کد خبر: ۱۸۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
لیگ فوتبال اروپا؛
رقابت‌های هفته پنجم لیگ اروپا از امروز با برگزاری مسابقات در چند کشور مختلف پیگیری خواهد شد.
صراط:

رقابت‌های هفته پنجم لیگ فوتبال اروپا امروز برگزار خواهد شد و ۳۲ تیم حاضر در این مسابقات برای کسب جواز صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی با یکدیگر رقابت می‌کنند.  

گروه A

بروندبی دانمارک - لیون (ساعت ۲۳:۳۰)

رنجرز اسکاتلند - اسپارتا پراگ چک (ساعت ۲۳:۳۰)

در گروه نخست لیگ اروپا لیون که با ۱۲ امتیاز صدرنشین است و از هفته پیش صعودش به مرحله بعد را قطعی کرده بود، در دانمارک مهمان بروندبی قعرنشین است.  

بروندبی با وجود کسب ۲ امتیاز از ۴ بازی گذشته و قعرنشینی در جدول این گروه، از شانس صعود برخوردار است، زیرا تیم‌های اسپارتا پراگ و رنجرز تنها ۲ امتیاز بیشتر از نماینده دانمارک دارند. در صورت تساوی اسپارتا پراگ و رنجرز و پیروزی بروندبی در ۲ بازی آینده، این تیم می‌تواند به همراه لیون به مرحله بعدی صعود کند.  

گروه B

موناکو - رئال سوسیداد (ساعت ۲۳:۳۰)

آیندهوون - اشتورم گراتس اتریش (ساعت ۲۳:۳۰)

یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته دیدار موناکو و رئال سوسیداد در فرانسه است که می‌توان آن را جنگ صدرنشینی قلمداد کرد. موناکو با ۸ امتیاز صدرنشین گروه دوم است و حریف اسپانیایی با ۲ امتیاز کمتر نزدیک‌ترین تعقیب کننده به این تیم است.  

در سمت دیگر آیندهوون ۵ امتیازی برای زنده نگه داشتن امید‌های صعود باید در ورزشگاه خانگی خود به مصاف اشتورم گراتسی برود که با یک امتیاز قعرنشین است و امیدی برای صعود ندارد.  

گروه C

لسترسیتی - لژیا ورشو ۲۳:۳۰ 

رقابت در گروه سوم پیچیده است و به دلیل فاصله نزدیک در جدول، تمام تیم‌ها شانس صعود به مرحله حذفی را دارند. همین موضوع بازی‌های این گروه را جذاب و غیر قابل پیش بینی‌تر می‌کند.  

لژیا ورشوی ۶ امتیازی در انگلستان مهمان لسترسیتی ۵ امتیازی است. شاگردان برندن راجرز این فرصت را دارند تا با پیروزی برابر حریف لهستانی خود، صعود حداقل یک پله‌ای داشته باشند و امید‌های خود برای رسیدن به مرحله بعدی را افزایش دهند.  

گروه D

اینتراخت فرانکفورت - رویال آنتورپ   (ساعت ۲۳:۳۰)

المپیاکوس - فنرباغچه  (ساعت ۲۳:۳۰)

در آلمان، اینتراخت فرانکفورت برای تثبیت صدرنشینی و نهایی کردن تکلیف صعود به مرحله یک هشتم نهایی باید رویال آنتورپ را از پیش رو بردارد که از ۴ بازی گذشته تنها یک امتیاز به دست آورده است.  

المپیاکوس رده دومی هم برای افزایش فاصله یک امتیازی خود با فنرباغچه، در یونان با این تیم دیدار می‌کند.  

گروه E

گالاتاسرای - مارسی (ساعت ۲۱:۱۵)

لوکوموتیو مسکو - لاتزیو (ساعت ۲۱:۱۵)

گالاتاسرای که در سوپرلیگ ترکیه حال و روز خوبی ندارد و با ۲۱ امتیاز در رده هشتم قرار دارد، برای تداوم روند خوب خود در لیگ اروپا باید پذیرای مارسی فرانسه باشد که با ۴ امتیاز در رده سوم ایستاده است.   بازی رفت ۲ تیم در فرانسه با تساوی بدون گل پایان یافته بود.  

هر ۲ تیم تا به اینجای کار بدون باخت هستند و باید دید در بازی فردا هم این رویه برای هر ۲ تیم ادامه خواهد داشت یا خیر.  

در روسیه نیز لوکوموتیو مسکو از لاتزیو  میزبانی می‌کند که با ۵ امتیاز بخت دوم صعود از این گروه است.  

گروه F

ستاره سرخ - لودوگورتس بلگراد (ساعت ۲۱:۱۵)

میدیولن - براگا (ساعت ۲۱:۱۵)

میدیولن دانمارک که با ۵ امتیاز پشت سر تیم‌های براگا و ستاره سرخ ۹ و ۷ امتیازی است، فردا در خانه به مصاف براگا می‌رود. دیدار رفت ۲ تیم با نتیجه ۳ بر یک به سود براگا به پایان رسید.  

در آن سو ستاره سرخ صربستان میزبان لودوگورتس بلغارستان است که تنها یک امتیاز دارد و  قعرنشین این گروه است. در ۵ تقابل قبلی ۲ تیم ۳ پیروزی سهم ستاره سرخ بود، یک بازی با برتری لودوگورتس به پایان رسیده و در یک دیدار هم ۲ تیم به تساوی  رضایت داده اند.  

گروه G

بایر لورکوزن - سلتیک (ساعت ۲۱:۱۵)

رئال بتیس - فرنس واروش (ساعت ۲۱:۱۵)

در گروه هفتم ۳ تیم از شانس صعود برخوردارند و دیدار‌های این هفته می‌تواند تا حدود زیادی تکلیف تیم‌های صعود کننده از این گروه را مشخص کند.  

جدا از فرنس واروش که بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد و ضعیف‌ترین تیم این فصل است، بایرلورکوزن با ۱۰ امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد و تیم‌های رئال بتیس و سلتیک با ۷ و ۶ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.  

دیدار‌های این گروه میان بایرلورکوزن و سلتیک در آلمان و رئال بتیس و فرنس واروش در اسپانیا برگزار خواهد شد.

گروه H 

دینامو زاگرب - خنک (ساعت ۲۱:۱۵)

راپید وین - وستهام (ساعت ۲۱:۱۵)

وستهام ۱۰ امتیازی که خیال خود را بابت صعود راحت کرده، برای تثبیت صدرنشینی خود تا پایان مرحله گروهی در اتریش میهمان راپید وین است که با ۳ امتیاز در رده چهارم گروه هشتم قرار دارد.  

در طرف دیگر دینامو زاگرب ۶ امتیازی میزبان خنک بلژیک است که با ۴ امتیاز در رده سوم ایستاده است. برنده بازی این ۲ تیم به احتمال زیاد به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعدی خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار