کد خبر: ۱۸۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
در ادامه هفته پنجم این رقابت ها، دیشب در گرو A منچسترسیتی ۲-۱ از سد پاری سن ژرمن گذشت و با ۱۲ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین به مرحله حذفی راه یافت. در این بازی ابتدا کیلیان ام باپه پی اس جی را پیش انداخت، اما رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس با گلزنی خود سبب پیروزی سیتی زن‌ها شدند.

در دیگر بازی این گروه، لایپزیش با ۵ گل میزبانش بروخه را در هم کوبید. با این نتیجه، صعود پاری سن ژرمن با ۸ امتیاز به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شد.

در گروه B لیورپول که از قبل صعودش را مسجل کرده بود با ۲ گل پورتو را شکست داد و با ۱۵ امتیاز جایگاه خود را در صدر محکمترکرد. تیاگو آلکانترا و محمد صلاح برای لک لک‌ها در این بازی گلزنی کردند. در این مسابقه مهدی طارمی تا دقیقه ۶۵ برای پورتو بازی کرد.

در دیگر بازی این گروه، اتلتیکو مادرید در خانه ۱-۰ مغلوب میلان شد. مسیاس جونیور تک گل این بازی را به ثمر رساند. به این ترتیب در هفته پایانی این رقابت‌ها، هر سه تیم میلان، پورتو و اتلتیکو برای صعود به عنوان تیم دوم، شانس دارند.

در گروه C اسپورتینگ ۳ - ۱ دورتموند را از پیش رو برداشت و با ۹ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت. با این نتیجه، اسپورتینگ در هفته پایانی، کار راحت تری برای صعود خواهد داشت.

از همین گروه، تیمِ از پیش صعود کرده‌ی آژاکس ۲-۱ در زمین بشیکتاش به پیروزی رسید و با ۱۵ امتیاز، جایگاه خود را در صدر جدول بهتر کرد؛ و سرانجام در گروه D رئال مادرید ۳ - ۰ در خانه شِریف مولداوی صاحب برتری شد و با ۱۲ امتیاز به یک هشتم پایانی صعود کرد. دیوید آلابا، تونی کروس و کریم بنزما برای رئال در این بازی گل زدند.

در دیگر بازی این گروه، اینتر با ۲ گل شاختار اوکراین را از پیش رو برداشت و با ۱۰ امتیاز جواز حضور در مرحله حذفی را کسب کرد. ادین ژکو، زننده هر دو گل اینتر در این بازی بود. به این ترتیب رئال و اینتر در هفته پایانی برای صدرنشینی تلاش می‌کنند.
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار