کد خبر: ۱۹۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: ۵ درصد از روستاهای بزنوید در خاموشی به سر می‌برند،که درصورت راهگشایی بلافاصله برای وصل برق این روستاها اقدام می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فریدون خودنیا امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها با بیان اینکه برق ۹۵ درصد روستاهای شهرستان الیگودرز که در پی بارش برف قطع شده بود، وصل شده است، اظهار کرد: تنها ۵ درصد از روستاهای بزنوید به دلیل نبود راه دسترسی در خاموشی به سر می‌برند.

وی افزود: اکیپ‌های شرکت توزیع برق استان در منطقه حاضر هستند و به محض اینکه راهداری راهگشایی کند، بلافاصله برای وصل شدن برق روستاهای بدون برق اقدام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: بارش‌های شدید باعث شد قسمتی از برق شهر الیگودرز و روستاهای آن قطع شود که بلافاصله و در همان ساعات اولیه برق شهر وصل شد.

خودنیا افزود: عملیات وصل برق روستاها از ساعت ۱۱ شب روز جمعه ۲۴ دی ماه شروع و تا غروب شنبه ۲۵ دی‌ماه ادامه داشت و کلیه روستاهایی که راه دسترسی به آنها وجود داشت برق دار شدند.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع برای عملیاتی که در شب گذشته در شهرستان الیگودرز انجام شد ۱۵ اکیپ و در شهرستان ازنا ۸ اکیپ فعال حضور داشتند.

 وی ادامه داد: در پی اعلام هواشناسی مبنی بر ورود توده بارشی به استان در چند روز گذشته تمام عوامل شرکت توزیع برق استان در آماده باش کامل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار