کد خبر: ۱۹۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
وزیر اقتصاد و دارایی: برای کمک به کاهش خسارات ناشی از هزینه های درمان و دوری از کسب و کار از روز شنبه تمام سرپرستان خانوارهایی که به دلیل کرونا بستری شده اند، تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: برای کمک به کاهش خسارات ناشی از هزینه های درمان و دوری از کسب و کار از روز شنبه تمام سرپرستان خانوارهایی که به دلیل کرونا بستری شده‌اند، تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

وی گفت: این افراد از طریق پیامک به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و یا بانک رسالت معرفی می‌‌شوند.

وام 10 میلیون تومانی فقط به سرپرستان فاقد شغل پرداخت می‌شود

 در این زمینه عباس مرادپور، سرپرست معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد گفت: به سرپرستان خانوار که به علت کرونا در بیمارستان بستری شده‌اند و فاقد شغل و درآمد ثابت هستند، تسهیلات 10 میلیون تومانی قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

وی این را هم گفت: ما اطلاعات مربوط به این افراد را از وزارت بهداشت دریافت و با اطلاعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تطبیق داده و مشمولان را شناسایی می‌کنیم. در صورتی که افراد مشمول این طرح باشند، با پیامک یا تلفن به آنها اطلاع داده می‌شود.

سرپرست معاون بیمه و بانک تاکید کرد: هموطنان عزیز به بانک ها مراجعه نکنند و در صورتی که مشمول طرح باشند، از طرف بانک‌های قرض‌الحسنه مهر ایران و بانک رسالت با آنها تماس گرفته می‌شود.

به گفته مرادپور، این وام 3 ساله با اقساط ماهانه حدود 300 هزار تومان است. ضمانت وام بر اساس اعتبار سنجی افراد است و اگر خوش حساب باشند، سعی می‌کنیم حداقل تضمین‌ها را از آنها بگیریم.

انتهای پیام/ب

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار