کد خبر: ۱۸۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
در «مهر» بخوانید؛
به دنبال اختلال در جایگاه‌های سوخت سراسر کشور کار سوخت‌گیری دستی در استان‌های مختلف آغازشده است، فهرست و تعداد جایگاه‌های فعال عرضه سوخت را در «مهر» بخوانید.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: جایگاه‌های سوخت در استان‌های مختلف کشورمان از ساعت ۱۱ امروز سه‌شنبه به دلیل حمله سایبری با اختلال در توزیع سوخت با نرخ سهمیه کارت سوخت روبه‌رو شدند که این موضوع مشکلاتی را برای مردم رقم‌زده است.

این امر موجب ایجاد صفوف طولانی و ازدحام در مقابل جایگاه‌های عرضه سوخت شد، اما از ساعتی پیش کار سوخت‌گیری دستی و آفلاین در برخی شهرهای کشور کلید زده‌شده است.

در این راستا شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در استان‌های مختلف اسامی برخی جایگاه‌های سوخت در شهرهای کشور که به مدار سوخت‌گیری بازگشته‌اند را اعلام کرد.

مطابق برخی آمارها در تهران ۴۳ جایگاه، آذربایجان شرقی ۴۸ جایگاه، کرمانشاه ۲۵جایگاه، هرمزگان ۱۶، مرکزی ۱۲، کهکیلویه و بویراحمد ۱۵، مازندران ۷ جایگاه، خراسان رضوی ۲۱ جایگاه، همدان ۱۵، اصفهان ۳۵، کرمان ۲۸، گیلان ۱۵، قزوین ۱۹، البرز ۱۳ جایگاه، خراسان شمالی ۴، ایلام ۶، اردبیل ۲۱، اهواز ۲۰، خراسان جنوبی ۱۵ و آذربایجان غربی ۲۳ جایگاه به مدار فعالیت پیوسته‌اند.

در این گزارش جزئیات این جایگاه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود. این گزارش توسط خبرنگاران مهر در جای‌جای کشورمان به‌صورت مستمر تکمیل و به‌روزرسانی می‌شود.


جزئیات فعالیت جایگاه های سوخت در استان های کشور


شروع دوباره عرضه سوخت در شیراز / ١۵ جایگاه فعال شد

سوخت‌گیری دستی در استان‌ها کلید خورد/کدام جایگاه‌ها فعال است؟

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: صبح سه شنبه بسیاری از جایگاه‌های سوخت در استان و کشور با مشکلی مواجه شدند که امکان عرضه سوخت در قالب سیستم جامع مدیریت سوخت فراهم نبود.

سید احمد احمدی زاده اضافه کرد: در پی توقف فعالیت برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت فارس، ارائه سوخت در حدود نیمی از جایگاه‌های عرضه سوخت استان فارس آغاز شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس خاطرنشان کرد: بیش از ٢٩۶ جایگاه سوخت رسانی در استان وجود داشته که از این تعداد ١۵٠ جایگاه به صورت آزاد نسبت به عرضه سوخت و با قسمت آزاد اقدام به عرضه سوخت می‌کنند.

احمدی زاده اضافه کرد: در کلاً شهر شیراز ۴۵ جایگاه سوخت وجود داشته که اکنون ١۵ جایگاه عرضه سوخت را آغاز کرده‌اند.


آغاز فعالیت مجدد برخی جایگاه‌های سوخت در سیستان و بلوچستان

سوخت‌گیری دستی در استان‌ها کلید خورد/کدام جایگاه‌ها فعال است؟

از ظهر امروز جایگاه‌های بنزین در استان سیستان و بلوچستان نیز با مشکل در سامانه کارت سوخت روبرو شدند و این مشکل موجب ایجاد صف‌های طولانی در پمپ بنزین‌های این استان شد به طوری که خودروهای بدون بنزین مجبور به توقف شدند.

بنابر این گزارش در حال حاضر و بر اساس گزارش‌های خبرنگاران مهر از سطح استان سیستان و بلوچستان هم‌اکنون وضعیت سوخت‌گیری در برخی جایگاه‌های سوخت به روال سابق بازگشته و هیچ‌گونه نگرانی در این باره نیست

خوشبختانه بسیاری از جایگاه‌های سوخت در استان سیستان و بلوچستان به صورت دستی به مدار فعالیت بازگشته‌اند و جایگاه‌های عرضه سوخت «سی‌ان جی» در شهر زاهدان نیز مشکلی ندارد و تحویل سوخت کماکان برقرار است.


راه‌اندازی ۲۱ جایگاه سوخت در خراسان رضوی

سوخت‌گیری دستی در استان‌ها کلید خورد/کدام جایگاه‌ها فعال است؟

سید محمد جعفر قائمی طلب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از فعال شدن تعدای جایگاه عرضه سوخت در خراسان رضوی خبر داد و گفت: اختلال به وجود آمده در سامانه‌های پمپ بنزین سراسری است.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا هرچه سریع‌تر این مشکل حل شود.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی اشاره کرد: تا این لحظه ۲۱ جایگاه سوخت در خراسان رضوی به‌صورت آفلاین فعال شده و بنزین با نرخ آزاد عرضه می‌کنند.

جایگاه‌های فعال شده تا این لحظه در خراسان رضوی به این شرح است:

جایگاه‌های ١٠٢ پزشکی چهارراه ابوطالب مشهد، علی‌نژاد در مشهد، جایگاه لالوی نیشابور، جایگاه نوخندان، جایگاه عدالتیان ابتدای جاده کلات، جایگاه ١٧ شهریور، جایگاه ١٣۶ امام علی، جایگاه فخرایی جاده کلات، جایگاه ١۶۵ خیابان عبدالمطلب، جایگاه ١۵۵ پنجتن، جایگاه ١۵٧ پیروزی ۵٩، جایگاه ١۶٩ مالدار ورودی مشهد، جایگاه ١١٣ کامران‌فر، جایگاه ١٣۴ صبا سیدی، جایگاه ١٧۵ به‌فرمقدم آزادراه، جایگاه ١۵٣ مولانا دلاوران، جایگاه خطیب ١١٠، جایگاه صادقی قوچان، جایگاه ٧٠١ درگز، جایگاه نوری‌زاده قوچان و جایگاه فرخنده نژاد


۱۷ جایگاه عرضه سوخت در البرز بازگشایی شد

سوخت‌گیری دستی در استان‌ها کلید خورد/کدام جایگاه‌ها فعال است؟

تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه سه‌شنبه ۱۷ جایگاه عرضه سوخت بازگشایی شده است و خودروها می‌توانند در این جایگاه‌ها بنزین بزنند.

با اعلام روابط عمومی شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان البرز جایگاه‌های حسن‌آباد، مرکزی، گوهردشت، مارلیک، عظیمیه، نور، حصارک، قزلحصار، حافظیه، ارین، تیکمداش، مهرشهر، برادران حسینی، امامزاده طاهر، «ری زمین» جاده چالوس، توحید و پاسارگاد بازگشایی شده‌اند.

این جایگاه‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت و نرخ عرضه ۳ هزار تومانی فعال هستند.


راه‌اندازی دستی ۶ جایگاه عرضه سوخت بنزین و گازوئیل در ارومیه

به دنبال اختلال در جایگاه‌های سوخت استان مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به این مشکل گفت: این مشکل بصورت سراسری و به علت نقص فنی در سیستم سامانه هوشمند سوخت جایگاه‌های بنزین روی داده است.

مجرد گفت: عرضه سوخت بنزین وگازوئیل در ۶ جایگاه سوخت در ارومیه به صورت دستی بازگشایی شده و در این جایگاه‌ها سوخت به قیمت آزاد و سه هزار تومانی ارائه می‌شود.

وی گفت: ارائه خدمات در این جایگاه‌ها فعلاً بصورت آزاد بوده و قیمت هر لیتر بنزین با مبلغ ۳ هزار تومان و گازوئیل ۶۰۰ تومان صورت می‌گیرد و هیچ گونه تغییری در میزان سهمیه و قیمت کارتهای سوخت مردم ایجاد نخواهد شد.

مجرد افزود: بعد از حل مشکل فنی جایگاه‌های ارائه خدمات بر اساس کارت‌های سهمیه سوخت حل خواهد شد.

وی اضافه کرد: این تصمیم برای کاهش دغدغه شهروندان اتخاذ شده و اقدامات برای بازگشایی همه جایگاه‌ها تا ۲ ساعت دیگر ادامه دارد. مدیر شر کت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه ادامه داد: جایگاه‌های معصومی، کوه کمری و پاسارگاد ازجمله جایگاه‌های سوخت بازگشایی شده هستند.


۱۴ جایگاه در ایلام به‌صورت دستی خدمات می‌دهند

مدیر شر کت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: ۱۴ جایگاه عرضه بنزین به‌صورت دستی بازگشایی‌شده و آماده ارائه خدمات است‌.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار