کد خبر: ۱۹۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
عضو دفتر امور بانوان بنیاد هدایت:
گرگان- عضو دفتر امور بانوان بنیاد هدایت گفت: در جنگ نرم که جوانان ما را بی هویت کرده گاهی گرفتار لغزش در دشمن شناسی شده که باید با دلسوزی جوانان را آگاه کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مریم زاد قاسمی بعدازظهر چهارشنبه در همایش نشست هم اندیشی شریکه الامام اظهار کرد: زینب کبری (ص) عظمت زن را در مهم ترین مسائل تاریخ نشان می دهند.

وی افزود: اگر در حادثه کربلا خون بر شمشیر پیروز شد یکی از عوامل مهم این پیروزی وجود مقدس حضرت زینب (ص) بود.

عضو دفتر امور بانوان بنیاد هدایت تصریح کرد: دنیا زمین بازی است و هریک از ما باید نقشی را که به عهده داریم به بهترین نحو به سرانجام رسانده و از این فرصت در جهت رسیدن به کمال و قرب الهی که همان هدف بزرگ خلقت است استفاده کنیم.

وی نقش همسران طلبه را در تحقق اهداف همسرانشان بسیار مهم تلقی کرد و افزود: همسران طلبه زیر ذره بین نگاه مردم هستند و با عمل و رفتار صحیح خود ضریب نفوذ کلام روحانیون را افزایش می دهند.

زاد قاسمی ادامه داد: همسران روحانی باید از هر موقعیتی برای رساندن پیامی هرچند کوچک بهره برداری و مسیر سعادتمندی را برای خود هموار کنند.

عضو دفتر امور بانوان بنیاد هدایت اضافه کرد: ما در دوران دفاع مقدس شاهد ترکش خوردن و شهادت جوانانمان بودیم، متاثر شده و اشک می ریختیم ولی در جنگ نرم که جوانان ما را بی هویت کرده و به راه خلاف می کشد گاهاً در دشمن شناسی دچار لغزش می شویم و به جای عاملان جنگ فرهنگی از قربانیان جنگ نرم عصبانی می شویم که صحیح نیست و باید با دلسوزی جوانانمان را آگاه کنیم.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام (ص) به دلیل داشتن حسن خلق و مهربانی زیادی که داشتند در رسالت خود موفق بودند، افزود: هرچند اطلاعات و دانش مهم است اما جامعه امروز ما بیش از هرچیز نیازمند همدلی و محبت مبلغان دینی است و باید با حسن خلق حصارهایی که بین قشر مذهبی و عامه مردم کشیده اند را فرو بریزیم و مردم را به سمت فرامین الهی دعوت کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار