کد خبر: ۱۹۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
یک عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان از وزیر نیرو و دولت خواست مراقبت باشند تصمیم‌گیری غلط در استان اصفهان نداشته باشند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس گفت: در خصوص مسئله آب به دولت تأکید می‌کنم که باید فارغ از دعواهای قومی که بیشتر مافیای آب به راه انداخته‌اند، حقابه مردم، کشاورزان و محیط زیست را به صورت قانونی و شرعی در نظر بگیرند، دیگر دوران شعار گذشته، مردم منتظر عمل سریع و کارشناسی هستند. باید وزارت نیرو از ظرفیت مجامع استانی برای نتیجه‌گیری سریع استفاده کند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: به وزیر نیرو و دولت سربسته می‌گویم مراقبت باشید تصمیم‌گیری غلط در استان اصفهان نداشته باشند، دعوای منطقه‌ای به راه نیندازند چرا که مردم به حقشان واقف هستند و نمایندگان از حقوق ملت کوتاه نمی‌آیند.

وی افزود: جای تعجب و تأسف است که سابقه ارزشمند جانبازی دوران دفاع مقدس، مسئولیت عملیات سپاه تهران، فرماندهی لشکر ۲۸ محمد رسول الله به مدت ۱۴ سال، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله، دکترای دفاع و امنیت، فرمانده بسیج استان تهران، رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح، ۸ سال سابقه نمایندگی مردم تهران در مجلس و نایب رئیسی کمیسیون امنیت در مجلس نهم برای مجلس انقلابی یازدهم کافی نیست تا سردار حاج اسماعیل کوثری بعد از ۶ ماه بتواند عضو کمیسیون تخصصی امنیت ملی شود.

موسوی لارگانی یادآور شد: بهتر است هیأت رئیسه و روسای شعب راهکاری برای حضور این سردار محجوب در کمیسیون امنیت ملی را فراهم کنند. چند ماه است این فرمانده محجوب بدون کمیسیون مانده و به دلیل حیا از بیان اعتراض خودداری می‌کند البته این تأسف دو طرفه است که مجلس هم قادر به استفاده از ظرفیت علم و تجربه ایشان ندارد.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار