کد خبر: ۱۹۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اراده وایمان رزمندگان ایران اسلامی رمز غلبه بر دشمن در هشت سال دفاع مقدس بوده و با توجه به این مهم، بر اصول یازده گانه قدرت نظامی کشور‌های بیگانه فایق گردیدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل صبح امروز در یادواره شهدای والامقام روستای کویج مشگین‌شهر با محوریت سردار رشید اسلام حمزه سلیم زاده که در مسجد جامع این روستا برگزار شد، اظهار کرد: ایران در جنگ هشت سال دفاع مقدس با دست خالی در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادگی کرد و امروز افتخار می‌کنیم که رزمندگان ایران اسلامی تا به حدی از قدرت رسیده‌اند که در مقابل شلیک یک تیر چندین موشک را بر مقر داعش و دشمنان ایران اسلامی روانه می‌کنند.

وی افزود: آحاد مردم درس را از جنگ هشت سال دفاع مقدس کسب کرده‌اند و رزمندگان اسلام با پیروی از مولا و مقتدای زمان حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی بدنبال آرمان‌های شهدا و ادامه دهندگان ره سرخ حسینی هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: سنگر سازان بی‌سنگر هشت سال دفاع مقدس با ایثارگری‌های خود کاری انجام دادند تا فرزندان امروز با ایمان وشهامت قوی ادامه‌دهنده راه شهدای وارسته از جمله سردار شهید حمزه سلیم زاده باشند.

وی به کارنامه درخشان حاج قاسم سلیمانی اشاره کرده و گفت: حاج قاسم در خدمت به مردم و مسلمین نمونه بارز فرمانده به معنای واقعی بود و در امر اتحاد واخوت ویکپارچگی مسلمین ادیان ومذاهب مختلف  نقش ارزنده‌ای ایفا نمود و این ناشی از تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی نشات گرفته است.

سردار محمدی اصل ادامه داد: شهید قاسم سلیمانی دردل تمامی مسلمین جهان جا باز کرده و این حد ومرزها را شکسته است وظیفه ما نیز این است که تا قدردان زحمات و ادامه دهنده راه این شهدا باشیم.
 
وی گفت: جنگ امروز جنگ سایبری واقتصادی و از طریق فضایی مجازی است. امروزه رسانه وتبلیعات حرف اول را می‌زند و لذا ما نیز باید برنامه‌های اساسی برای مقابله با این هجمه دشمنان داشته باشیم.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار