کد خبر: ۱۹۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران در ۹ ماهه امسال ۵۷ مجوز واحدهای دانش بنیان با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومان و اشتغال ۲۱۷۶ نفر صادر شده است.

محمد رسول محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا، از صدور بیش از ۱۶۸۰ مجوز تاسیس واحد تولیدی - صنعتی در ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاری پیش بینی شده در این مجوزها ۱۳هزار  و ۶۰۰ میلیارد تومان بوده است.

وی میزان اشتغال پیش‌بینی شده این مجوزها را ۷۱ هزار و ۷۵۵ نفر عنوان کرد و گفت: در این مدت بیش از ۲۷۰ جلسه با ۸۳۰ مصوبه در سطح کارشناسی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده که بیشترین مصوبات مربوط به حوزه مالی و تسهیلات واحدهای تولیدی بوده است.

معاون برنامه ریزی سازمان در ادامه با اشاره به اشتغال ۵۲ هزار و ۹۱۸ نفر در سامانه رصد اشتغال، گفت: همچنین در حمایت از مشاغل خانگی ۲۱۲ مجوز صادر شده و ۱۹ طرح نیز با مبلغ بیش از ۳۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در سامانه روستایی و عشایری (کارا) معرفی شده‌اند که مبلغ مورد نیاز برای پنج طرح پرداخت شده است.

همچنین به گفته وی در همین بازه زمانی۵۷ مجوز واحدهای دانش بنیان با پیش بینی سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومان و اشتغال ۲۱۷۶ نفر صادر شده که به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد ۱۵ درصدی داشته است.

انتهای پیام

برچسب ها: دانش بنیان ، اشتغال
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار