کد خبر: ۱۹۰۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز خبر داد؛
اهواز- مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز با اشاره به ساخت بیش از ۱۴ هزار مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ معلول گفت: از این تعداد تاکنون ۱۱ هزار و ۲۰۰ واحد به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد خاکی پور پیش از ظهر امروز پنجشنبه ضمن بازدید از پروژه ساخت واحدهای مسکونی شهر شیبان در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای تأمین مسکن خانواده‌های دارای دو معلول تفاهم‌نامه‌ای پنج‌جانبه توسط وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، سازمان بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام منعقد شده است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز و مدیر حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره‌) بنیاد مسکن کشور افزود: در این راستا اقداماتی انجام شده به‌گونه‌ای که ساخت مسکن خانواده‌های دارای دو معلول در حوزه شهری و روستایی ۱۴ هزار و ۳۲۲ واحد در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد تاکنون ۱۱ هزار و ۲۰۰ واحد به بهره‌برداری و به متقاضیان تحویل داده شده است، عنوان کرد: سایر واحدها نیز به‌شرط تأمین منابع تا پایان سال جاری تحویل داده شوند.

خاکی پور در ادامه از تمدید شدن تفاهم‌نامه‌ای در خصوص ۴ هزار واحد در سال ۱۴۰۱ برای سایر خانواده‌های دارای دو معلول کشور در سطح شهر و روستا خبر داد و بیان کرد: همچنین تاکنون ۲۱ هزار واحد در کشور توسط انجمن خیران مسکن‌ساز به بهره رسیده است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز و مدیر حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره‌) بنیاد مسکن کشور افزود: نزدیک به ۵ هزار واحد با میانگین ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی در کشور وجود دارد.

وی در خصوص مشارکت انجمن خیران مسکن‌ساز در این زمینه گفت: از سوی انجمن خیران مسکن‌ساز اعلام آمادگی شده و این افراد می‌توانند کمک‌حالی برای خانواده‌های با دهک‌های پایین باشند؛ البته همه مردم می‌توانند با مراجعه به این انجمن‌ها با ارائه کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را اعم از زمین و مصالح و حتی مشاوره‌های فنی در این طرح سهیم باشند.

بنا به گفته مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز و مدیر حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره‌) بنیاد مسکن کشور، پروژه ۵۲ واحد مسکن شهر شیبان با توجه به افزایش قیمت مصالح و… در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال جاری به متقاضیان تحویل داده می‌شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار