کد خبر: ۱۸۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
​«نشان عالی مسئولیت اجتماعی» نخستین دوره جشنواره مسئولیت اجتماعی به پاس حمایت‌ها و خدمات در نقاط محروم کشور به بانک صادرات ایران اهدا شد.

اعطای «نشان عالی مسئولیت اجتماعی» به بانک صادرات ایران

​«نشان عالی مسئولیت اجتماعی» نخستین دوره جشنواره مسئولیت اجتماعی به پاس حمایت‌ها و خدمات در نقاط محروم کشور به بانک صادرات ایران اهدا شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در نخستین دوره جشنواره مسئولیت اجتماعی که با حضور برخی مسئولان کشوری، مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها و دبیر جشنواره و فعالان عرصه روابط‌عمومی در محل مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، «نشان عالی مسئولیت اجتماعی» به پاس حمایت‌ها، خدمات و فعالیت‌های بانک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به بانک صادرات ایران اهدا شد.
در این جشنواره که با سخنرانی ویدئویی رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی و رئیس سازمان بین‌المللی مسئولیت اجتماعی  همراه بود، ضرورت حمایت روابط‌عمومی برای انجام بهتر و موثر‌تر مسئولیت‌ اجتماعی سازمان‌ها و شرکت‌ها مورد تاکید قرار گرفت.
بانک صادرات ایران با پرداخت سالانه ده‌ها هزار میلیارد تومان وام‌های قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، کمک به مشاغل خانگی کمیته امداد و سازمان بهزیستی، حوادث غیر مترقبه، آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد، اقشار آسیب‌دیده از کرونا، وام ودیعه مسکن مستاجران، قرض‌الحسنه ضروری، بهسازی و نوسازی مسکن و اماکن روستایی را به طور پیوسته در دستور کار دارد و علاوه بر آن طی سال‌های اخیر با مشارکت در بازسازی مناطق زلزله زده و سیل زده استان‌های کرمانشاه، لرستان، گلستان، خوزستان، آذربایجان شرقی و سایر نقاط حادثه خیز کشور، نقش مهمی در حمایت از مناطق محروم کشور داشته است.
همچنین احداث و بازسازی بیش از ٢٠٠ واحد مسکونی، ساخت، بازسازی و تجهیز مدارس و مراکز فرهنگی آسیب‌دیده از حوادث مذکور، از دیگر خدمات بانک صادرات ایران در زمینه مسئولیت اجتماعی بوده است. تجهیز کتابخانه‌های مناطق محروم از جمله در شهر نیمروز استان سیستان و بلوچستان و اهدای لوازم التحریر به دانش‌آموزان مناطق محروم در حالی همه ساله از سوی خیرین بانک صادرات ایران انجام می‌شود که ستاد خیرین مدرسه‌ساز این بانک تاکنون بیش از ٦٥ مدرسه در نقاط مختلف استان‌های محروم کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: