کد خبر: ۱۸۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
پاداش پایان خدمت بازنشستگان واریز شد و تا پایان امسال نیز سایر مطالبات باقی مانده با اولویت زمان بازنشستگی پرداخت خواهد شد.
خبر مهم درباره واریزی جدید بحساب بازنشستگان
به گزارش صبحانه،سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان با بیان اینکه در بودجه سال ۱۴۰۰ سه هزار و ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی برای استان پیش‌بینی شد، گفت: از این میزان تاکنون حدود یک هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان معادل بیش از ۵۰ درصد تخصیص و جذب گیلان شد.

به گفته سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان با بیان اینکه در بودجه سال ۱۴۰۰ سه هزار و ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی برای استان پیش‌بینی شد، گفت: از این میزان تاکنون حدود یکهزار و ۶۵۰ میلیارد تومان معادل بیش از ۵۰ درصد تخصیص و جذب گیلان شد.


به گفته کاوسی، همچنین تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۰ مبلغ ۵۵ میلیارد تومان معادل کل مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان ۲۴ دستگاه اجرایی به دستگاه‌های مربوطه پرداخت گردید.

وی همچنین گفت: طی این مدت پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بابت پرداخت مانده مرخصی بازنشستگان مربوط به ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۹ دستگاههای فوق پرداخت شد و تا پایان سالجاری نیز سایر مطالبات باقی مانده با اولویت زمان بازنشستگی پرداخت خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار