کد خبر: ۱۸۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
امام جمعه اصفهان مطرح کرد؛
اصفهان - امام جمعه اصفهان گفت: تشکیل بسیج در ایران برای دیگر کشورهای منطقه و سایر کشورهای اسلامی الگو شد و عصبانیت و هراس دشمنان نیز از این الگو است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار جمعی از فرماندهان و مسئولین بسیج استان که به مناسبت هفته بسیج انجام شد ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر از اقدامات فرماندهان و آحاد بسیجیان استان با بیان اینکه ریشه بسیج در اعتقادات و بندگی خداست، تاکید کرد: باید برای ارتقا بنیه اعتقادی بسیج جلسات اعتقادی مانند حلقه‌های صالحین را با قدرت و قوت برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری (حفظه الله) به بسیجیان توصیه فرمودند که اهل نماز شب باشند زیرا اگر بنیه اعتقادی بسیجیان تقویت شود و همه بسیجیان اهل مساجد و نماز شب شدند در میدان‌های دیگر نیز موفق خواهند بود.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه تشکیل بسیج معجزه امام راحل (ره) و الهام خداوند متعال به ایشان بود گفت: وقتی امام (ره) فرمان تشکیل بسیج را دادند کسی گمان نمی‌کرد که این شجره طیبه چه برکاتی را برای جمهوری اسلامی رقم بزند.

وی گفت: تشکیل بسیج در ایران برای دیگر کشورهای منطقه همچون عراق، سوریه، یمن، لبنان و سایر کشورهای اسلامی الگو شد و عصبانیت و هراس دشمنان نیز از این الگو است و همه این موفقیت‌ها از برکات تصمیمی است که امام (ره) در آن زمان گرفت.

محور خدمات اجتماعی بسیج را در محلات راه اندازی کردیم

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) در این دیدار با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر سعی کردیم فعالیت‌های بسیج را به سمت مساجد و پایگاه‌های بسیج معطوف کنیم و همچنین با توانمندسازی و آموزش تلاش کردیم زمینه بهتری برای فعالیت پایگاه‌های بسیج فراهم کنیم.

عصبانیت و هراس دشمنان از الگو شدن بسیج برای دیگر کشورهای منطقه

سردار فدا با بیان اینکه محور خدمات اجتماعی بسیج را در محلات راه اندازی کردیم، گفت: موفقیت بیشتر در این حوزه نیاز به همراهی دیگر دستگاه‌های اجرایی استان دارد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: در بسیج استان با راه اندازی سامانه مهر کریمانه و با کمک پایگاه‌های بسیج خانواده‌های محروم و بی بضاعت در محلات را با هماهنگی کمیته امداد، بهزیستی و سایر دستگاه‌های متولی شناسایی و سازماندهی کردیم تا در قالب‌های مختلف بتوانیم به این خانواده‌ها کمک کنیم.

وی در ادامه گفت: در محلات با محوریت پایگاه‌های بسیج آسیب‌های مختلف را شناسایی کردیم و برای بررسی و رسیدگی به دستگاه‌های مرتبط ارائه دادیم و خود ما نیز برای چند محله در قالب طرح کرامت به دنبال مقابله با آسیب‌های اجتماعی هستیم.

فدا خاطرنشان کرد: یک میلیون ۵۰۰ هزار بسته معیشتی، ۱۴۰۰ جهیزیه، اهدا تبلت و لوازم تحریر به دانش آموزان محروم، آزادی ۱۴۰ زندانی و برگزاری کارگاه‌های خانواده و سبک زندگی از دیگر اقدامات بسیج در استان بوده است.

سردار فدا در پایان گفت: پایگاه‌های بسیج برای حفاظت میهن و امنیت پایدار در قالب دسته‌های رزمی سازماندهی شده‌اند و در کمک به نیروی انتظامی برای امنیت محلات و جلوگیری از نا امنی و سرقت گشت‌های رضویون در حال فعالیت هستند

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار