کد خبر: ۱۹۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تمام جایگاه‌های بنزینی و گازوئیلی در هشت کلان شهر، سوخت با کیفیت یورو ۴ عرضه می‌کنند؛ در جاده‌های مواصلاتی که هیات دولت ۱۶۳ باب جایگاه مشخص کرده، هم بیش از دو برابر آن توزیع را انجام می‌دهیم.

کرامت ویس کرمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به کیفت سوختی که در اختیار نیروگاه‌ها و خودروها قرار می گیرد، اظهار کرد: طبق استانداردی که در قانون هوای پاک و مصوبه هیات وزیران برای ما مصوب شده است توزیع بنزین و گازوئیل یورو ۴ را انجام می‌دهیم؛ در کلانشهرها هم بنزین و گازوئیل یورو ۴ توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس مصوبه‌ای که وزارت نفت را مکلف کرده مباحث مربوط به کیفیت بنزین و گازوئیل یورو ۴ را رعایت می‌کنیم و طبق مصوبه توزیع انجام می‌شود، گفت: در جاده های مواصلاتی و در مکان‌هایی که مشخص شده گازوئیل یورو ۴ توزیع می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه در بخش نیروگاهی نیز شرایط به همین صورت است و سوخت مایع برای شرایطی که افت فشار و یا قطعی گاز وجود دارد تامین می کنیم، تاکید کرد: اعلام نشده که گازوئیل نیروگاه‌ها یورو ۴ باشد اما گفته شده سوخت دوم نیروگاه‌ها گازوئیل باشد که ترکیبی از این دو است؛ گازوئیل مصرفی در نیروگاه‌ها  استانداردهای داخلی را دارد و به عنوان سوخت دوم نیروگاه‌ها مورد استفاده قرار می گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار