کد خبر: ۱۹۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
گروه استان‌ها - فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: تربیت نسل مومن و انقلابی برای در دست گرفتن مسئولیت‌های مهم در کشور یکی از رسالت‌ها و اولویت‌های مهم بسیج و سپاه فجر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، اجلاسیه استادیاران طرح شجره طیبه صالحین با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر برگزار شد. سردار بوعلی در این مراسم با بیان اینکه شهدا تربیت‌یافتگان مکتب انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: تربیت نسل مومن و انقلابی برای در دست گرفتن مسئولیت‌های مهم در کشور یکی از رسالت‌ها و اولویت‌های مهم بسیج است.

وی خاطرنشان کرد: صالحین یک تشکیلات محوری و مهم در بسیج برای اهداف تربیتی است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه بسیج در هر عرصه‌ای که نیاز کشور باشد وارد می‌شود و تاکنون در ماموریت‌های مختلف سربلند بوده است، گفت: در موضوع مقابله با کرونا، محرومیت‌زدایی، امدادرسانی پس از حوادث طبیعی و بسیاری از مسائل دیگر نقش‌آفرینی بسیج درخشان بوده و در حوزه تربیت و طرح صالحین نیز شاهد یک حرکت تاثیرگذار تربیتی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: تاثیر طرح صالحین بسیج باید به صورت فراگیر و تاثیرگذار در همه عرصه‌ها مشاهده شود.

سردار بوعلی افزود: فارس دارای جمعیت نوجوان و جوان و ظرفیت‌های بالقوه برای ایجاد جریان‌های فرهنگی و انقلابی در سطح کشور به ویژه در زمینه‌های تربیتی است و بسیج استان باید در این زمینه الگو و سردمدار باشد.

انتهای پیام/424 /ی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار