کد خبر: ۱۸۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰

مدتی است که در بخش «‌درددل مردم» پنجره‌ای به سوی شما گشوده‌ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد. به همین دلیل در انتظار پاسخ مسئولان و دستگاههای مربوطه خواهیم بود که در همین بخش منتشر خواهد شد.

شما می توانید مسایل و مشکلات خود را در بخش کامنت‌های ذیل همین مطلب ارسال کنید. این مطلب هر روز با پیام های شما بروز خواهد شد.


چند نکته :
۱- مطالب حتی المقدور کوتاه و بدون حاشیه روی نوشته و به موضوع اصلی مورد نظر پرداخته شود. در نوشتن دقت کنید مطالب، مفهوم و روشن بیان شوند.
۲- فقط مشکل و مساله خود را مطرح و از اظهار نظر یا ابراز همدردی خودداری کنید. 
۳- در صورتی که مطلب نیازمند الصاق تصویری از مدارک بود حتما به پیوست ارسال گردد.
۴- در مواردی ممکن است دستگاه مربوطه نیازمند ارتباط با نویسنده مطلب باشد در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و شماره ای برای تماس اعلام نمایید.
۵- به مشکلات مطرح شده قبلی در این صفحه پاسخ ندهید و مشکل خود را نیز به صورت مستقل از آن ها بنویسید.
۶-بدیهی است پیامهای حاوی توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.

                                                                                         ********************************

24 مهر ۱۴۰۰

 

  • ضرورت ارتباط مسئولان با مردم/ از ویژگیهای برجسته مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مردم بودن و در کنار مردم بودن و مشکلات آنان را با تمام وجود حس کردن است تا بتوانند بدرستی برای آنان خادمی کنند. با انجام ترور و انفجارات توسط منافقان و بدخواهان نظام و ملت در سالهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی و به شهادت رساندن جمعی از خدمتگزاران ملت ؛متاسفانه رشته ارتباط مردم با مسئولان بشدت تضعیف گشت. دوری از مردم و در برخی موارد پنهان شدن از آنان در سالهای اخیر به یک روش ثابت برای بسیاری از مسئولان دستگاههای مختلف نظام حتی در پایین ترین سطح تبدیل شده است. وزراء، نمایندگان مجلس بالاخص نمایندگان تهران, اعضای شورای اسلامی شهرها، شهرداران، فرمانداران، بخشداران‌و ... را میتوان در این زمره برشمرد که در سنوات گذشته بندرت در جمع مردم و در مساجد و دانشگاه‌ها و... حضور مستمر و‌جدی پیدا کرده اند. در این راستا سامانه های اطلاع رسانی و ارتباطات مردمی نیزدر اغلب دستگاهها بنظر می‌رسد بیشتر بصورت یک امر تشریفاتی و تزییناتی در آمده و اراده ای برای نظارت و پاسخگویی هم در آنها دیده نمیشود. لذا شایسته است برای رفع این نقیصه مهم در نظام اسلامی و فراهم سازی تسهیلات و بستر ایجاد دسترسی مردم به همه مسئولان، تمهیدات لازم اندیشیده شده و در کنار بکارگیری همه امکانات ارتباطی و برنامه منسجم حضور در بین اقشار مختلف مردم ؛ یک شماره پیامک مستقیم هم به کلیه مسئولین اختصاص یافته تا در سریع ترین و ساده ترین روش مردم بتوانند مشکلات و نظرات خود را به خدمتگزاران جامعه منعکس نمایند. من الله التوفیق

 

  • با گذشت حدود دوسال از شیوع کرونا متاسفانه متولیان درمانی و پزشکی کشور تاکنون نسبت به راه اندازی بسیار ضروری « سامانه جامع اطلاع رسانی این بیماری» جهت انتقال اطلاعات مورد نیاز مردم از جمله مراکز واکسیناسیون، نوع واکسن های قابل عرضه، آموزش های پیشگیری ،شماره تلفن و مراکز مشاوره بیماران کرونا و.... تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است و اطلاعات پراکنده موجود؛ مردم را سرگردان نموده است. انشاالله متولیان درمانی کشور در این عرصه تعجیل نمایند و فقط به تکرار دستورات سازمان بهداشت جهانی !!! اکتفا نکنند! 

 

  • طرح پیشنهادی اسقاط خودروهای فرسوده در ازای سهمیه ثبت نامی خودروهای پرفروش داخلی پیشنهاد می گردد که قسمتی و یا تمام ظرفیت تولید خودروهای داخلی پر متقاضی (که در حال حاضر به صورت قرعه کشی واگذار می گردد) به دارندگان خودروهای فرسوده تولیدی 1385 به قبل اختصاص یابد. با توجه به تفاوت قیمت بازار و کارخانه بدیهی است متقاضیان بدون دریافت مبلغی بابت خودروی فرسوده شان حاضرندکه خودروی خود را تحویل دهند و خودروی نو ثبت نام کنند. همچنین مقداری از آلودگی آب و هوای شهرهای آلوده کاهسته خواهد شد. 

 

  • سلام وقت بخیر . باید به مسئولان قوه قضاییه و مقننه یادآوری کرد که در کشور ما هزینه جرم کم است و مجرم بعد مدت کوتاهی آزاد می‌شود و تازه آنرا جزو افتخارات زندگی خویش میداند .
    و مطلب بعدی اینکه حدفاصل ایستگاه اتوبوسرانی  پایانه جنوب تا مترو شبها بسیار تاریک و این مسیر محل تاخت و تاز ربایندگان کیف و اموال مردم و خفت گیری و تعدی و مزاحمت برای مردم و نوامیس آنان شده هم باید اداره برق و یا شهرداری فکری برای لامپهای خاموش آنجا کند و هم نیروی انتظامی تمهیداتی برای پیشگیری از جرم در آن محل بیندیشد . ممنونم



  • با سلام به یک پزشک متخصص مراجعه کردم در یک درمانگاه دولتی. حدود ۱.۵ ساعت معطل شدم تا دکتر من را ویزیت کرد و یک آزمایش نوشت. بعد از دادن آزمایش، برای اینکه سریعتر دکتر را ببینم در توانیر و مطب دکتر نوبت گرفتم. صد هزارتومان حق ویزیت از من گرفتند و دوباره یکساعت و اندی آنهم در کوچه های پائین مطب معطل شدم تا دوباره ویزیت شوم. واقعا با وجود اینهمه جوان نمیتوان ظرفیت تخصص پزشکی رو افزایش داد که اینهمه مردم معطل ویزیت یک پزشک نشوند؟


برچسب ها: درد دل مردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار