کد خبر: ۱۹۰۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
پرویز محمدنژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه تاکنون هیچ برنامه عملیاتی از وزرا برای حل مشکلات مردم و کشور اجرایی نشده است. وی در ادامه اظهار کرد: اگر وظیفه مجلس ریل گذاری است زمانی این وظیفه به درستی محقق می‌شود که اعداد و ارقام دقیق به مجلس ارائه شود. تاکنون یک عدد دقیق در خصوص نرخ تورم به مجلس ارائه نشده است و دولت برنامه خود را برای مهار آن اجرایی نکرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه تاکنون هیچ برنامه عملیاتی از وزرا برای حل مشکلات مردم و کشور اجرایی نشده است.

پرویز محمدنژاد در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: از رئیس و هیات رئیسه مجلس بابت زحماتی که در طول این مدت کشیدند سپاسگزارم اما مجلسی که به عنوان عصاره فضائل ملت است باید دقیق‌تر حرکت کند. متاسفانه بعضا وزرا تنها در مجلس حاضر شده و گزارشی را کلیشه‌ای ارائه می‌کنند. ما تا کنون هیچ برنامه‌ای که مشکل مردم و کشور را حل کند از وزرا ندیده‌ایم.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر وظیفه مجلس ریل گذاری است زمانی این وظیفه به درستی محقق می‌شود که اعداد و ارقام دقیق به مجلس ارائه شود. تاکنون یک عدد دقیق در خصوص نرخ تورم به مجلس ارائه نشده است و دولت برنامه خود را برای مهار آن اجرایی نکرده است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه ما در حوزه گاز و برق تراز منفی داریم درست است اما عددی که برای آن باید برنامه ریزی شود اعلام نشده است. ارائه گزارش کمی مشکلی را حل نمی‌کند. ما گزارشی می‌خواهیم که برنامه محور باشد و به حل مشکلات مردم منجر شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار