمول طبیعی لوسیون سولاریوم  شامل انبوهی از مواد  تشکیل دهنده ی سالم است که:

  • دارای قدرت مرطوب سازی پوست هستند
  • باعث ایجاد تغییر رنگ یک دست در پوست می شوند
  • لکه ها و خطوط آزار دهنده ی پوستی را محو می‌کنند

از آنجایی که این لوسیون یک محصول طبیعیست، ماندگاری آن به مدت چهار روز به طول انجامیده و به استفاده‌ی مکرر نیازمند است.

راهنمای خرید لوسیون سولاریوم برنزه کننده

 

برای انتخاب یک لوسیون مناسب سولاریوم چه معیارهایی را می بایست در نظر گرفت؟

توصیه‌هایی در رابطه با خرید لوسیون سولاریوم برنزه کننده اصل و مناسب با پوست شما وجود دارند. در اینجا مهم ترین آنها را خاطر نشان می کنیم؛

 

  • رنگ لوسیون سولاریوم را بررسی کنید. برخی از این محصولات دارای رنگ نارنجی زیاد و یا متمایل به سبز هستند که در این صورت، لوسیون مناسبی برای گرفتن بهترین نتیجه نخواهند بود.
  • پیش از خرید، تطبیق رنگ محصول را با رنگ پوست خود بسنجید. اگر دارای پوست تیره هستید، لوسیونی با رنگ تیره‌تر انتخاب کنید. اگر پوست روشن‌تری دارید ، محصول روشن‌تری خریداری کرده تا به رنگ موردنظرتان دست پیدا کنید.
  • بعضی از لوسیون های سولاریوم باعث ایجاد سوزش در پوست می‌شوند. این موضوع ممکن است برای تازه‌کاران آزاردهنده باشد، اما به یاد داشته باشید این محصولات تأثیر سریع‌تری در فرایند برنزه سازی خواهند داشت.
  • برخی از لوسیون ها حاوی برنز هستند و برخی دیگر خیر، موقع خرید طبق سلیقه‌ی خود یکی از این دو نوع را انتخاب کنید.
  • لوسیون را منطبق رنگ پوست خود انتخاب کنید. اگر پوست خشکی دارید، از انتخاب محصولاتی که حاوی الکل هستند، بپرهیزید. همچنین اگر پوست شما چرب است، لوسیون هایی که دارای روغن‌های مختلف هستند را خریداری نکنید.
  • لوسیون سولاریومی را انتخاب کنید که فاقد پارابن ، سولفات و سایر مواد شیمیایی مضر باشد.
  • محصولاتی با ترکیبات خوب مانند اسیدهای آمینه ، روغن درخت چای ، روغن کنف ، روغن مارولا ، روغن آرگان ، روغن نارگیل و غیره بهترین گزینه برای انتخاب می‌باشند.
  • از انتخاب لوسیون های دارای پروپیلن گلیکول خودداری کنید.
  • برای تشخیص این موضوع، آن را بر روی انگشت خود امتحان کنید.

 

جمع‌بندی

مهم نیست شما دارای چه نوع پوستی هستید؛ خیالتان راحت باشد که برای هر نوع پوست یک لوسیون سولاریوم مناسب وجود دارد.  امیدواریم بتوانید برای دستیابی به رنگ پوست دلخواه خود، امکان تهیه‌ی محصول موردنظرتان را داشته باشید،؛ خواه یک لوسیون سوزش زای قوی باشد، خواه یک لوسیون ملایم مرطوب‌کننده.

اگر نمی‌توانید به تعطیلات رفته و در ساحل آفتاب بگیرید، استفاده از لوسیون برنزه کننده بهترین گزینه برای برنزه شدن پوست شما هستند. ازاین‌رو، لوسیون خود را انتخاب کرده و دست‌به‌کار شوید. محصول موردعلاقه‌ی خود را می توانید در سایت نشت آپ به آدرس https://nashtup.com پیدا کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار