کد خبر: ۱۹۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
آئودی A۶ آلرود ۲۰۲۲ خودرو جدیدی است که با عملکرد بالا و با قابلیت آفرود ارائه می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، آئودی A۶ آلرود مدل ۲۰۲۲ بر خلاف نسل قبلی RS۶ Avant، خودرویی متفاوت است؛ در حالی که RS۶ با عملکرد بالا می‌تواند در مسیر مسابقه با بهترین خودرو‌های اسپرت امروزی رقابت کند، اما آلرود عملکرد بالایی در جاده با قابلیت آفرود دارد.

این خودرو همراه با سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم با قابلیت آفرود ارائه می‌شود.  داخل کابین بسیار جادار است و با مجموعه‌ای از ویژگی‌های لوکس و فن‌آوری ارائه می شود که آلرود را به یک استیشن واگن مطلوب و ممتاز تبدیل می‌کند. این خودرو آماده است تا با خودروهای همچون  لوو V۹۰ کراس کانتری و مرسدس بنز واگن کلاس E رقابت کند.

A۶ آلرود اکنون به صورت استاندارد با سیستم نظارت بر فشار تایر‌های ارتقا یافته برای سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود و تغییر دیگری برای سال  ۲۰۲۲ نخواهد داشت. مدل پایه Premium Plus با انبوهی از اقلام لوکس از جمله ناوبری درون داشبورد، صفحه نمایش دیجیتالی جالب کابین خلبان مجازی آئودی، سانروف پانوراما، تودوزی چرمی، سیستم استریو Bang & Olufsen، ۳۶۰، سیستم دوربین خارجی درجه، و چرخ‌های ۲۰ اینچی ارائه می شود.

آئودی A6 Allroad2022
 

A۶ آلرود ۲۰۲۲ از یک موتور ۳.۰ لیتری V-۶ توربوشارژ بهره می‌برد که ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۳۶۹ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. این خودرو مجهز به یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ متحرک کواترو آئودی است که هر دو استاندارد هستند. در مسیر آزمایشی، A۶ آلرود کمی کندتر از سدان A۶ با همان پیشرانه است که می تواند در ۵.۲ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

آئودی A6 Allroad2022
 

A۶ آلرود از سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم استفاده می‌کند که به لطف حالتی که خودرو را ۱.۲ اینچ دیگر به بالا می‌برد، سواری مجلل و حتی کنترل بیشتری را در هنگام خارج شدن از جاده فراهم می‌کند. فضای داخلی A۶ آلرود با سدان استاندارد A۶ قابل مقایسه است، به این معنی که براق، مدرن و از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است.

آئودی A6 Allroad2022
 

اکثر کنترل‌های ثانویه خودرو، از جمله کنترل تهویه هوا و حالت‌های رانندگی، از طریق یک صفحه لمسی روی کنسول مرکزی تنظیم می‌شوند. این راه‌اندازی صفحه‌نمایش دوگانه به خوبی کار می‌کند و بازخورد لمسی ارائه می‌کند، اما برخی از رانندگان ممکن است آن را منحرف‌کننده ببینند.

آئودی A6 Allroad2022
 

A۶ آلرود فضای بار بیشتری را نسبت به سدان A۶ ارائه می‌دهد که  6 چمدان دستی را می توان در صندوق عقب جا داد. علاوه بر صفحه نمایش دیجیتال برای کنترل آب و هوای کابین، A۶ آلرود دارای یک صفحه نمایش ثانویه است که از داشبورد بیرون می‌آید و دارای نرم افزار اطلاعات سرگرمی آئودی است که می‌تواند مطابق با نیاز‌های راننده شخصی سازی شود. صفحه نمایش ۸.۸ اینچی با ناوبری، سازگاری Apple CarPlay و Android Auto، و Wi-Fi داخلی به صورت استاندارد ارائه می‌شود. 

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار