کد خبر: ۱۹۵۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم فعالیت سامانه بارشی در مناطقی از نیمه شرقی و جنوب کشور خبر داد.

آقای مرتضی ضرابی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: امروز همچنین در بخش‌هایی از البرز مرکزی از جمله استان‌های قزوین، البرز و تهران هم شاهد بارندگی خواهیم بود.

وی گفت: صبح امروز از ایستگاه‌های آبعلی تهران، کجور و بلده، آلاشت و کیاسر گزارش بارش برف داشتیم.

ضرابی افزود: تمرکز بارش‌ها امروز در استان‌های جنوبی است که شرایط را برای بارش‌ها و وقوع سیلاب فراهم می‌کند و استان‌های هرمزگان، جنوب بوشهر، فارس و کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، در معرض بارش‌های شدید و سیلابی شدن قرار دارند.

کارشناس سازمان هواشناسی همچنین از تداوم سرمای هوا تا پایان هفته خبر داد و گفت: سردترین نقطه کشور امروز شهرستان ورزقان در استان آذربایجان شرقی بود که دمای هوا در این شهر به ۲۸ درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.

وی افزود: اشنویه در استان آذربایجان غربی بادمای ۲۴ و سقز در استان کردستان با دمای ۲۳ درجه زیر صفر و سنندج و اردبیل با دمای ۱۷ درجه زیر صفر سردترین مراکز استان‌های کشور بودند.

ضرابی همچنین از مواج بودن سواحل جنوبی خلیج فارس خبر داد و افزود: سامانه بارشی فردا از شرق کشور خارج می‌شود، اما همچنان بارش‌های پراکنده در استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان پیش بینی می‌شود و سامانه جدید بارشی از روز پنجشنبه وارد کشور خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار