کد خبر: ۱۸۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
استاندار تهران گفت: ستاد تسهیل به مباحث غیرتسهیلاتی متمرکز شود و در این موارد نیز با نهایت سخاوت با تولیدکننده برخورد شود حتی اگر نیاز به ریسک باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به لزوم عزم راسخ در حوزه تولید افزود: بخشی از مصوبات ستاد در حوزه تسهیلات و بخش دیگر شامل سایر موارد است.
وی گفت: بر اساس آنچه در جلسه مطرح شد در حوزه تسهیلات و پرداخت مستقیم بانک‌ها عملکرد مناسب نبوده و در شش ماه نخست سال تنها ۱۹۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است که اگر وضع به همین منوال باشد؛ باید موضوع تسهیلات از دستور کار خارج شود.
استاندار تهران افزود: نیمه پر ستاد تسهیل سایر مصوبات از جمله مشکلات دارایی، بیمه، مالیات، بدهی‌های بانکی و ... است؛ مصوبات باید منجر به اجرا شود در غیر این صورت در دستورکار نیاید و بانک‌ها نیز رویکرد مثبت داشته باشند.
منصوری گفت: تقاضای من این است که جلسات منظم و مدون برگزار شود و مواردی که کارکرد موثر دارد در جلسات مطرح شود، ضمن اینکه بانک‌ها باید روند پرداخت تسهیلات را تسریع بخشند.
وی افزود: با بانک‌ها جلسه بگذاریم تا علت توفیق نداشتن پرداخت تسهیلات را بررسی کنیم چرا که اگر نظام تسهیلات عقب بیفتد تولید قفل می‌شود.
استاندار تهران گفت: ستاد تسهیل به مباحث غیرتسهیلاتی متمرکز شود و در این موارد نیز با نهایت سخاوت با تولیدکننده برخورد شود حتی اگر نیاز به ریسک باشد؛ چراکه اساس جلسات، حل مسائل و تصویب مصوبات است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار