کد خبر: ۱۵۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴
برای این کار کافیست کاربر با مراجعه به پنل رزرواسیون آنلاین سایت سه کلیک، با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر و تعین تاریخ سفر، به راحتی تور خود را خریداری کند.

سفرهای هوایی در دنیای امروز از بهترین و سریع‌ترین راه‌های سفر به نقاط مختلف دنیا به شمار می‌روند. در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر، مسافران مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های مختلف بودند. اما اکنون سه کلیک با راه اندازی سیستم رزرواسیون فروش خدمات سفر، به این نیاز کاربران خود پاسخ داده است. مسافران می‌توانند با مراجعه به این سایت به تمامی خدمات سفر اعم از: بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تورهای داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا و... در کسری از زمان دسترسی پیدا کنند.

برای این کار کافیست کاربر با مراجعه به پنل رزرواسیون آنلاین سایت سه کلیک، با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر و تعین تاریخ سفر، به راحتی تور خود را خریداری کند.

کادر مجرب و با انگیزه سه کلیک، به منظور جلب رضایت مشتریان خود، همواره خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند. سه کلیک یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین خدمات سفر محسوب می‌شود که با ارئه بهترین خدمات، توانسته اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. بر همین اساس اکثر کسانی که قصد سفر دارند، به سایت سه کلیک مراجعه می‌کنند.

سه کلیک تا رزرو هتل های ارزان در کیش

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان (deltaban.com) درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره‌ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود. 

چرا سه کلیک بهترینه؟

  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک می‌تونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک می‌تونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک می‌تونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم..؟

 

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

سه کلیک تا رزرو هتل های ارزان در کیش

 
   

 

  •  
  •  
  •  

 

 

 

سه کلیک تا کیش

حالا که بحث سفر به کیش شد، می‌خواهیم لیست هتل‌های ارزان ‌قیمت در کیش رو بهتون معرفی کنیم تا در سفر به کیش از اون لذت ببرید...

لیست هتل‌های ارزان ‌قیمت در کیش

شاید شما هم مانند بسیاری افراد فکر کنید که جزیره کیش در انحصار هتل‌های لوکس و گران قیمت قرار دارد و نمی‌توان هتلی اقتصادی در آن پیدا کرد و به همین دلیل امکان سفری کم هزینه به این جزیره زیبا وجود ندارد.

با همراهی ما در این مقاله متوجه خواهید شد که اشتباه می‌کرده‌اید. هتل‌های ارزان کیش که در میان هتل‌های ریز و درشت این جزیره مرجانی زیبا قد علم کرده‌اند، وعده اقامتی اقتصادی و کم هزینه را در جزیره کیش می‌دهند. این هتل‌های ارزان قیمت  خدمات درخوری در اختیار مهمانان خود می‌گذارند.  با آشنایی با این هتل‌ها متوجه می‌شوید که برای اقامتی چند روزه در جزیره کیش و استراحت در ساحل زیبای خلیج همیشه فارس مجبور نیستید مبلغ زیادی را هزینه کنید.

در این مقاله کوشیده‌ایم تا هتل‌ها، هتل آپارتمان‌های ارزان کیش، سوئیت‌ها و مسافرخانه‌ها را در کنار هم جمع کنیم و لیستی کامل از هتل‌های ارزان کیش را در اختیار شما بگذاریم.

هتل دو ستاره شباویز از هتل‌های ارزان قیمت کیش

هتل آپارتمان دو ستاره شباویز هتلی ساحلی است که قیمت بسیار مناسب از ویژگی‌های مثبت آن محسوب می‌شود. توجه داشته باشید رزرو هتل شباویز چارتر بوده و غیر قابل کنسلی می‌باشد. درست است که فاصله این هتل تا مرکز شهر کیش کمی زیاد است اما سکوت و آرامش آن برای استراحت و تمدد اعصاب عالی می‌باشد. در ضمن این هتل به بازار مرجان و ساحل مرجانی معروف و تماشایی جزیره نزدیک است. از امکانات هتل شباویز می‌توان به یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، ترانسفر فرودگاه اشاره نمود. توجه داشته باشید که ترانسفر هتل تا قبل از ساعت 21 فعال می‌باشد.

نشانی: کیش- بعد از بازار مرجان، روبروی پارک مارینا پارک

سه کلیک تا رزرو هتل های ارزان در کیش

هتل سه ستاره تعطیلات

اگر به دنبال جایی برای اقامتی آرام و بی دغدغه می‌گردید که سرو صداهای مرکز شهر مزاحم استراحت شما نشوند، هتل تعطیلات را انتخاب کنید.

سوئیت‌های هتل تعطیلات در دو نوع کانکت و رویال دسته بندی می‌شوند و امکاناتی نظیر تلویزیون رنگی، اینترنت پرسرعت بی‌سیم، سیستم سرمایش و تهویه مطبوع، یخچال و مینی ‌بار، آبگرمکن مجزا، حمام، سرویس‌‌های ایرانی و فرنگی و تلفن با امکان کنفرانس داخلی را در اختیار مهمانان هتل قرار می‌دهند.

مهمانان هتل در تمام طول سال می‌توانند از کافی شاپ روباز در فضای سبز اطراف هتل در کنار محوطه بازی کودکان استفاده نمایند. همچنین می‌توانند برای اجاره اتومبیل به سرویس رنت کار هتل تعطیلات مراجعه کنند. از دیگر خدمات هتل می‌توان به ترانسفر فرودگاهی رایگان اشاره کرد.

نشانی: كیش – میدان سیری – خیابان حافظ

هتل سه ستاره ریان قائم از هتل‌های ارزان قیمت کیش

هتل سه ستاره ریان قائم در مرکز جزیره کیش و روبه‌ روی بازار زیتون در 2 فاز ساخته شده است. اگر به قصد خرید و بازار گردی به جزیره کیش سفر می‌کنید این هتل ارزان قیمت خواسته‌های شما را برآورده خواهد کرد. البته نزدیکی این هتل به مرکز همایش‌های بین المللی کیش این هتل را به انتخابی مناسب برای کسانی که جهت حضور در کنفرانس‌ها و همایش‌ها به جزیره سفر کرده‌اند، تبدیل نموده است.

از امکانات هتل سه ستاره ریان قائم می‌توان به تاکسی سرویس، صندوق امانات، کافی نت، ترانسفر فرودگاهی، کافی شاپ و رستوران و ... نام برد. مهمانان هتل در هر 2 فاز می‌توانند از رستوران هتل استفاده کنند. با اقامت در این هتل به راحتی می‌توانید به ساحل رفته و در کنار آب‌های زلال خلیج قدم بزنید.

باید این نکته را یادآوری کنیم که ساختمان فاز 1 هتل قائم قدیمی بوده و آسانسور ندارد.

نشانی: کیش، بلوار ساحل

هتل دو ستاره گلدیس

قدیمی‌ترین و ارزان‌ترین هتل جزیره کیش هتل دو ستاره گلدیس می‌باشد. این هتل در سال 1369 افتتاح شد و ده سال بعد طی یک بازسازی کلی، امکانات خود را گسترش داد. با وجود فاصله نسبتاً زیاد هتل گلدیس از ساحل، قیمت ارزان و خدمات عالی این هتل، سبب محبوبیت آن در میان گردشگران شده است. مهمانان این هتل می‌توانند از فضای سبز مقابل هتل به عنوان جایی برای گفتگو با دوستان خود و دیگر مهمانان هتل استفاده نمایند.

البته می‌توانید به جای نشستن در فضای باز با دوستان خود به کافی شاپ هتل گلدیس بروید و فنجانی چای یا قهوه بنوشید و یا از غذاهای مطبوعی که در رستوران هتل سرو می‌شوند، میل کنید.

از نکات مثبت هتل گلدیس، اتاق‌های بزرگ و دلباز آن می‌باشد. مدیران هتل برای جلب رضایت مهمانان خود، کوشیده‌اند تا از بهترین تختخواب‌ها و اثاثیه در دکور اتاق‌ها استفاده کنند. تا جائی که طبق گفته مهمانان سابق این هتل، اتاق‌های آن بسیار با کیفیت‌تر از اتاق‌های یک هتل دو ستاره است. از امکانات این هتل می‌توان به سرو صبحانه رایگان برای همه مهمانان هتل اشاره نمود.

نشانی: کیش، بلوار ایران، جنب پمپ بنزین

هتل آفتاب شرق

اگر از سکونت در میان بومیان جزیره و آشنایی با آن‌ها لذت می‌برید، هتل ساحلی آفتاب شرق همان جایی است که به دنبالش هستید. ساختمان زیبای هتل در میان محوطه سر سبز آن حس خوبی را برای مهمانان به وجود می‌آورد. با اقامت در هتل آفتاب شرق می‌توانید در کم تر از 10 دقیقه با ماشین از جاذبه‌های گردشگری جزیره، مانند شهر زیر زمینی کاریز یا بازار عرب‌ها دیدن کنید. این هتل امکانات رفاهی خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

هتل ستاره طلایی از هتل های ارزان قیمت کیش

به دلیل فاصله بیش‌تر هتل ستاره طلایی از مرکز شهر نسبت به هتل‌های دیگر این لیست، قیمت اقامت در این هتل، ارزان‌تر از آن‌ها می‌باشد. این هتل برای رفع این مشکل سرویس رایگان برای شهر را در اختیار مهمانان خود می‌گذارد. از ویژگی‌های مثبت هتل ستاره طلایی، نزدیکی آن به پارک آهوان از جاذبه‌های گردشگری طبیعی جزیره می‌باشد.

سه کلیک تا رزرو هتل های ارزان در کیش

هتل آرا

در زمان افتتاح اولیه، این هتل با نام آرام شناخته می‌شد اما چند سال پیش بعد از بازسازی این هتل که امکاناتی را به آن اضافه نمودند نام آن را به هتل آرا تغییر دادند. این هتل در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری جزیره قرار دارد و به راحتی می‌توانید با صرف زمان اندک از آن‌ها بازدید کنید. اگر برای لذت بردن از تفریحات آبی کیش به این جزیره زیبا سفر کرده‌اید، این هتل انتخاب مناسبی برای شما می‌باشد. در کم تر از 5 دقیقه می‌توانید خود را به پلاژ آقایان و در 10 دقیقه به پلاژ خانم‌ها برسانید. اتاق‌های دنج و تمیز هتل وعده اقامتی دلنشین را به شما می‌دهد.

هتل ققنوس از هتل‌های ارزان قیمت کیش

با اقامت در هتل ققنوس به راحتی می‌توانید از مراکز خرید معروف جزیره کیش مانند مرکز خرید زیتون و مرکز خرید مروارید در نزدیکی هتل، دیدن کنید. این هتل انتخاب مناسبی برای کسانی است که برای خرید به جزیره سفر می‌کنند. این هتل همچنین در نزدیکی ساحل قرار دارد. شما می‌توانید برای استراحت و قدم زدن به فضای سبز زیبای هتل بروید. اگر به همراه خانواده و یا دوستان خود به کیش رفته‌اید می‌توانید با انتخاب اتاق‌های 5 تخته هزینه‌های خود را پائین بیاورید.

 

برچسب ها: آگهی ، سفر به کیش ، هتل
نام:
ایمیل:
* نظر: