کد خبر: ۱۹۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
معاون مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت:
معاون مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت با اشاره به آمادگی وزارت نفت برای ثبت حقوق و مزایای کارکنان خود گفت: ثبت اطلاعات به تعریف ضوابط و مقررات وزارت نفت در این سامانه وابسته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان اداری استخدامی کشور در روزهای گذشته جزئیات اطلاعات ثبت شده در سامانه پاکنا به تفکیک وزارتخانه و دستگاه‌های تابعه را منتشر کرد. در این گزارش مشخص شد وزارت نفت هیچگونه اطلاعاتی را به ثبت نرسانده است در حالی که نام این دستگاه به طور ویژه در ماده ۲۹ قانون برنامه ششم ذکر شده است.

مهدی علی مددی معاون مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در این باره توضیح داد: وزارت نفت آمادگی کامل برای تغذیه اطلاعات حقوق و مزایا و دستمزد کارکنانش را در سامانه کارمند ایران دارد. همانطور که قبلاً اطلاعات کارکنان را در سامانه پاکنا تغذیه کردیم، آمادگی داریم اطلاعات حقوق و دستمزد آنها را هم تغذیه کنیم، ولی سازمان اداری و استخدامی باید برای امکاناتی را فراهم کند که بتوانیم این کار را انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از این ماه حقوق و مزایای وزارت نفت بر اساس ثبت در سامانه صورت می‌گیرد، گفت: امیدوارم با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی و تعریف ضوابط و مقررات صنعت نفت در این سامانه و همچنین تغذیه فوق العاده‌های عملیاتی که داریم و باید صورت بگیرد، ما هم بتوانیم مانند سایر سازمان‌ها، حقوق و مزایای کارکنان را پرداخت کنیم.

علی مددی با تاکید بر اینکه اطلاعات این سامانه آماده است و فقط باید پلتفرم سازمان اداری و استخدامی، اجازه ورود اطلاعات به این وزارتخانه را بدهد، ادامه داد: از ماه گذشته ما نامه زدیم به سازمان اداری استخدامی و آن‌ها قرار بود یک شرایطی فراهم کنند تا ما بتوانیم اطلاعات کارکنان صنعت نفت را بارگزاری کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار