کد خبر: ۱۸۴۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
در هفته وحدت، جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با خانواده شهید پرویز بیگدلو دیدار و دلجویی کرد.

به گزارش ایسنا،در این برنامه که با حضور غفوری سرپرست بنیاد شهید تهران و جمعی از همرزمان شهید همراه بود با همسر این شهید دیدار و از وی دلجویی شد.

سرهنگ حمیدرضا سهیلی جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش در این دیدار گفت: انقلاب اسلامی و در اوج آن، دفاع مقدس جاذبه‌ای بسیار بالا داشت که توانست همه اقشار جامعه را برای دفاعی جانانه در کنار هم و حول محور ولایت جذب کند. این وحدت و هم دلی ایران و ایرانی بود که با توکل بر خداوند متعال توانست استکبار را به زانو در آورد.

 پرویز بیگدلو از کارکنان کادر ارتش جمهوری اسلامی ایران در لشکر 28 کردستان بود که در 27 اسفند ماه 1357 در درگیری با ضد انقلاب در سنندج به شهادت رسید و در آرامستان تپه شیخ محمد باقر آرمید. از این شهید یک فرزند پسر و دو دختر به یادگار مانده است.  

همچنین سرهنگ محمد رستمی معاون تحقیقات و پژوهش سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش به مناسبت هفته وحدت با خانواده شهید علی اوقافی دیدار و دلجویی کرد.

سرهنگ رستمی در این دیدار که با حضور مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه و جمعی از همرزمان شهید همراه بود ضمن دلجویی  از این خانواده معظم، حضور همه اقشار جامعه در پیروزی های ایران اسلامی را یکی از موهبت‌های الهی در این سرزمین ولایی دانست و افزود: برای ادامه راه پر افتخار شهیدان این حضور و وحدت باید مستمر باشد تا به قله سعادت برسیم.

علی اوقافی از کارکنان کادر ارتش جمهوری اسلامی ایران در لشگر 28 کردستان بود که در مقابله با ضد انقلاب در 27 اسفند ماه 1357 در شهر سنندج به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام

برچسب ها: دفاع مقدس ، هفته وحدت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار