کد خبر: ۱۹۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱
تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فردا در اصفهان میهمان ذوب آهن است.

به گزارش همشهری آنلاین، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی  اظهار داشت: از هواداران خوب ذوب آهن و مردم اصفهان خاطرات خوبی دارم و خیلی خوشحالم بار دیگر در خدمت آنها هستم. در جام حذفی باید در ۹۰ دقیقه تمرکز خوبی داشته باشید و حق هیچگونه اشتباهی نداریم. اشتباه تاثیرگذار نباید داشته باشیم.

وی افزود: ذوب آهن تیم دونده، جوان و دارای بازیکنان باتجربه و خوب است و تاکتیک‌های خوبی در کار حمله و دفاع دارد. نمی‌دانم شرایط زمین فولادشهر چگونه است. طبق آنچه من در تصاویر تلویزیونی دیدم شرایط خیلی خوبی نداشت. امیدوارم این زمین آماده باشد تا بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم.  

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: هدف ما صعود از این مرحله است. اطمینان دارم ذوب آهن هم با انگیزه‌های خوب و زیادی مقابل ما ظاهر خواهد شد. امیدواریم بازی خوبی را انجام بدهیم و همراه با برد باشد.

گل‌محمدی درباره برنامه‌هایش در صورت رسیدن بازی به وقت اضافی یا ضربات پنالتی پاسخ داد: قطعا در جام حذفی این اتفاقات وجود دارد و احتمال دارد بازی به تساوی، ضربات پنالتی یا وقت اضافی بکشد. سعی کردیم تمرین ضربات پنالتی هم انجام بدهیم. ما و ذوب آهن سه چهار روز پیش بازی داشتیم. شاید دو تیم به دلیل فشردگی مسابقات شرایط لازم را از لحاظ آمادگی جسمانی نداشته باشند. دیدار فردا به دلیل تعویض‌ها می‌تواند تاکتیکی باشد و نفراتی که وارد زمین می شوند شاید بتوانند در نتیجه بازی تاثیرگذار باشند.

وی درمورد وضعیت بازیکنان مصدوم پرسپولیس پاسخ داد: واقعیت این است که ۶-۵ بازیکن مصدوم داریم. تعداد آنها به حدی زیاد است که شاید ذهنم یاری نکند. مقداری هم وضعیت بازیکنان تاجیکستانی مشخص نیست. امیدوارم تا فردا باشگاه یا فدراسیون درمورد استفاده کردن یا نکردن از این دو بازیکن جوابی به ما بدهند. باید منتظر مانده و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی پرسپولیس که سابقه کار کردن در ذوب آهن را دارد درخصوص شرایط این تیم اصفهانی گفت: از مهدی تارتار شناخت کافی دارم. مربی زحمتکش و دارای ایده است. تیم‌هایش تاکتیک دارند و هرجا بوده برای آن تیم تاثیرگذار بوده است. با توجه به تغییرات ذوب آهن نیاز به زمان دارد تا بتواند ایده های تاکتیکی اش را در تیم نشان بدهد.  تارتار هر جا بوده تاثیر خودش را نشان داده است. ذوب آهن هم تیم ریشه‌داری است و افتخارات زیادی در این فوتبال کسب کرده است. اطمینان دارم جمع این دو می‌تواند آینده خوبی را برای فوتبال اصفهان رقم بزند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار