کد خبر: ۱۹۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
هم اکنون محور کرج - چالوس دارای ترافیک سنگینی است و مسافران باید پیش از ورود به جاده از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان - مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: هم  اکنون  در محور کرج - چالوس محور بیلقان شاهد ترافیک سنگین هستیم، همچنین در محور هراز - فیروزکوه و آزاد راه تهران - شمال و قزوین - رشت  مسیر رفت و برگشت شاهد ترافیک روان هستیم.

به گفته محرابی نیا، محور چالوس به هراز به دلیل بارش برف و باران و همچنین محور فیروزکوه و آزاد راه تهران -  شمال و آزاد راه قزوین - رشت دارای باران و برف است و محور خوی به چالدران در آذربایجان غربی به علت بارش برف و کولاک تا اطلاع بعدی مسدود است.

او گفت: با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به کشور و بارانی و برفی بودن بسیاری از مسیر‌های کشور، مسافران حتما باید قبل از  ورود به جاده از وضعیت محور‌های کشور مطلع شوند و بدون تجهیزات ایمنی وارد محور‌های برف گیر نشوند.

هم اکنون در استان‌های فارس، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، خوزستان، نوار غربی آذربایجان غربی، لرستان، نیمه غربی اصفهان، بوشهر، کرمان، هرمزگان، شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی، ارتفاعات تهران، مازندران و البرز، اردبیل، زنجان، گیلان و گلستان شاهد بارش برف و باران هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: حمل ونقل ، وضعیت راه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار