کد خبر: ۱۸۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با اشاره به پیگیری برای احداث ۳ درمانگاه شهرداری تهران از تکمیل مرکز درمان ناباروری شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حمید چوبینه در تشریح روند توسعه مراکز درمانی شهرداری تهران گفت: مقرر شده است 3 درمانگاه با مشارکت بخش خصوصی پیگیری شود. بر همین اساس 3 درمانگاه مناطق 11، 16 و 18 در حال تکمیل هستند؛ البته ممکن است به پایان سال جاری نرسند؛ اما تکمیل آنها در دستور کار قرار دارد.

وی به تکمیل مرکز درمان ناباروری شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: بیشتر کارهای این مرکز انجام شده است و تنها بهره‌برداری آن باقی مانده است. مجوز تأسیس این مرکز اخذ شد که در واقع نخستین دی کلینیک درمان ناباروری شهرداری تهران و شرکت شهرسالم محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهر سالم ادامه داد: شهرداری تهران خانواده 250 هزار نفری است که تقریبا این جمعیت معادل با یک استان کوچک است. کارمندان، کارگران و پیمانکاران زیادی با شهرداری تهران همکاری دارند که با راه‌اندازی مرکز جراحی محدود درمان ناباروری می‌توان امکانات بهتری برای درمان ناباروری ارائه داد.

چوبینه همچنین با اشاره به آغاز احداث فاز جدید درمانگاه منطقه پنج گفت: فاز جدید این درمانگاه در طبقه دوم ساختمان تصویربرداری و به مساحت 460 مترمربع در حال ساخت است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار