کد خبر: ۱۹۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
امام جمعه اردستان:
اردستان-امام جمعه اردستان با اشاره به تاکید رهبری بر وحدت و همدلی‌، گفت: مردم در فضای مجازی و حقیقی وحدت‌شکن نباشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اردستان، اظهار داشت: رهبر انقلاب در دیدار برخط با مردم قم مطالب مهمی را بیان کردند و در سخنان خود بر غیرت ملی و انقلابی تاکید داشتند و غیرت ورزی را از ویژگی‌های مسلمانان دانستند.

وی با اشاره به تاکید رهبر بر وحدت و همدلی‌، افزود: مردم در جامعه مراقب باشند تا اتحاد و همدلی میان آنها از بین نرود و در فضای مجازی و حقیقی وحدت‌شکن نباشند.

امام جمعه اردستان در خصوص فضای مجازی خاطرنشان کرد: دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده و متأسفانه در این عرصه نیز تا حدودی موفق بوده است.

دهشیری یادآور شد: دشمنی‌های دشمنان تمام نشده، شاید شکل دشمنی‌ها تغییر پیدا کند ولی در نهایت مسئولان امر باید نسبت به این موضوع حساس باشند.

وی تصریح کرد: دشمنی‌های آمریکا در طول این سال‌ها متفاوت بوده، یک نوع آن تحریم تسلیحاتی ایران و تشویق صدام برای جنگ تحمیلی و مورد دیگر نیز حمایت منافقان برای ایجاد شورش در کشور بوده است.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: به تعبیر حضرت آقا، توطئه‌های دشمنان تمام نشده اما ما مطمئن هستیم که مکر و حیله دشمنان به خودشان برمی‌گردد.

دهشیری خاطرنشان کرد: حضور پررنگ مردم شهرستان اردستان در تشییع پیکر شهدای گمنام شایسته تقدیر است و باید که از همسران، فرزندان و خانواده‌های شهدا تجلیل شود.

وی تصریح کرد: امید می‌رود با اقدامات هیئت مذاکره کننده تحریم‌ها برداشته شود و با همکاری دولت و مجلس گشایش‌هایی در زندگی مردم ایجاد شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار