کد خبر: ۱۸۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی در مورد آخرین وضعیت آب و هوایی گفت:شدت بارش‌ها امروز در گیلان و مازندارن خواهد بود همچنین آب گرفتگی و لغزنده شدن جاده‌ها را در این مناطق خواهیم داشت .


وی ادامه داد :همچنین در نیمه شرقی آذربایجان شرقی، اردبیل ،گلستان ،خراسان شمالی، ارتفاعات البرز، قزوین، البرز، سمنان و تهران رعد و برق و وزش باد شدید را شاهد خواهیم بود . وی گفت :طی امروز و فردا با توجه به بارش ها در نوار شمالی کشور کاهش محسوس دما را شاهد خواهیم بود.گودرزی گفت:همچنین در استان های جنوبی کشور ،هرمزگان ارتفاعات جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان وزش باد موقتی و بارش پراکنده باران و وزش باد شدید موقتی را شاهد خواهیم بود .


وی ادامه داد :برای امروز و فردا در یای خزر مواج است از این رو در استان های گیلان و مازندران هشدار خواهیم داشت .وی اظهار کرد :طی امروز و فردا تنگه هرمز مواج و متلاطم است.

این کارشناس هواشناسی در مورد آخرین وضعیت پایتخت گفت :در ارتفاعات تهران امروز بارش پراکنده را شاهد خواهیم بود،و وزش باد شدید موقتی در مناطق جنوبی و شرقی، بیشینه دما در ایستگاه مهرآباد امروز 20 درجه خواهد بود ،اما در روزهای آینده کاهش دما را شاهد خواهیم بود .

برچسب ها: هواشناسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار