کد خبر: ۱۶۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
یکی از چالش های گردشگرانی که در سفر به کیش نمی خواهند هزینه گزافی را به هتل ها پرداخت کنند، اجاره سوئیت در کیش و پیدا کردن بهترین اقامتگاه ها برای سفر خود هستند. در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا با کیش و انواع ویلا و اقامتگاه در این جزیره بیشتر آشنا شوید.

کیش را می توان به عنوان توریستی ترین مقصد گردشگری در جنوب کشور قلمداد کرد. این جزیره کوچک 90 کیلومتر مربعی، مملو از جاذبه های گردشگری، بناهای تاریخی و دیدنی های مختلف است که در سال میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر ایران و حتی کشورهای خارج می باشد. یکی از چالش های گردشگرانی که در سفر به کیش نمی خواهند هزینه گزافی را به هتل ها پرداخت کنند، اجاره سوئیت در کیش و پیدا کردن بهترین اقامتگاه ها برای سفر خود هستند. در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا با کیش و انواع ویلا و اقامتگاه در این جزیره بیشتر آشنا شوید.

اجاره سوئیت و ویلا در کیش از سایت لوکس ویلا

 

چرا در سفر به کیش بجای هتل ها به ویلاها مراجعه کنیم؟

همواره گردشگران برای سفر به کیش، بودجه مشخص و تاحدودی محدود را در نظر گرفته اند و با اقامت در هتل های جزیره، بخش قابل توجهی از این بودجه صرف اقامت خواهد شد و گردشگران بسیاری هستند که با صرف هزینه های قابل توجه برای اقامت در هتل ها، شاید نتوانند به راحتی در کیش گشت و گذار کرده، در میان بازارها و مراکز خرید هر آنچه که میخواهند را خریداری کرده و یا از تمام تفریحات کیش نهایت استفاده را ببرند.

لوکس ویلا پیشنهاد می کند اگر میخواهید هزینه به مراتب کمتر برای اقامت در جزیره پرداخت کنید، از شلوغی و قوانین خاص هتل ها به دور باشید و در محیطی دربست و با رفاه کامل اقامت داشته باشید، متناسب با بودجه و سلیقه در میان بهترین ویلاها، سوئیت ها و غیره، اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. ویلاهای کیش در نقاط معروف جزیره همچون دامون ساحلی، شهرک صدف، نوبنیاد و غیره قرار داشته و گردشگران با اقامت در این ویلاها همواره دسترسی مطلوبی به اکثر مراکز خرید و جاذبه های گردشگری کیش دارند.

اجاره ویلا در کیش با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

اگر اجاره ویلا در کیش، انتخاب شما برای اقامت در این جزیره است، با تنوع بالایی از انواع ویلاها و اقامتگاه ها روبرو خواهید شد. گردشگرانی که میخواهند هزینه کمتری برای اقامتگاه پرداخت کنند، می توانند به سراغ سوئیت های ارزان قیمت و ویلاهای عادی مراجعه کنند و از طرف دیگر، آن هایی که قصد پرداخت هزینه های بالا جهت اقامت را دارند خوب است بدانند کیش دارای پنت هاوس ها و ویلاهای لاکچری بسیار زیبایی می باشد که از امکانات بسیار خوبی هم برخوردار هستند.

همچنین این نکته را هم در نظر داشته باشید امروزه به لطف شیوع ویروس کرونا در همه نقاط ایران و محدودیت هایی که وجود دارد، یکی از دغدغه های گردشگران در سفر به نقاط مختلف، پیدا کردن اقامتگاهی ضدعفونی شده است لذا لوکس ویلا نه تنها در کیش بلکه در هر جای ایران، تمام ویلاهایی که به گردشگران اجاره می دهد را پیش از رسیدن مسافر، تماماً با مواد مخصوص ضدعفونی می کند تا گردشگران در محیطی عاری از هرگونه ویروس، بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنند.

اجاره سوئیت و ویلا در کیش از سایت لوکس ویلا

 

اجاره ویلا در دامون ساحلی کیش

شهرک دامون ساحلی یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین مناطق جزیره کیش است. شهرک دامون ساحلی در شمال جزیره کیش قرار دارد و از نزدیک ترین جاذبه های گردشگری کیش به این شهرک، می توان به شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره اشاره کرد. دامون ساحلی تنوعی از ویلاها و سوئیت های مختلف دارد اما به لطف موقعیت و امکانات، از نرخ اجاره روزانه به مراتب بالاتری برخوردار هستند. همچنین اگر به دنبال اجاره پنت هاوس در کیش هستید، بهترین پنت هاوس های جزیره در این شهرک قرار دارند.

درکنار دسترسی مطلوب شهرک دامون ساحلی کیش به جاذبه های گردشگری جزیره، پیشنهاد می کنیم نگاهی هم به مرکز خرید دامون ساحلی نیز بیاندازید که در این شهرک قرار دارد. مرکز خرید دامون ساحلی کیش یکی از لوکس ترین و بزرگترین مراکز خرید جزیره است که از جمله دلایل محبوبیت منطقه و گران بودن نرخ اجاره روزانه ویلا در دامون ساحلی کیش به شمار می رود.

اجاره ویلا در شهرک صدف کیش

محبوب ترین شهرک مسکونی در جزیره کیش، شهرک صدف است. این شهرک در شرق جزیره قرار دارد و در میان بزرگترین شهرک های کیش قرار دارد. گردشگرانی که قصد اجاره ویلا در شهرک صدف کیش را دارند می توانند با هر بودجه و سلیقه ای، میان سوئیت های ارزان قیمت، آپارتمان مبله و ویلاهای مختلف بهترین را انتخاب کنند اما لوکس ویلا پیشنهاد می کند اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در کیش را دارید، به سراغ واحدهای طبقات بالاتر بروید تا از چشم انداز زیبای جزیره و دریا هم بهرمند شوید.

اجاره سوئیت و ویلا در کیش از سایت لوکس ویلا

 

نگاهی به جاذبه های دیدنی کیش

کیش را با تفریحات آبی محبوبش میشناسند. در این جزیره تنوعی از انواع تفریحات جذاب و هیجان انگیز مانند غواصی، جت اسکی، قایق سواری، پاراگلایدینگ و غیره ارائه شده و به لطف محبوبیت بالایشان، جزء تفریحات گران جزیره قرار دارند. همچنین در کنار تفریحات، بازار گردی و گشت و گذار در میان بازارهای سنتی و مراکز خرید لوکس و دیدنی کیش هم یکی دیگر از محبوب ترین تفریحات به شمار می رود. اما پیشنهاد می شود اگر علاقه مند به جاذبه های تاریخی، جاهای دیدنی جذاب و خاص و همچنین آشنایی با فرهنگ و گذشته جزیره هستید، نگاهی هم به جاذبه های گردشگری کیش از جمله شهر حریره، شهر زیرزمینی کاریز، خانه مردم شناسی کیش و غیره هم بیاندازید.

لوکس ویلا همواره مسیر اجاره ویلا در کیش را برای گردشگران آسان کرده و با حذف واسطه و ارائه بهترین قیمت ها، تجربه خوبی از اجاره ویلا را برای گردشگران ارائه می دهد. همواره می توانید جهت رزرو ویلا در کیش با کارشناسان سایت در تماس باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار