کد خبر: ۱۸۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه دشمن به‌دنبال یک لحظه غفلت ما است، گفت: صدای فروپاشی هیمنه پوشالی استکبار جهانی و در رآس آن آمریکای جنایتکار به گوش می‌رسد.

وحدت اقوام و مذاهب، خار چشم دشمنان انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار سعید دادگر ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان بندرترکمن، اظهار کرد: روحیه و تفکر بسیجی همان چیزی است که دشمنان نظام از آن هراس دارند.

وی با اشاره به وحدت کم‌نظیر اقوام و مذاهب در سطح استان، افزود: امروز مردم بابصیرت گلستان با مهربانی و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند که این وحدت آنان خار چشم بیگانگان شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: امروز استکبار جهانی با راه‌اندازی جنگ اقتصادی، فرهنگی و امنیتی به دنبال ایجاد تفرقه در ملت ما شده لذا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در چنین شرایطی باید ضریب هوشیاری خود را بالا ببریم تا مبادا بهانه‌ای به دست ضدانقلاب بیفتد.

دادگر با بیان اینکه دشمن به‌دنبال یک لحظه غفلت ما است، خاطرنشان کرد: به یاری خداوند متعال و هدایت‌های پیامبرگونه رهبر فرزانه انقلاب، جمهوری اسلامی هر روز مقتدرتر شده و امروز الگوی تمام عیاری برای همه آزادگان و عدالتخواهان شده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: صدای فروپاشی هیمنه پوشالی استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار به گوش می‌رسد و این نشان می‌دهد که با روحیه‌ای بسیجی و مقاومت و توکل بر خدای متعال می‌توان بر قدرت‌های مادی پیروز شد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار